Tag Resultaten
Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app
Basic-Fit introduceert vanaf 2 september de Fitbuddies: digitale AI-agents die functioneren als persoonlijke sportmaatjes.
Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards
De awards werden uitgereikt door een jury van 133 internationale experts in Kopenhagen.
Maurice Ridder aan de slag bij Basic-Fit als hoofd van retailmedia
Maurice Ridder wordt verantwoordelijk voor de verdere uitrol van retailmedia en het aansturen van het bijhorende team.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis