Tag Resultaten

ICMA 2025 - Renault & Bright x PXR x OMD: 15 jaar elektrisch rijden: En Door!

15-09-2025 | 11:36:00
The primary objective for Renault was to highlight the EV-range models in order to improve awareness, brand perception and accelerate EV adoption among consumers.

Boudewijn Wubbels (OMD): Measuring the Unclickable

20-07-2025 | 20:39:00
Waarom de volgende generatie mediacampagnes nieuwe KPI’s nodig heeft

Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Hearts & Science wordt mediabureau van Yazen in Nederland

01-07-2025 | 15:18:29
De samenwerking richt zich op strategische inzet van mediamiddelen om merkopbouw en duurzame groei te ondersteunen.

Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden

26-06-2025 | 14:13:00
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube

Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling

19-06-2025 | 14:49:05
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt

Hassan Khan: Cannes is een database vol inspiratie

19-06-2025 | 13:48:00
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met Hassan Khan, mediaspecialist bij Omnicom Media Group

Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak

11-06-2025 | 10:54:00
Ondanks economische onzekerheid kiest een groeiende groep consumenten bewust voor merken en producten die passen bij hun overtuigingen

Countdown to Cannes - Mariia Buchkaryk, OMD

09-06-2025 | 09:00:00
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation

L’Oréal Paris en ACE PR lanceren campagne voor zelfliefde

27-05-2025 | 13:52:00
L’Oréal Paris is gestart met een merkcampagne die jonge vrouwen aanmoedigt positiever naar zichzelf te kijken.

OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025

23-05-2025 | 08:37:00
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.

Internationaal succes voor Nederlands tv-format De Verraders

14-05-2025 | 11:43:00
In dit artikel duikt OMD dieper in de cijfers van de afgelopen seizoenen van De Verraders. Hoe heeft het programma zich ontwikkeld qua populariteit?

Retail Media Dashboard biedt grip op campagnedata

09-05-2025 | 10:58:33
Hoewel het Nederlandse retail medialandschap maar enkele grote spelers kent, zijn er momenteel zo’n 15 retailers actief met een retail media-propositie

Ruim 2,1 miljoen kijkers voor Dodenherdenking 2025

07-05-2025 | 12:08:00
Tijdens de uitzending van zondag 04 mei 2025 keken ruim 2.1 miljoen mensen naar de herdenking op NPO 1. In 2024 waren dit er ruim 1.9 miljoen.

Klanten lang vasthouden is een belangrijke asset van OMD

11-04-2025 | 09:58:00
OMD Nederland is genomineerd voor Bureau van het Jaar bij de AMMA’s. Volgens managing director Roland Teerenstra is klantbehoud een essentiële factor

Hearts & Science wordt mediabureau Save the Children

07-04-2025 | 09:20:23
Het mediabureau, onderdeel van Omnicom Media Group, ondersteunt de organisatie bij merkversterking en fondsenwerving.

De eerste LUBACH haalde kijkcijferrecords

02-04-2025 | 15:44:00
Arjen Lubach maakte op 24 maart 2025 zijn debuut op RTL 4 met zijn programma LUBACH

Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend

27-03-2025 | 12:32:00
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.

Boer Zoekt Vrouw 2025 trekt miljoenen kijkers

18-03-2025 | 12:10:00
Het nieuwe seizoen van Boer Zoekt Vrouw (2025) is weer van start met een frisse groep boeren die hun hart willen openen voor de liefde.

Hoe marketingteams balanceren tussen brand en performance

14-03-2025 | 10:55:05
Je hoeft maar een Linkedin-feed te openen van een random marketeer en de gesprekken rondom branding versus performance vliegen je om de oren.

Finale Wie is de Mol anders dan anders

11-03-2025 | 08:43:21
Nieuwe week, nieuwe cijfers. We delen de definitieve kijkcijfers van week 10 (live + uitgesteld kijken).


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.