Tag Resultaten
Tale Meester: Live – van een moment naar een movement
Wist je dat de meeste Gen Z’ers live vooral associeert met livestreams op social media? De traditionele live-tv is allang niet meer het referentiepunt.
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Social (Client) Solutions Manager
Channel Factory is per direct op zoek naar Social (Client) Solutions Manager - Amsterdam (Hybrid)
Saskia Wagenmakers CEO Omnicom Media
In Nederland zijn IPG Mediabrands en Omnicom Media Groep met onnmiddelijk ingang samengegaan tot Omnicom Media. Saskia Wagenmakers is benoemd tot CEO
Brand Potential versterkt merkfundament EZ Wheels
De samenwerking richt zich op het aanscherpen van het merkfundament, het verbeteren van de digitale zichtbaarheid en het ontwikkelen van een go-to-marketstrategie voor verdere expansie.
Hebben we nog een mening nodig over de overname van IPG door Omnicom?
Dat de overname historisch is, staat buiten kijf. Maar voor mij bewijst het vooral iets anders: Het oude agency-model werkt niet meer
IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux
IPG Mediabrands heeft in januari 2023 bepaald dat een eind juni 2022 ontslagen CFO Benelux 750.000 euro moest betalen. IPG Mediabrands is onderdeel van de door Omnicom overgenomen entiteit Interpublic Group
Overname Interpublic Group door Omnicom feit
De overname van Interpublic Group (IPG) door Omnicom is op 26 november 2025 geëffectueerd. Een reorganisatie is wereldwijd aangekondigd die 4.000 werkplekken zal kosten. De labels DDB, Mullenlowe en FCB worden geschrapt
Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
WPP bundelt 3000 medewerkers op Londense campus
De locatie wordt een centraal punt voor teams die werken aan het AI-platform voor marketing
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Serviceplan Group CMO Barometer: Nederlandse CMO’s temperen optimisme
Nederlandse CMO’s zijn somberder over de economie in 2026 dan een jaar geleden, maar blijven opvallend bereid om in marketing te investeren
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
Ruud Verheijen verlaat Wavemaker en WPP Media
Ruud Verheijen heeft aangekondigd na 15 jaar WPP Media en Wavemaker te verlaten. In februari 2024 werd hij nog benoemd tot CEO van Wavemaker
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
Richard Smoorenburg: DDB Weg Ermee? Who’s next?
Het verdwijnen van DDB is op het eerste gezicht verrassend, maar financieel zeer begrijpelijk in de huidige markt.
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien
The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei
Na een uitgebreid pitchproces gaat UM aan de slag met de volledige mediastrategie en uitvoering, van branding tot performance.
Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau
De energieleverancier verlengt de samenwerking voor alle merken, waaronder Powerpeers, Feenstra en Delta Energie.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Family zet muziek en humor in tegen vapen
Centraal staat The Organs, een fictieve band bestaande uit de longen, het hart en de hersenen: de organen die worden getroffen door vapen.
Lukas van de Ven: De stem van Mulisch als statement
Marketing Report sprak met Janneke Bakker, relatiemanager bij Passend Lezen, en Lukas van de Ven, Executive Creative Director bij The Family
[Vacatures] iO zoekt een Projectleider Content
iO is per direct op zoek naar Projectleider Content - Campus Amsterdam
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support (Tijdelijk) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support (Tijdelijk) bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Social (Client) Solutions Manager
Channel Factory is per direct op zoek naar Social (Client) Solutions Manager - Amsterdam (Hybrid)
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis