Tag Resultaten
DentsuACHTUNG ontwikkelt Volkswagen ID.3 campagne voor PON
DentsuACHTUNG heeft een campagne ontwikkeld voor PON rondom de eerste ID-modellen van Volkswagen. Met de komst van deze reeks Volkswagen-auto’s wil importeur PON elektrisch rijden voor iedereen toegankelijk maken
Centralpoint kiest voor Merkle
Na een intensief RFP traject heeft Centralpoint Merkle Nederland gekozen als strategisch partner en digitaal marketing bureau voor het invullen van de groeiambities als grootste IT-reseller van de Benelux
Ruud de Langen Chief Growth Officer dentsu Nederland
Ruud de Langen is aangesteld als Chief Growth Officer van dentsu Nederland. In deze nieuwe rol draagt hij er zorg voor dat bestaande én nieuwe klanten toegang hebben tot de beste geïntegreerde oplossingen die het netwerk te bieden heeft
DeMediabureau50 2021 | Genomineerden
Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMediabureau50. De lijst wordt vastgesteld op basis een onderzoek, uitgevoerd door MediaTest. Voor dit onderzoek worden 40.000 professionals in media en marketingcommunicatie uitgenodigd
Perry Sport kiest voor Merkle na pitch
Perry Sport heeft Merkle Nederland geselecteerd na een pitch om haar positie als omnichannel sport retailer nog verder te verstevigen door middel van digital marketing. Merkle Nederland is onderdeel van Dentsu Aegis Network
Basic-Fit, ACHTUNG! en Big Shots komen met positioneringscampagne Basic-Fit
Basic-Fit komt met een aangescherpte positioneringscampagne van haar merk. Daartoe wordt een campagne gelanceerd waarin aan wordt gegeven sporten leuker en toegankelijker te maken voor vooral beginnende sporters
A fifth of Gen Z have deactivated social media accounts over data and privacy concerns, report
A fifth of 18-24 year-olds, popularly christened Gen Z, have deactivated their social media accounts in the past year, while a third are limiting time on their phones as concerns over data use and well-being take hold .
Microsoft kiest voor Merkle
Microsoft heeft voor Merkle Nederland gekozen als digitaal creatief bureau voor alle B2B-activiteiten in de Nederlandse markt. Merkle werkt hierin nauw samen met Carat, het global mediabureau van Microsoft
Santa Maria verrast met foodtruck en verse Tex Mex gerechten
Als onderdeel van de activatie campagne trok Santa Maria op maandag 6 juli 2020 door het land met de Santa Maria Foodtruck om mensen te verrassen met Tex Mex gerechten
Albert Heijn Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020
Albert Heijn is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2020, voorgedragen door Dentsu Aegis. Wij spreken met Joris Lak, Director Marketing channels, Media en CRM bij Albert Heijn
World population deepens bond with tech amid Covid-19, Dentsu Aegis Network survey
About one third of the world population believe tech has enabled them to connect with friends, family and the world around them during lockdown.
VELUX Groep kiest voor Carat
Na een pitchtraject heeft de VELUX Groep gekozen voor mediabureau Carat. Carat is verantwoordelijk voor mediastrategie, -planning & buying van zowel digitale als non-digitale media in 26 landen
Dentsu Aegis Network launches online curriculum for schools
Dentsu Aegis Network (DAN) has launched a new online curriculum for schools, delivered through its flagship schools programme, The Code.
Craig Dempster appointed Merkle Global CEO
Global marketing agency has appointed Craig Dempster CEO, from June 1, 2020.
Dentsu Group acquires 100 per cent stake in Merkle
Dentsu Aegis Network has accelerated the purchase of 100 per cent Merkle shares ahead of the 2021 buyout date having now signed the complete ownership agreement.
Dentsu Aegis Network: verlof en salarisreducties
Dentsu Aegis Network heeft aangekondigd maatregelen door te voeren als gevolg van de coronacrisis. Daarbij worden salarissen verlaagd en wordt een aantal mensen met verlof gestuurd
Dentsu Aegis Network appoints Wendy Clark global CEO
Dentsu Aegis Network, has Wendy Clark as its global CEO. She is tasked with delivering world-class marketing services and integrated solutions which are data-driven.
Julius Minnaar keert terug naar IPG Mediabrands
IPG Mediabrands benoemt Julius Minnaar in de positie van CEO Benelux. Minnaar gaat de Benelux-organisatie door een uitdagende periode van groei en transformatie leiden en de activiteiten in de regio verder stimuleren
Mark van Dijk opvolger Julius Minnaar bij Dentsu Aegis
Dentsu Aegis Network maakt bekend dat CEO Julius Minnaar heeft besloten te vertrekken. Mark van Dijk, momenteel CCO Dentsu Aegis Network Nederland, zal per 1 januari 2020 de functie van CEO gaan vervullen.
Volkswagen & ACHTUNG! met campagne Tegenpolen voor electrisch rijden
Volkswagen Nederland (PON) en ACHTUNG!mcgarrybowen hebben een campagne ontwikkeld om electrisch rijden te promoten. De campagne bestaat uit advertorials van circa één tot twee minuten op RTL4, Instagram en de Volkswagen-dealers
T-Mobile Nederland kiest voor iProspect voor digital business
iProspect heeft de performance en digitale business gewonnen van T-Mobile in Nederland. Het digitale-performancebureau, onderdeel van Dentsu Aegis Network, is verantwoordelijk voor alle digitale strategie, inkoop en plannen van Ben, Tele2 en T-Mobile
Merkle Nederland van start gegaan
De 330 medewerkers van Oogst, Your Social, aFrogleap, OFS en Oxyma gaan verder onder de naam Merkle Nederland
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
[Screenforce] Tv-reclamemarkt stijgt licht in eerste helft 2019
In de eerste helft van 2019 is de tv-reclamemarkt uitgekomen op 394 miljoen. Hiermee is de markt gestegen met 0,5 procent in vergelijking met de eerste helft van 2018
[Screenforce] Kleine bedrijven profiteren het meest van korte tv-reclames
Uit het onderzoek Supercharge: transform your business with TV is gebleken dat tv-reclame verantwoordelijk is voor 80 procent van de uit reclame voortvloeiende verkopen. Hier vind je meer aanbevelingen en inzichten
KPN kiest Achtung! mcgarrybowen als reclamebureau
KPN heeft Achtung! mcgarrybowen verkozen als reclamebureau. Dit hebben KPN en Achtung! mcgarrybowen bevestigd na een bureau-oriëntatie. De samenwerking gaat per direct in, zo bevestigt KPN
The Story Lab en Carat maken zomercampagne voor Starbucks
XITE start in samenwerking met The Story Lab en Carat, een nieuwe zomercampagne voor Starbucks, waarin de Starbucks Chilled Classics centraal staan
Dentsu X nieuw bureauconcept Dentsu Aegis Network
Dentsu Aegis Network lanceert bureauconcept dentsu X. dentsu X staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met specialisten. Marijke Gorissen is aangesteld als Managing Director
Vizeum wint pitch mediaplanning Capri-Sun
Vizeum heeft de pitch gewonnen voor de mediaplanning van Capri-Sun in Europa. Vizeum, onderdeel van Dentsu Aegis Network, is daarmee voortaan verantwoordelijk voor alle online en offline kanalen van Capri-Sun
Arthur Buring en Wouter Moen aangesteld als directieteam iProspect
iProspect heeft Wouter Moen en Arthur Buring aangesteld als respectievelijk operationeel directeur en commercieel directeur. Zij vormen samen de dagelijkse leiding van het digitaal marketingbureau, dat onderdeel is van Dentsu Aegis Network
New Business Radio live op het Cross Media Congres 2019
New Business Radio doet op 24 april 2019 in een speciale XXL-editie van het programma Marketing Report de hele middag live verslag van het Cross Media Congres 2019.
Saskia Bielderman-de Mol benoemd tot CFO Dentsu Aegis Network
Met ingang van 1 januari 2019 is Saskia Bielderman-de Mol benoemd tot CFO van Dentsu Aegis Network. Saskia Bielderman-de Mol volgt Chris ter Welle op
Josje Zwinkels Managing Director Digital Center of Excellence Dentsu Aegis Network Nederland
Josje Zwinkels is per begin oktober benoemd tot Managing Director van de Digital CoE (Center of Excellence) van Dentsu Aegis Network Nederland. Zij zal samen met Roderiek van Alphen, Christian de Smit en Rutger de Jong leiding geven
Dentsu Aegis Network stelt Ronnie van Briemen aan als head of trading
Hij is per 1 augustus 2018 benoemd tot head of trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network, en lid van het new businessteam
Els Wijnstekers aangesteld als managing director Carat Nederland
Els Wijnstekers is per direct managing director van mediabureau Carat, onderdeel van Dentsu Aegis Network. Ze is sinds 2010 werkzaam bij Carat en vervulde verschillende functies, als laatste die van Client Service Director
Kraftwerk linked by Isobar wint drie Red Dot awards
Het digital product design bureau, onderdeel van Isobar, is drie keer bekroond met een design award in de categorie communication design
Melanie Vermolen Business Development Director Dentsu Aegis Network Benelux
Michael Nederlof volgt Vermolen per direct op als Managing Director van Vizeum Nederland, onderdeel van Dentsu Aegis Network
Publicis One Innovation Day voor eerst in Nederland
Tegelijkertijd met Publicis One-collega’s in Londen en New York, gebruikten multidisciplinaire teams met onder andere professionals vanuit Starcom, Leo Burnett en MSL hun kennis, creativiteit en tijd om drie sociale ondernemingen te helpen bij communicatie en marketinguitdagingen
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie