Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279121 | Tags:

Grote veranderingen in DeMediabureau50
05-12-2019 | 10:03:51
Met twee mensen uit de top drie van afgelopen jaar die hun bureau hebben verlaten, stonden grote veranderingen in DeMediabureau50 van dit jaar bij voorbaat al vast. De ranglijst van 2020 werd op woensdag 4 december bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner in Amsterdam
Abovo Media mediapartner herpositionering Becam
11-10-2019 | 11:46:00
Becam, specialist in online leningen, heeft haar nieuwe positionering afgetrapt met een tv-commercial. Abovo Media heeft als mediapartner in samenwerking met DPG Media en RTL BrandDeli het strategisch contentplan voor tv, print en digitaal ontwikkeld
DeMediabureau50 2020 | De genomineerden
07-10-2019 | 00:34:00
DeMedia100 2020 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner op 4 december in Amsterdam
Erik Jan Reijenga nieuwe CEO Maxlead na overname Abovo Media; Yvonne de Jager directeur integratie
02-10-2019 | 16:23:12
Yvonne de Jager is bij Abovo Media benoemd tot directeur Integratie en business development. Erik Jan Reijenga is aangesteld als CEO van Maxlead. Deze benoemingen volgen na de recente overname van Maxlead door Abovo Media
Abovo Media neemt digital marketingbureau Maxlead over
26-09-2019 | 08:55:00
De bureaus behouden hun bestaande identiteit en blijven gehuisvest in respectievelijk Hoorn en Oegstgeest. Vanaf heden werken zij wel in gezamenlijke klantteams. De nieuwe groep telt 200 medewerkers en een media en consultancy spend van 200 miljoen euro
[Interview] Sander van der Peet (Abovo Media): Radio is flexibel, heeft een enorm bereik en is zappbestendig
16-07-2019 | 10:02:23
Sander van der Peet is mediaplanner bij Abovo Media én radiospecialist van het jaar. Tijdens de Radio Advertising Awards van het RAB liet hij mede-genomineerden Jeffrey Koen en Martijn Vlasblom achter zich en ging met de prijs naar huis
De Media Balie brengt backoffice onder bij Abovo Media, Tom Daemen inkoop directeur
17-06-2019 | 17:17:00
De Media Balie en Abovo Media blijven zelfstandige bedrijven
Value Zipper Cup 2019 gewonnen door Abovo Media
11-06-2019 | 11:05:00
Voor de 4e keer organiseerde Value Zipper de Value Zipper Cup. Met een record aantal deelnemers van 7 vrouwen- en 16 mannenteams, trapten ze donderdag 6 juni af
Radiocampagne Beko en Abovo Media
03-06-2019 | 11:53:00
Asogem Nederland, de exclusieve distributeur van Beko-witgoed in Nederland, heeft een radiocampagne afgetrapt voor haar Beko AutoDose-wasmachines
[Column] Niels Bruinsma: Impact van JA/JA-stickers op folders
28-05-2019 | 11:44:00
Na Amsterdam doet ook Utrecht de folder in de ban. Vanaf 1 januari 2020 ontvangen de bewoners van Utrecht geen folders meer, tenzij ze een JA/JA-sticker hebben geplakt
Digital Brixx verder onder naam Abovo Media
16-04-2019 | 09:11:00
Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media, gaat verder onder de naam van het moederbedrijf. Het bedrijf wil de dienstverlening hiermee verbeteren
Bo-Rent kiest voor Abovo
12-04-2019 | 12:39:00
Bo-Rent is gestart met een campagne om de naamsbekendheid te verhogen en heeft daartoe Abovo als partner gekozen
Abovo Media betrokken bij nieuwe merkstrategie Livera
28-03-2019 | 13:10:00
Livera heeft een nieuwe marketingcampagne gelanceerd. De campagne is onderdeel van een nieuwe merkstrategie waarin Livera zich inzet voor het tonen van schoonheid
Abovo Media onder eigen naam partner van IAB Nederland
12-02-2019 | 09:32:43
Abovo Media zet het partnership met IAB Nederland voort onder eigen naam. De samenwerking werd tot nu toe verzorgd door Digital Brixx namens Abovo Media
Basic-Fit en eDivisie gaan samenwerking aan
07-02-2019 | 14:13:11
Basic-Fit en de eDivisie slaan de handen ineen om eSports in Nederland steviger op de kaart te zetten. Een samenwerking tussen sporters en gamers. De eDivisie is de officiële Nederlandse FIFA competitie, waarin eSporters gekoppeld aan de Eredivisie virtueel strijden om het kampioenschap in FIFA 19 Ultimate Team
[Interview] Remko Poggenklaas CEO Abovo Media: Creatie wordt steeds belangrijker
10-12-2018 | 13:00:00
Per november 2018 vervult Remko Poggenklaas officieel de functie van CEO bij Abovo Media. Door deze benoeming wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding en kunnen oprichters Verbeek en Zoutendijk zich richten op het corporate vertegenwoordigen van het mediabureau
Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner
23-10-2018 | 09:56:00
Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner. Zij hebben Abovo Media ingeschakeld om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland
Abovo Media neemt FD Gazellen Award in ontvangst
17-10-2018 | 09:19:00
Abovo Media mag ook dit jaar een FD Gazellen Award in ontvangst nemen. De FD Gazellen Awards zijn prijzen die Het Financiële Dagblad uitreikt aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland
Remko Poggenklaas per november CEO Abovo Media
05-10-2018 | 09:34:00
Per 1 november zal Remko Poggenklaas officieel de functie van CEO bij Abovo Media vervullen. Deze benoeming betekent dat Poggenklaas verantwoordelijk wordt voor de dagelijkse leiding en dat directieleden Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk
Abovo Media genoemd in RECMA-rapport
12-09-2018 | 11:47:00
Als enig onafhankelijk Nederlands mediabureau heeft Abovo Media dit jaar voor het eerst een plaats ingenomen in het RECMA-rapport. RECMA is het onderzoeksbureau dat mediabureaus evalueert
[Vacatures] Abovo Media zoekt senior SEA- en PPC-specialist
11-07-2018 | 08:43:00
Heb je kennis van advertentie-optimalisatie? Krijg je energie bij het opzetten van SEA-campagnes? Vind je het leuk om klanten te adviseren? Houd jij de laatste SEA-trends en -ontwikkelingen bij?

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie