Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 252208 | Tags:

Havas Group lanceert planningstool Mx Methodology
14-01-2020 | 08:33:33
Om te meten welke betekenis consumenten ervaren bij merkboodschappen, ontwikkelde de Havas Group de Media Experience (Mx) planningstool
Hyundai en Kia Europe kiezen weer voor Havas Media
20-12-2019 | 08:23:39
Havas Media Group is na een review opnieuw aangesteld als mediabureau voor Hyundai en Kia in Europa. De selectie is het resultaat van een reviewperiode van tien maanden, geleid door Innocean Worldwide, het marketingbureau dat beide automerken bedient
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
06-10-2019 | 22:34:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Maria Garrido (Havas Media) spreekt bij Wisdom in Business
19-09-2019 | 07:34:00
Maria Garrido, Chief Insights Officer Havas Group en Senior Vice President Vivendi Brand Marketing, spreekt bij het Wisdom in Business Event aan de vooravond van The Inner Peace Conference op vrijdag 4 oktober 2019 over hoe een merk betekenis kan toegeven naar consumenten en stakeholders
Havas Lemz verzorgt herpositionering Noorse cosmeticaketen
16-07-2019 | 12:31:12
Voor de herpositionering werkte Havas Lemz samen met een internationaal team van onder meer het Deense retaildesignbureau Henrik Glahn, de Amerikaanse kunstenares Fahren Feingold, de Deense regisseuse Emilie Thalund en het Scandinavische productiebedrijf Bacon
Havas Media zet werkprocessen in de cloud
02-05-2019 | 07:51:00
Havas Media heeft al zijn werkprocessen rond mediacampagnes ondergebracht in de Campaign Cloud van Cloud Integrate. Dat zorgt voor meer efficiëntie en transparantie
[MediaBelofte 2019] Genomineerd: Ignita van den Braak - communicatieplanner Havas Media
02-10-2018 | 07:17:00
Ignita van den Braak is communicatieplanner bij Havas Media. Zij is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2019. Wij spreken haar
UNIQLO werkt voor OOH-campagne samen met Havas en JCDecaux
01-10-2018 | 08:51:00
De Japanse modeketen UNIQLO komt naar Nederland en opende op 28 september haar deuren. Om te vieren dat de eerste Nederlandse store opent in Amsterdam pakt UNIQLO uit met een OOH introductiecampagne
[Forum] Overspeelt Nike zijn hand met de Colin Kaepernick campagne?
06-09-2018 | 13:10:00
Rik Heijmen, strategy director bij Kokoro: "Nike had de afgelopen jaren in de thuismarkt te maken met de opkomst van Under Armour, nu nummer twee vóór Adidas. Buiten de VS leveren Adidas en Under Armour concurrentie
Publicis One Innovation Day voor eerst in Nederland
25-06-2018 | 10:13:00
Tegelijkertijd met Publicis One-collega’s in Londen en New York, gebruikten multidisciplinaire teams met onder andere professionals vanuit Starcom, Leo Burnett en MSL hun kennis, creativiteit en tijd om drie sociale ondernemingen te helpen bij communicatie en marketinguitdagingen
[Commercial Review] A. de Ruwe: Björn Borg, Lipton, Centraal Beheer
25-06-2018 | 07:37:00
Wauw! Wat een initiatief van Björn Borg. Blockchaintechniek gebruiken zodat mensen, ongeacht hun voorkeur of waar ze wonen, met elkaar kunnen trouwen. Dit initiatief voelt helemaal goed. Het klopt
[Nederlands MediaNetwerk TV] Thijs Muller over Havas Media
03-05-2018 | 10:02:00
"Wij excelleren op online en we hebben dan ook de beste online mensen nodig, niet alleen uit Nederland maar ook internationaal"

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie