Tag Resultaten

Voice of Holland keert vanaf januari 2025 terug bij RTL 4

31-03-2025 | 11:55:00
RTL Nederland en ITV Studios Netherlands bevestigen de terugkeer van The Voice of Holland in januari 2026, gevolgd door The Voice Kids later dat jaar.

ITV Studios Netherlands wijzigt organisatie en schrapt 20 banen

02-08-2024 | 10:13:00
ITV Studios Netherlands heeft sinds juni 2024 een aantal organisatiewijzigingen doorgevoerd om beter te kunnen inspelen op de wijzigende markt van tv-bedrijven en streamingdiensten

ITV Studios benoemt Laurens Woldberg tot Managing Director Nederland

12-12-2023 | 22:57:00
ITV Studios heeft Laurens Woldberg benoemd tot Managing Director van ITV Studios Netherlands. Daarmee volgt hij Karin de Groot op, die het bedrijf per 1 januari 2024 na 5 jaar verlaat

Georgette Schlick prolongeert eerste plaats in Producenten50

08-12-2023 | 10:58:00
Georgette Schlick, CEO van Fremantle Northern Europe, is de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse wereld van producenten. Het is voor het derde jaar op rij dat Georgette op nummer 1 staat in de Producenten50

Karin de Groot vertrekt bij ITV Studios Netherlands

23-10-2023 | 08:47:00
Karin de Groot, die sinds begin 2019 Managing Director is van ITV Studios Netherlands, verlaat het bedrijf per 1 januari 2024

Jacqueline Hekkers vertrekt bij ITV Studios Netherlands 

04-07-2023 | 11:50:22
Jacqueline Hekkers heeft per 1 juli 2023 haar taken als Head of Communications & pr bij ITV Studios Netherlands neergelegd. De functie vervulde ze sinds februari 2023

Productiemaatschappijen vragen aandacht voor eerder gedane subsidie-aanvraag

07-06-2023 | 19:42:00
Productiemaatschappijen Banijay Benelux, ITV Studios Netherlands, Fremantle Nederland, Talpa (allemaal lid van de Vereniging van Nederlandse Content Producenten), MediaMonks alsmede de facilitaire bedrijven EMG en NEP hebben zich in februari 2023 aangesloten bij de Creative Industry Immersive Impact Coalition (CIIIC) die een aanvraag van 275 miljoen euro aan subsidie heeft gedaan bij het Nationaal Groeifonds

Advocaat Sebas Diekstra teleurgesteld in rapport ITV Studios; RTL Nederland wil heel stevig gesprek

29-03-2023 | 22:20:00
Sebas Diekstra, advocaat van een aantal slachtoffers heeft gereageerd op de onderzoeksbevindingen van Doornstra die in opdracht van ITV Studios en ITV plc zijn opgesteld. Ook RTL Nederland heeft gerageerd en wil een stevig gesprek met ITV Studios Netherlands.

ITV Studios publiceert uitkomsten en aanbevelingen grensoverschrijdend gedrag The Voice

29-03-2023 | 13:15:00
ITV Studios heeft uitkomsten en aanbevelingen gepubliceerd van het onderzoek dat ITV Studios en eigenaar ITV plc hebben uitgezet bij advocatenkantoor Van Doorne heeft uitgevoerd

Misbruik bij The Voice of Holland: OM begint een zaak tegen Ali B en Jeroen Rietbergen - Marco Borsato wordt niet vervolgd

14-03-2023 | 17:58:00
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft besloten om in twee van de onderzoeken, gerelateerd aan televisieprogramma The Voice of Holland (TVOH), vervolging in te stellen. Een ander TVOH-gerelateerd onderzoek zal bij gebrek aan bewijs worden geseponeerd

ITV Studios Netherlands benoemt Jacqueline Hekkers tot Head of Communications & Pr

07-02-2023 | 12:39:00
Per 1 februari 2023 heeft ITV Studios Netherlands Jacqueline Hekkers benoemd tot Head of Communications & Pr. In deze functie is zij voortaan verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van ITV Studios Netherlands

Georgette Schlick (Fremantle) op nummer 1 in Producenten50 2023

15-12-2022 | 15:21:00
Georgette Schlick, CEO van Fremantle Northern Europe, is de meest invloedrijke persoon in de Nederlandse wereld van producenten. Het is voor het tweede jaar op rij dat Georgette op nummer 1 staat in de Producenten50


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.