Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 590492 | Tags:

Havas brengt Lexa en SBS6 dichter bij elkaar
19-10-2021 | 10:33:52
Lexa is een partnership aangegaan met de De Dating Quiz, het programma van Linda de Mol op SBS6 dat op 17 oktober van start is gegaan. Havas Media fungeert als vraag, kennis- en insight doorgever met als doel om meer koppels te laten ontstaan
Pernod Ricard kiest Havas Media
03-09-2021 | 16:04:00
Pernod Ricard heeft Havas Media gekozen voor de mediaplanning, strartegie en inkoop in België en Nederland. Het bureau zal worden ingezet om meaningful connections met de diverse doelgroepen op te bouwen
[Onderzoek] Havas Meaningful Brands 2021: Merken dramatisch slecht vertrouwd
05-08-2021 | 15:11:00
Het vertrouwen in merken is op een dramatisch dieptepunt beland volgens het Meaningful Brands onderzoek onder 400.000 mensen in 30 markten wereldwijd
[Marketing Week] Bob Koigi: Marketers envision career opportunities fit for post-pandemic future
02-06-2021 | 10:11:04
As COVID-19 continues to disrupt economies, alter the way we work and redefine lifestyles, employers companies and staff are adjusting their way of work as the pandemic alters the future of work.
Havas Media Nederland benoemt Klaartje Kuypers tot Chief Client Officer
08-04-2021 | 16:47:00
Klaartje Kuypers is per april 2021 benoemd tot Chief Client Officer bij Havas Media Nederland. Klaartje Kuypers die ook vice-voorzitter en penningmeester is van MWG, heeft ervaring opgebouwd bij RTL Nederland, BrandDeli, Publicis, Discovery Benelux, Sanoma Media, STER, UM en Mediacom
Groupe Lactalis blijft bij Havas Media
04-02-2021 | 11:58:00
Mediabureau Havas Media heeft een pitch van Groupe Lactalis gewonnen en heeft daarmee haar contracten met Groupe Lactalis met 3 jaar verlengd. Het werk beslaat mediastrategie, media-inkoop en ook branded content voor merken als President-brie, Galbani-mozzarella en Salakis-feta
Havas Media Group supports minority owned businesses with new social marketplace
08-07-2020 | 13:29:30
Havas Media Group has unveiled a social equity private marketplace, comprising of BIPOC Black, Indigenous, People of Color and LGTBQ+-owned media businesses.
Traditional media brands most trusted in UK amid corona virus crisis
01-04-2020 | 10:33:00
BBC, Sky News and Guardian remain the most trusted sources of information in UK during the Corona virus crisis according to the latest study from the Havas Media Group.
Havas Group lanceert planningstool Mx Methodology
14-01-2020 | 09:33:33
Om te meten welke betekenis consumenten ervaren bij merkboodschappen, ontwikkelde de Havas Group de Media Experience (Mx) planningstool

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie