Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279161 | Tags:

[Vacatures] MediaCom zoekt een Campaign Lead
03-03-2020 | 12:38:26
MediaCom zoekt een Campaign Lead voor de kantoorlocatie in Amsterdam
[Vacatures] MediaCom zoekt Campaign Manager (starter)
20-02-2020 | 11:29:00
MediaCom zoekt een Campaign Manager (starter) voor de kantoorlocatie in Amsterdam
[Vacatures] MediaCom zoekt Business Growth Manager
20-02-2020 | 11:21:00
MediaCom is op zoek naar een fulltime Business Growth Manager voor de kantoorlocatie in Amsterdam
[Commercial Review] Daan Koops: Unox, Young Capital en Albert Heijn
03-02-2020 | 11:26:00
Je hoort het je oude moedertje al zeggen: "Wat zitten ze toch de hele tijd naar zo'n stom scherm te grijnzen, hebben ze niks beters te doen!?" Unox vangt dit gevoel perfect in hun commercials voor Puur Soep
[Commercial Review] Gijs van der Togt: humor bij Bol, kansen voor Samsung, perceptie bij Ace & tate
09-12-2019 | 09:03:15
In hoeverre beïnvloeden advertisingmechanismen die online goed werken, ook steeds meer televisiereclame? Gijs van der Togt bespreekt drie reclames die hem in positieve of negatieve zin opvielen
[Commercial Review] Folkert Langeveld: Samsung en T-Mobile, KIA, KLM en Unox
11-11-2019 | 10:01:00
De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken
Volkswagen & ACHTUNG! met campagne Tegenpolen voor electrisch rijden
31-10-2019 | 14:49:00
Volkswagen Nederland (PON) en ACHTUNG!mcgarrybowen hebben een campagne ontwikkeld om electrisch rijden te promoten. De campagne bestaat uit advertorials van circa één tot twee minuten op RTL4, Instagram en de Volkswagen-dealers
Outbrain lanceert Click-to-Watch-videoformat
28-10-2019 | 09:40:55
Online advertentieplatform Outbrain introduceert het Click-to-Watch-videoformat. Peugeot testte onlangs deze manier van adverteren
MediaCom verzorgt volledige digitale mediastrategie IKEA
10-10-2019 | 12:09:00
MediaCom verzorgt voortaan de volledige scope van de digitale mediastrategie-inkoop en -executie voor IKEA. MediaCom verzorgt sinds 2017 alle branding-gerelateerde media-activiteiten voor IKEA
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
07-10-2019 | 00:34:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
[Commercial Review] Daan Koops: Burger King, PLUS en Giganet
30-09-2019 | 10:55:00
Ja, ik snap het; de frikandel is een Nederlandse delicatesse. Om daar een burger van te maken... oké, kan interessant zijn. Om dan een video te maken waarin niet-Nederlanders dit proeven en een positieve reactie geven, kan ik tot een bepaalde hoogte ook volgen. Tot zover prima, maar dan de uitwerking. Daar heb ik toch wat moeite mee
[Commercial review] Gijs van der Togt: fietsendieven, Surinaamse trots, rematch met Max
22-08-2019 | 15:29:00
Gijs van der Togt (MediaCom) buigt zich over uiteenlopende commercials, waarin mensen, verhalen en actie centraal staan
Voetbalhelden van kinderen in campagne Fox Sports
19-07-2019 | 17:17:00
FOX Sports start haar seizoensstartcampagne dit jaar onder de noemer Het begint bij FOX Sports. De campagne brengt de impact in beeld die rolmodellen en toonaangevende momenten uit het voetbal hebben op kinderen
DS3 Crossback: proefrit plannen kan vanaf nu met je stem dankzij Mediacom en Greenhouse
23-05-2019 | 13:09:00
Een proefrit kan vanaf nu met je stem worden gepland. DS Automobiles Nederland heeft de wereldprimeur bij de DS 3 Crossback: als eerste automotive partij maakt dit model het mogelijk om met je stem een proefrit te plannen via de Google Assistant
MediaCom nieuwe partner van Klaverblad Verzekeringen
10-05-2019 | 09:21:00
MediaCom is door Klaverblad Verzekeringen gekozen als nieuwe partner voor de online en offline business. Het communicatieadviesbureau verzorgt een breed spectrum aan diensten: van communicatiestrategie en mediaplanning tot media inkoop en digital performance
BSH Huishoudapparaten kiest voor mediapartner MediaCom
26-04-2019 | 09:19:00
BSH Huishoudapparaten gaat in zee met het GroupM-bureau MediaCom. Na een internationale mediapitch selecteerde BSH het bureau. De pitch is begeleid door Ebiquity. De komende jaren gaat MediaCom aan de slag als mediapartner voor alle merken die onder BSH vallen: Bosch, Siemens, NEFF en Gaggenau.
[Nederlands MediaNetwerk TV] Krista Bank (MediaCom): Zoeken naar de balans tussen branding en performance
31-03-2019 | 18:13:00
Krista Bank is Head of Strategy bij MediaCom, het mediabureau waarbij verbindingen centraal staan. Het bedrijf verwelkomde de afgelopen tijd Adidas en ABN Amro als klant als aanvulling op bedrijven als Mars en Shell
[Interview] Maiko Valentijn (MediaCom): Onze mensen behoren tot de beste in het vak
17-12-2018 | 10:04:00
MediaCom zit in de hoek waar de pitches worden gewonnen; 2018 was een prachtig jaar. We spreken CEO Maiko Valentijn
MediaCom internationaal bureaunetwerk van het jaar bij M&M Global Awards
24-09-2018 | 08:59:00
Het mediabureau van GroupM heeft drie grote prijzen behaald tijdens het awardfestival
MediaCom had 800 miljoen aan new business in eerste halfjaar
20-09-2018 | 10:11:00
COMvergence analyseerde de accountwinst van mediabureaus wereldwijd. GroupM was de best presterende bureaugroep
MediaCom domineert mediapitches en wint nu Alibaba Group
10-09-2018 | 09:34:00
Het bureau van GroupM gaat de mediastrategie en inkoop doen voor Alibaba Group. Het is de zoveelste grote winst dit jaar
[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?
06-09-2018 | 15:10:00
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie
adidas ‘Create the New’ with consolidated global media brief awarded to MediaCom
29-08-2018 | 20:58:00
The combined brief will be executed across all platforms with a focus on innovation aligned to the brand’s strategic business plan; ‘Creating the New’
Helen Brown (MediaCom) about gender and diversity
31-07-2018 | 14:34:04
Gender and diversity are hot topics. There are numerous articles and panel discussions including women of minority ethnicities talking about the challenges they have faced and overcome with regards to equality and bias.
[Interview] Jasper Bronner over onderzoek Cultural Connections
06-07-2018 | 11:59:00
Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten
[Column] Folkert Langeveld: Marketeer, reflecteer!
05-07-2018 | 11:27:00
Marketeers, merken en mensen: reflecteer! Draag je zwakheden als een onderscheiding op je borst. Dwing jezelf om regelmatig uit je eigen distortion field te stappen. Alleen dan kun je groeien; persoonlijk en zakelijk
Playstation start YouTubekanaal For the Players
02-07-2018 | 09:21:00
MediaCom Beyond Advertising, het contentlabel van MediaCom, ontwikkelde het platform voor Sony PlayStation, in samenwerking met onlinevideobedrijf Divimove
[Column] Folkert Langeveld: Het moment dat het plan middelmatig werd
29-05-2018 | 11:36:00
Waarom hebben we nou eigenlijk deze keuzes gemaakt? Had het niet innovatiever, moediger en impactvoller gekund? Waarom zit je achteraf naar een plan te kijken dat saaier en daarmee minder effectief is dan dat mooie beeld dat je in het begin voor ogen had?

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie