Tag Resultaten

Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app

28-08-2025 | 13:06:00
Basic-Fit introduceert vanaf 2 september de Fitbuddies: digitale AI-agents die functioneren als persoonlijke sportmaatjes.

Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards

14-06-2024 | 14:06:00
De awards werden uitgereikt door een jury van 133 internationale experts in Kopenhagen. 

Maurice Ridder aan de slag bij Basic-Fit als hoofd van retailmedia

02-02-2024 | 10:28:00
Maurice Ridder wordt verantwoordelijk voor de verdere uitrol van retailmedia en het aansturen van het bijhorende team.

Basic-Fit, ACHTUNG! en Big Shots komen met positioneringscampagne Basic-Fit

21-08-2020 | 15:01:00
Basic-Fit komt met een aangescherpte positioneringscampagne van haar merk. Daartoe wordt een campagne gelanceerd waarin aan wordt gegeven sporten leuker en toegankelijker te maken voor vooral beginnende sporters

Basic-Fit temporarily closes all its clubs due to COVID-19

16-03-2020 | 08:25:00
Following the decisions by the different governments in our countries, Basic-Fit has temporarily closed all its clubs


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.