Tag Resultaten
Internationale vakbladen: GroupM wordt WPP Media
WPP heeft plannen om GroupM om te dopen tot WPP Media. Dit stellen internationale vakbladen als Adweek, Ad Age en Campaign. GroupM telt labels als Mindshare, EssenceMediacom, Wavemaker, Greenhouse, GroupM Nexus en StudioM
Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland
Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.
Mensen hechten steeds meer waarde aan lokaal nieuws
HYPR en GroupM en doen onderzoek naar Mediabeleving van Huis-aan-Huiskranten
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Marketing Report reist af naar Brussel voor de eerste internationale editie van ADNIGHT
Matthijs Brouwer benoemd tot CFO van GroupM
GroupM, het moederbedrijf van Mindshare, Wavemaker en EssenceMediacom, heeft Matthijs Brouwer per 1 april benoemd tot Chief Financial Officer (CFO).
ADNIGHT BXL onthult programma voor eerste editie in Brussel
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.
Ad Alliance en GroupM lanceren AI-inhaakbillboard
Ad Alliance heeft samen met EssenceMediacom en StudioM een primeur in televisie-advertising gerealiseerd.
GroupM onderzoekt impact van advertenties in gaming
Adverteren binnen en rondom videogames wint terrein en blijkt net zo effectief als video-on-demand.
StudioM wint drie pitches Bolton Group
Naast Chilly kiezen ook Dubro, Rio Mare en Borotalco (allen onderdeel van de Bolton Group) voor StudioM, de creatieve tak van GroupM.
EssenceMediacom strategisch mediapartner voor Allianz Direct
Allianz Direct heeft EssenceMediacom (onderdeel van GroupM) gekozen als strategische mediapartner.
Merken gebruiken Valentijn voor betekenisvolle ervaringen
In de weken voorafgaand aan 14 februari worden marketingcampagnes een achtergrond voor de feestdag, waarbij merken boodschappen van liefde verspreiden.
Hoe merken Black History Month ondersteunen
Terwijl de wereld in februari Black History Month viert nemen merken concrete stappen om zwarte individuen en gemeenschappen te versterken
Esra Harms Managing Director StudioM
Zij bekleedde de functie de afgelopen maanden ad interim. In haar rol zal zij direct rapporteren aan de CEO van GroupM, Maiko Valentijn.
EssenceMediacom wint Odido-pitch
Odido heeft EssenceMediacom gekozen als partner voor al haar media-inzet. Deze keuze is het resultaat van een intensief pitchtraject onder begeleiding van marketingbureau 3MO.
[Column] Marco van de Lisdonk (Channel Factory): Is YouTube het enige alternatief voor lineaire televisie?
Dat het kijkgedrag van lineaire televisie naar online video is verschoven, zal voor niemand een verrassing zijn. De cijfers van de afgelopen jaren tonen een duidelijke trend: streaming is mainstream, met name onder de doelgroep tot 49 jaar.
The Invaders en GroupM lanceren Dutch Gaming Report 2025
Maar liefst driekwart van de Nederlandse bevolking gamet op telefoon, tablet of console, 60 procent daarvan zelfs dagelijks.
GroupM en Talpa Network lanceren Bakken met Bizzey-campagne
Om de samenwerking tussen Dr. Oetker en Stichting Jarige Job onder de aandacht te brengen hebben EssenceMediacom en StudioM (beiden onderdeel van GroupM) in co-creatie met Talpa Network de campagne Bakken met Bizzey gelanceerd.
GroupM: This Year Next Year 2024, Dare to Choose over een veranderende AI-wereld
GroupM (WPP) organiseerde op 7 november 2024 voor de 13e keer het This Year Next Year 2024 evenement, met dit jaar de ondertitel Dare to Choose. Marketing Report was in Amsterdam aanwezig en tekende dit verslag op
Mindshare en Unilever lanceren videoadvertenties op platformen Allerhande
Unox Good Pasta van Unilever is het eerste merk dat in samenwerking met Mindshare (onderdeel van GroupM) en Albert Heijn pre-roll videoadvertenties lanceert op een online supermarkt omgeving namelijk Allerhande, het receptenplatform van Albert Heijn.
N=5 ontwikkelt merkcampagne voor Koninklijke Auping
Auping presenteert een positionering: designed for life. Als aftrap van de herpositionering lanceert Auping de multimediale campagne: Het Nieuwe Slapen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis