Tag Resultaten
GroupM verder als WPP Media
GroupM heeft zijn naam per direct omgedoopt tot WPP Media, waarmee het interntionale Britse mediabureau de link met het moederbedrijf WPP onderstreept
Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM
GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op
[Content Marketing Awards 2024] Brandstudio DPG Media: Beautygeheim of gezichtsbedrog?
WELEDA wilde zich onderscheiden als authentiek groen merk en koos een strategie van storytelling in samenwerking met Flair en influencer Gwen van Poorten.
OHRA en de VakantieDiscounter winnen Audify Award voor beste audioreclame, Hanka de Bruin audio-ambassadeur 2024
Het is de eerste keer in de historie van de radioreclameprijzen van Audify dat de jury twee adverteerders een Audify Award voor hun audiocommercial geeft.
Dit zijn de nominaties voor de Audify Awards
Wie maakt de beste audioreclame en wie is de audio-ambassadeur van 2024? Ontdek het tijdens de Audify Awards op de Dag van de Audio
[Content Marketing Awards 2024] Bureau Branded: Het Rijksmuseum. Onbeperkt toegankelijk
Het Rijksmuseum wil het meest toegankelijke museum van de wereld worden. En Microsoft gaat het museum daarbij helpen.
[Content Marketing Awards 2024] Medal voor Beste Video-Serie - Wavemaker: Tempo-Team Werkplezier
Tempo-Team = werkplezier! In deze Digital Only content campagne werkten Tempo-Team, Wavemaker, StudioM én GroupM Nexus nauw samen.
[Case] Jordi van Zaal over de comeback van de Grote Prijs van Nederland
Jordi van Zaal vertelt over de samenwerking tussen Mentos, de Grote Prijs van Nederland, mediabureau Wavemaker, creatief bureau StudioM en Brandstudio van DPG Media
Havas Lemz, HAGENS PR en Home Agency ontwikkelen campagne Proteïne-productlijn Optimel
De drielaagse introductiecampagne voor Optimel Proteïne helpt consumenten met een goede dagelijkse verdeling van eiwitten
DDB Retail ontwikkelt merkpositionering en campagne voor Uitgekookt
DDB Retail ontwikkelde de merkpositionering en het creatieve concept voor alle kanalen, media en middelen. WaveMaker is het mediabureau.
Wavemaker en Tempo-Team verlengen TikTok-realityserie Tempo-Tastic
Met de serie Tempo-Tastic duik je in de wereld van werkbesties. Ieder seizoen nemen twee werkbesties de proef op de som door te testen hoe hard ze elkaar nodig hebben op de werkvloer
Ruud Verheijen CEO Wavemaker
GroupM Nederland heeft met onmiddellijker ingang Ruud Verheijen benoemd als CEO van Wavemaker. In zijn nieuwe rol zal hij verantwoordelijk zijn voor het stimuleren van groei voor de klanten en het team van Wavemaker
Isabelle Dacz Group CEO Publicis Groupe Nederland
In haar rol zal zij per verantwoordelijk zijn voor de organisatie, inclusief de media-, pr/influence- en datacapaciteiten onder leiding van Marc Verschoor
Uitgekookt.nl selecteert Wavemaker als media- en contentbureau
Na een uitgebreide review heeft Uitgekookt.nl gekozen voor Wavemaker als media- en contentbureau. Wavemaker, die via GroupM onderdeel is van WPP, is op 1 januari 2024 met de werkzaamheden gestart
Isabelle Dacz verlaat Wavemaker
Na een succesvolle periode van 8 jaar als CEO heeft Isabelle besloten dat de tijd is gekomen om uitdagingen buiten de organisatie aan te gaan
[Interview] Lisette-Akkerman en Antoine Houtsma over de gewonnen ALDI-pitch van Joe Public Amsterdam
ALDI Nederland heeft onlangs Joe Public Amsterdam gekozen als creatief bureau voor al zijn uitingen. We spreken Lisette van Hooff-Akkerman, Director Customer Strategy Marketing & Communications van ALDI Nederland en Antoine Houtsma, Managing Director en oprichter van Joe Public Amsterdam
Bepublic Group en Whyte Corporate Affairs domineren de Belgische Best of Reputation Awards
De tweede editie van de Belgische Best of Reputation Awards, levert een oogst van 26 awards op, verdeeld over 13 verschillende bureaus
Wavemaker is Cross Media Bureau 2023
Tijdens de Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem is Wavemaker uitgeroepen tot Bureau van het jaar.
Vodafone Business lanceert Werkt Gewoon-campagne
Voor de Werk Gewoon-campagne zijn Ogilvy, NCA, Greenhouse en Wavemaker ingeschakeld.
Abovo Maxlead vraagt B Corp-certificering aan
Op 18 oktober worden Cross Media Awards 2023 uitgereikt in PHIL Haarlem. &.agency, Abovo Maxlead, Fightclub en Wavemaker zijn genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar 2023
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis