Tag Resultaten
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.
Nicky Levinschi: Welk type mediabureau past bij jou merk?
Een goed mediabureau is meer dan alleen een uitvoerder, je gaat idealiter met elkaar een duurzame strategische relatie aan.
Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT
Deze organisaties kiezen ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- en marketingactiviteiten.
[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar Digital Media Consultant – Hoofddorp
[Vacatures] ZIGT zoekt een Media Director
ZIGT is per direct op zoek naar Media Director - Hoofddorp
[Vacatures] ZIGT zoekt een Social Advertising Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar een Social Advertising Consultant – Tilburg
[Vacatures] ZIGT zoekt een UX/UI Designer
ZIGT is per direct op zoek naar UX/UI Designer
[Vacatures] ZIGT zoekt een Projectmanager/Scrum Master
ZIGT is per direct op zoek naar Projectmanager/Scrum Master
[Vacatures] ZIGT zoekt Campaign Manager – Tilburg
ZIGT is per direct op zoek naar Campaign Manager – Tilburg
[Vacatures] ZIGT zoekt Campaign Manager – Arnhem
ZIGT is per direct op zoek naar Campaign Manager – Arnhem
[Vacatures] ZIGT zoekt SEA Consultant - Tilburg
ZIGT is per direct op zoek naar SEA Consultant - Tilburg
[Vacatures] ZIGT zoekt SEA Consultant - Arnhem
ZIGT is per direct op zoek naar SEA Consultant – Arnhem
[Vacatures] ZIGT zoekt een Online Marketing Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar Online Marketing Consultant- Tilburg of Arnhem
Zijn AI-influencers geloofwaardige marketingmiddelen?
AI-influencers bieden merken meer mogelijkheden voor marketing en adverteren, maar brengen ook uitdagingen met zich mee.
[Vacatures] ZIGT zoekt Campaign Manager
ZIGT is per direct op zoek naar Campaign Manager – Tilburg of Arnhem
[Vacatures] ZIGT zoekt SEA Consultant
ZIGT is per direct op zoek naar SEA Consultant – Arnhem/Tilburg
Het echt van het nep onderscheiden is niet te doen
Marijnke van der Burgh is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio. We spreken haar over virtuele influencers.
[Vacatures] ZIGT zoekt een Programmatic Campaign Manager – Hoofddorp
ZIGT is per direct op zoek naar Programmatic Campaign Manager – Hoofddorp
[Vacatures] ZIGT zoekt een Media Director – Arnhem
ZIGT is per direct op zoek naar Media Director – Arnhem
Elke ChatGPT aanvraag staat gelijk aan 10 seconden douchen
Niek Custers is Innovation & Strategy Director bij ZIGT. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions op het M100 Event op 4 december 2024 in Spant! in Bussum
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis