Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279155 | Tags:

DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
07-10-2019 | 00:34:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Brego Keller benoemd tot COO Publicis Groupe Nederland
02-10-2019 | 10:54:00
Publicis Groupe Benelux heeft Brego Keller per 1 oktober 2019 benoemd tot Chief Operating Officer (COO) van Publicis Groupe Nederland. Als COO geeft hij leiding aan de Nederlandse operatie van Publicis Groupe met de bijbehorende bureaumerken
Publicis, Initiative, Greenberry en HvdM lanceren publiekscampagne
05-11-2018 | 11:42:00
Op 1 november is de publiekscampagne Ik Zorg van start gegaan. Hiermee willen de sector Zorg en Welzijn en de overheid werknemers aantrekken. Dat is hard nodig, om ook in de toekomst iedereen goede zorg te kunnen blijven bieden
OmnicomMediaGroup wint groot deel wereldwijde media-account Mercedes
27-10-2018 | 15:20:00
Daimler verdeelt wereldwijde media-account tussen GroupM (China) en OmnicomMediaGroup (rest van de wereld)
Reorganisatie Publicis One Benelux
25-07-2018 | 12:02:00
Publicis One organiseert zich in België en Nederland steeds nadrukkelijker rond grensoverschrijdende accounts. Deze krachtenbundeling leidt tot meer samenwerking tussen de tien labels en tussen de Belgische en Nederlandse landenvestiging. Als gevolg van deze voortgaande integratie komt de financiële aansturing van de Belgische en Nederlandse organisatie onder leiding van één CFO te staan
Publicis One ontwikkelt speciale editie automerk Abarth
04-07-2018 | 10:14:00
Publicis One creëerde voor automerk Abarth een speciale editie met het symbool van het merk, de schorpioen in de hoofdrol. De schorpioen staat symbool voor het automerk vanwege de eigenschappen: klein, snel en krachtig, waar Abarth zich mee identificeert. Naast deze eigenschappen, is kenmerkend voor de schorpioen dat hij vervelt en licht geef in het donker.
Jos Wolsing Head of Marketing & Communications WindShareFund
03-07-2018 | 16:39:00
Jos Wolsing komt het team van WindShareFund versterken in de rol van Head of Marketing & Communications. Wolsing verlaat Publicis One, waar hij werkzaam was als Chief Innovation Officer van Zenith
Publicis One Innovation Day voor eerst in Nederland
25-06-2018 | 12:13:00
Tegelijkertijd met Publicis One-collega’s in Londen en New York, gebruikten multidisciplinaire teams met onder andere professionals vanuit Starcom, Leo Burnett en MSL hun kennis, creativiteit en tijd om drie sociale ondernemingen te helpen bij communicatie en marketinguitdagingen
Mercedes gebruikt Shazam als campagnetool
19-06-2018 | 09:51:00
Mercedes-Benz Vans kiest de muziekherkenningsapp Shazam als campagnetool voor de nieuwe Sprinter. Wie een reclame-uiting over de bestelwagen ziet (op televisie, online of out-of-home), kan die Shazammen (audio- of visuele herkenning)

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie