Tag Resultaten
Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app
Basic-Fit introduceert vanaf 2 september de Fitbuddies: digitale AI-agents die functioneren als persoonlijke sportmaatjes.
Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards
De awards werden uitgereikt door een jury van 133 internationale experts in Kopenhagen.
Maurice Ridder aan de slag bij Basic-Fit als hoofd van retailmedia
Maurice Ridder wordt verantwoordelijk voor de verdere uitrol van retailmedia en het aansturen van het bijhorende team.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.
Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.
Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.
TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis