Tag Resultaten
[Vacancy] UM has a position for Digital Project Lead
UM is directly looking for Digital Project Lead - Amsterdam
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Executive Assistant
Mediabrands is per direct op zoek naar een Executive Assistant
[Vacatures] Kinesso zoekt een AV Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een AV Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Kinesso zoekt een Jr AV Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar een Jr AV Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Initiative zoekt een Content & Partnerships Manager
Initiative is per direct op zoek naar Content & Partnerships Manager - Netherlands
Initiative wint Elanco-pitch in Nederland en België
De keuze sluit aan bij Frankrijk, waar Elanco al met Initiative samenwerkt.
Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam
Vijf trends die de toekomst van retail in Nederland bepalen
Uit het Retail Buying Study 2025 van IPG Mediabrands blijkt dat consumenten kritischer, pragmatischer en technologiegedrevener winkelen dan ooit.
Irene Duivestein: Verandering begint bij mensen
Irene Duivestein heeft recentelijk promotie gemaakt naar de rol van Head of Change binnen de HR-afdeling van IPG Mediabrands.
[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
Bayer kiest Inter Public Group als wereldwijd bureaupartner
De samenwerking betreft enkele van Bayer’s bekendste zelfzorgmerken, waaronder Aspirin, Claritin, Bepanthen en Alka-Seltzer.
Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijscampagne
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een campagne gelanceerd die studiekiezers een ander perspectief biedt op werken in het onderwijs
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Associate Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Nike
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Account Manager
Kinesso is directly looking for Paid Social Account Manager
[Vacatures] Kinesso zoekt een Junior SEA Specialist
Kinesso is per direct op zoek naar een Junior SEA Specialist - Amsterdam
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
[Vacancy] Initiative has a position for Campaign Production Manager (Nike Account)
Initiative is directly looking for Campaign Production Manager (Nike Account)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis