Tag Resultaten
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn overstap van de bureauwereld naar de out-of-home business, de transformatie van de sector
Raymond van Kasterop voorzitter brancheorganisatie Outreach
Raymond van Kasterop, algemeen directeur van Bauer Media Outdoor Nederland is per 1 juli 2025 benoemd tot voorzitter van brancheorganisatie Outreach
The Family lanceert buitenreclamecampagne voor Dappr
De campagne speelt in op het maatschappelijke probleem dat kinderen steeds minder buiten spelen.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar een Planner bij Bauer Media Outdoor Nederland
AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch
Bob Koigi: OOH-markt groeit, maar kent flinke uitdagingen
De Out-of-Home (OOH) advertentiemarkt, ooit synoniem met statische billboards en straatmeubilair, ondergaat momenteel een ingrijpende transformatie.
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant
SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.
TBWA\NEBOKO en Odido starten campagne tegen eenzaamheid
Odido is samen met de stichtingen JoinUs en MIND Us gestart met een campagne die jongeren en hun omgeving aanmoedigt om vaker hun stem te gebruiken
Nijmegen en Delft willen ook reclamebeperking buitenreclame
In navolging van Den Haag, Utrecht en Haarlem hebben ook de gemeenteraden van Nijmegen en Delft het verzoek gedaan om reclameverboden in de openbare ruimte in te stellen voor fosiele reclames
Ocean Outdoor organiseert Mud Masters-borrel
De deelnemers leggen tijdens de Mud Masters Haarlemmermeer een uitdagend parcours af.
NOA, O2H en JCDecaux ontwikkelen doneerbushokje War Child
Campagne op Rembrandtplein maakt directe donatie mogelijk
Bauer Media Outdoor breidt NextGen-netwerk uit
Bauer Media Outdoor heeft het NextGen netwerk uitgebreid naar meer dan 300 onderwijsinstellingen in Nederland.
Raymond van Kasterop: Digitalisering stuwt Bauer Media Outdoor Nederland naar groei
De Bauer Media Group is van oorsprong een printuitgeverij met 200 magazinemerken en 150 radiomerken in negen landen
NEEW en EY lanceren employer brand-campagne Zeker en vrij
Na eerdere communicatie gericht op klanten, richt het bedrijf zich nu op de positionering van EY als aantrekkelijke werkgever.
BOOH Media nu gekoppeld aan Cäsar-platform
Het netwerk van BOOH Media is vanaf nu beschikbaar via het Dataloket in Cäsar. BOOH Media is een zelfstandig saleshuis in de out-of-home markt
Floryn lanceert merkcampagne met ondernemersfilm
Zakelijk kredietverstrekker Floryn is gestart met een merkcampagne, waarin de slogan Go For It. centraal staat.
Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden
Talon opent Belgische tak onder leiding van Steven Heylen
Talon, een onafhankelijk internationaal out of home-mediabureau, start officieel in België. Steven Heylen is aangesteld als General Manager voor België en Luxemburg en gaat de uitrol van de activiteiten in deze markten leiden.
Schiphol introduceert programmatic digitale buitenreclame
Schiphol heeft, in samenwerking met LDSK, programmatic advertising beschikbaar gemaakt op het digitale netwerk van mediaschermen op de luchthaven.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis