Tag Resultaten

Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media

06-05-2025 | 18:20:00
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM

Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland

10-04-2025 | 10:08:06
Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.

Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws

07-04-2025 | 08:06:00
HYPR en GroupM en doen onderzoek naar Mediabeleving van Huis-aan-Huiskranten

Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX

04-04-2025 | 11:25:00
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT

Matthijs Brouwer benoemd tot CFO van GroupM

03-04-2025 | 09:52:00
GroupM, het moederbedrijf van Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom, heeft Matthijs Brouwer per 1 april benoemd tot Chief Financial Officer (CFO).

ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel

28-03-2025 | 10:27:49
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.

Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend

27-03-2025 | 12:32:00
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.

Ad Alliance en GroupM lanceren AI-inhaakbillboard

20-03-2025 | 12:51:00
Ad Alliance heeft samen met EssenceMediacom en StudioM een primeur in televisie-advertising gerealiseerd.

GroupM onderzoekt impact van advertenties in gaming

13-03-2025 | 10:53:17
Adverteren binnen en rondom videogames wint terrein en blijkt net zo effectief als video-on-demand.

StudioM wint drie pitches Bolton Group

06-03-2025 | 09:13:00
Naast Chilly kiezen ook Dubro, Rio Mare en Borotalco (allen onderdeel van de Bolton Group) voor StudioM, de creatieve tak van GroupM.

EssenceMediacom strategisch mediapartner voor Allianz Direct

20-02-2025 | 10:09:00
Allianz Direct heeft EssenceMediacom (onderdeel van GroupM) gekozen als strategische mediapartner.

Merken gebruiken Valentijn voor betekenisvolle ervaringen

17-02-2025 | 11:31:00
In de weken voorafgaand aan 14 februari worden marketingcampagnes een achtergrond voor de feestdag, waarbij merken boodschappen van liefde verspreiden.

Hoe merken Black History Month ondersteunen

07-02-2025 | 15:57:00
Terwijl de wereld in februari Black History Month viert nemen merken concrete stappen om zwarte individuen en gemeenschappen te versterken

Esra Harms Managing Director StudioM

21-01-2025 | 11:28:00
Zij bekleedde de functie de afgelopen maanden ad interim. In haar rol zal zij direct rapporteren aan de CEO van GroupM, Maiko Valentijn.

EssenceMediacom wint Odido-pitch

09-01-2025 | 16:19:00
Odido heeft EssenceMediacom gekozen als partner voor al haar media-inzet. Deze keuze is het resultaat van een intensief pitchtraject onder begeleiding van marketingbureau 3MO.

[Column] Marco van de Lisdonk (Channel Factory): Is YouTube het enige alternatief voor lineaire televisie?

19-12-2024 | 11:34:00
Dat het kijkgedrag van lineaire televisie naar online video is verschoven, zal voor niemand een verrassing zijn. De cijfers van de afgelopen jaren tonen een duidelijke trend: streaming is mainstream, met name onder de doelgroep tot 49 jaar.

The Invaders en GroupM lanceren Dutch Gaming Report 2025

12-12-2024 | 10:23:00
Maar liefst driekwart van de Nederlandse bevolking gamet op telefoon, tablet of console, 60 procent daarvan zelfs dagelijks.

GroupM en Talpa Network lanceren Bakken met Bizzey-campagne

14-11-2024 | 10:34:00
Om de samenwerking tussen Dr. Oetker en Stichting Jarige Job onder de aandacht te brengen hebben EssenceMediacom en StudioM (beiden onderdeel van GroupM) in co-creatie met Talpa Network de campagne Bakken met Bizzey gelanceerd.

GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld

11-11-2024 | 13:18:00
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op

Mindshare en Unilever lanceren videoadvertenties op platformen Allerhande

10-10-2024 | 10:32:00
Unox Good Pasta van Unilever is het eerste merk dat in samenwerking met Mindshare (onderdeel van GroupM) en Albert Heijn pre-roll videoadvertenties lanceert op een online supermarkt omgeving namelijk Allerhande, het receptenplatform van Albert Heijn.

N=5 ontwikkelt merkcampagne voor Koninklijke Auping

07-10-2024 | 14:02:00
Auping presenteert een positionering: designed for life. Als aftrap van de herpositionering lanceert Auping de multimediale campagne: Het Nieuwe Slapen

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.