Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 303012 | Tags:

7 nominaties Cross Media Bureau van het Jaar 2020
20-05-2020 | 16:26:00
Genomineerd zijn M2Media, Memo2, Mindshare, MPG., UM, Vertigo 6 en ZIGT. De winnaars van de Cross Media Awards worden bekendgemaakt tijdens het Cross Media Diner 2020 op 1 juli in Amsterdam
[Cross Media Case 2020] Dolly van den Akker over Iedereen een Rembrandt
02-04-2020 | 10:22:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. draagt de campagne Iedereen een Rembrandt voor als Cross Media Case. We spreken met managing director Dolly van den Akker over Iedereen een Rembrandt
[Cross Media Bureau 2020] Dolly van den Akker over MPG.
31-03-2020 | 10:35:00
Op 1 juli 2020 worden de Cross Media Awards 2020 uitgereikt. MPG. MPG. dingt mee naar de award voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Dolly van den Akker, managing director van MPG Group
MPG/Globitas neemt SOCIAL.INC over
30-01-2020 | 16:10:38
SOCIAL.INC is geacquireerd door Globitas, dat eind oktober ook eigenaar is geworden van MPG., en wordt hiermee onderdeel van de MPG.Group. De overname is de eerste stap naar een fullservice content & brand publishing MPG.-netwerk
Grote veranderingen in DeMediabureau50
05-12-2019 | 10:03:51
Met twee mensen uit de top drie van afgelopen jaar die hun bureau hebben verlaten, stonden grote veranderingen in DeMediabureau50 van dit jaar bij voorbaat al vast. De ranglijst van 2020 werd op woensdag 4 december bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner in Amsterdam
SowiesoHelder benoemt Irpa Allard tot creatief directeur
13-11-2019 | 13:10:00
Communicatiebureau SowiesoHelder heeft Irpa Allard benoemd tot creatief directeur. Irpa Allard werkte voorheen voor MPG., waar ze Business Unit Director was en zakelijk en creatief eindverantwoordelijk voor alle Ahold-accounts waaronder Etos, Gall & Gall, Albert Heijn/Allerhande en AH to Go
MPG. ontwikkelt crossmediacampagne rond Rembrandt 350 jaar
24-06-2019 | 12:23:00
MPG. heeft de pitch gewonnen rondom de activiteiten van 350 jaar Rembrandt. De opdracht komt van de gezamenlijke musea het Mauritshuis, het Rijksmuseum, museum Het Rembrandthuis en museum De Lakenhal
[Column] Wieke van Dijk: Hoezo moet content altijd cool zijn?
14-12-2018 | 11:00:00
Je hoort het vaak: content moet cool zijn. Wat mij betreft is dat de allergrootste misvatting van dit moment. Content hoeft niet altijd te vlammen. Diep te raken. Of nieuwswaardig te zijn. Zoals traditionele advertising dat was in the old days

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie