Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 72179 | Tags:

MediaCom internationaal bureaunetwerk van het jaar bij M&M Global Awards
24-09-2018 | 06:59:00
Het mediabureau van GroupM heeft drie grote prijzen behaald tijdens het awardfestival
MediaCom had 800 miljoen aan new business in eerste halfjaar
20-09-2018 | 08:11:00
COMvergence analyseerde de accountwinst van mediabureaus wereldwijd. GroupM was de best presterende bureaugroep
MediaCom domineert mediapitches en wint nu Alibaba Group
10-09-2018 | 07:34:00
Het bureau van GroupM gaat de mediastrategie en inkoop doen voor Alibaba Group. Het is de zoveelste grote winst dit jaar
[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?
06-09-2018 | 13:10:00
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie
adidas ‘Create the New’ with consolidated global media brief awarded to MediaCom
29-08-2018 | 18:58:00
The combined brief will be executed across all platforms with a focus on innovation aligned to the brand’s strategic business plan; ‘Creating the New’
Helen Brown (MediaCom) about gender and diversity
31-07-2018 | 12:34:04
Gender and diversity are hot topics. There are numerous articles and panel discussions including women of minority ethnicities talking about the challenges they have faced and overcome with regards to equality and bias.
[Interview] Jasper Bronner over onderzoek Cultural Connections
06-07-2018 | 09:59:00
Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten
[Column] Folkert Langeveld: Marketeer, reflecteer!
05-07-2018 | 09:27:00
Marketeers, merken en mensen: reflecteer! Draag je zwakheden als een onderscheiding op je borst. Dwing jezelf om regelmatig uit je eigen distortion field te stappen. Alleen dan kun je groeien; persoonlijk en zakelijk
Playstation start YouTubekanaal For the Players
02-07-2018 | 07:21:00
MediaCom Beyond Advertising, het contentlabel van MediaCom, ontwikkelde het platform voor Sony PlayStation, in samenwerking met onlinevideobedrijf Divimove
[Column] Folkert Langeveld: Het moment dat het plan middelmatig werd
29-05-2018 | 09:36:00
Waarom hebben we nou eigenlijk deze keuzes gemaakt? Had het niet innovatiever, moediger en impactvoller gekund? Waarom zit je achteraf naar een plan te kijken dat saaier en daarmee minder effectief is dan dat mooie beeld dat je in het begin voor ogen had?

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie