Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 92179 | Tags:

Leon Bultman, Sandy Hogendoorn en Kim van Houtrijve naar Mediaxplain*
11-02-2019 | 11:01:19
Marketing- en mediabureau Mediaxplain* heeft drie nieuwe medewerkers aangetrokken. Leon Bultman start als Digital Media Planner, Sandy Hogendoorn als Research & Insights Project Coördinator en Kim van Houtrijve als Media Planner
[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing
16-11-2018 | 08:38:00
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek
Mediaxplain* mediapartner John West
17-09-2018 | 11:28:00
Visconservenleverancier John West heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld voor zijn mediastrategie, -planning en –inkoop. Het marketing- en mediabureau is verantwoordelijk voor het distribueren van de content van John West
Dirk Jan Theijn en Menno Westinga directors bij Mediaxplain
31-08-2018 | 06:41:00
Dirk Jan Theijn wordt finance director en Menno Westinga digital data & campaign director bij het mediabureau
Zelfzorgbedrijf Vemedia kiest voor Mediaxplain
16-07-2018 | 09:16:00
Marketing- en mediabureau Mediaxplain werkt voor consumer healthcarebedrijf Vemedia. De producent van merkproducten als Valdispert, Vision en Roter heeft na een bureau-oriëntatie Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen te behartigen
[Onderzoek] Nederland heeft begrip voor verdienmodel influencers
10-07-2018 | 13:51:00
Nederland is goed op de hoogte van het verdienmodel van influencers, zo blijkt uit onderzoek van strategisch influencermarketingbureau XMPLE

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie