Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 619566 | Tags:

Team5pm start YouTube-only onderzoekstak Labs
18-10-2021 | 10:44:08
YouTube agency Team5pm breidt verder uit met researchtak Team5pm Labs, onder leiding van Yannick Abrahams. Labs is daarmee het eerste YouTube-only-onderzoeksbureau ter wereld
[Marketing Report Radio] Henri Lessing over Next Media en de taal van YouTube spreken
17-06-2021 | 12:01:00
Henri Lessing is Managing Partner bij AGE Media, het bureau dat gespecialiseerd is in het helpen van bedrijven om zich sterker te presenteren op YouTube, onder meer door goed na te denken over de effectiviteit van content op dat kanaal
[Marketing Report - 15 juni 2021] Rutger Tuit | Martijn van Lieshout | Marloes Derks | Henri Lessing
15-06-2021 | 12:37:00
Luister dinsdag 15 juni om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn watervlugge sidekick Bas Vlugt
GAMMA lanceert data-driven YouTube-format ter ere van 50-jarig bestaan
07-06-2021 | 15:57:55
GAMMA heeft in samenwerking met Team5pm de YouTube-serie Ik Kan Het ontwikkeld, waarin families met elkaar een droomproject bouwen
Roze puppet in Fitzroy-campagne voor InShared
31-05-2021 | 10:35:47
De campagne van InShared in van start gegaan. Hierin speelt een roze puppet de hoofdrol. Hij wijst autobezitters op de voordelen van de verzekeraar en de autoverzekering
Lukkien maakt introductiecampagne van Gazelle No. 1
04-05-2021 | 09:27:00
Voor de introductiecampagne van de Gazelle No. 1 koos de oer-Hollandse fietsenproducent Gazelle (onderdeel van Pon) voor Lukkien als partner voor de productie van al het visuele materiaal
5PM en Studio Catwise verder als Team5pm
04-05-2021 | 07:00:00
5PM Group, waar onder andere YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, gaat verder onder de naam Team5pm
Filling Pieces viert tienjarig bestaan met documentaire en opening van Amsterdamse winkel
30-04-2021 | 15:45:00
Filling Pieces viert zijn tienjarig bestaan met een documentaire en de opening van zijn winkel in Amsterdam. De documentaire, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die hij heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken
Ministerie van Defensie werft via YouTube
28-04-2021 | 12:49:00
Het Ministerie van Defensie komt met een YouTube-serie onder de naam Movie Makeovers. Via de -serie wil Defensie laten zien hoe het in het echt gaat bij gevechtseenheden
Moederbedrijf Grolsch lanceert Viper Hard Seltzer met tv-commercial  
20-04-2021 | 11:20:12
Asahi Europe and International, het moederbedrijf van Koninklijke Grolsch, komt met Viper Hard Seltzer. Het licht-alcoholische drankje komt in de schappen van alle grote supermarkten te liggen
YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride
16-04-2021 | 14:04:00
Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt
Lukkien produceert eerste tv-commercial Fijn Wonen voor Junction
15-04-2021 | 10:25:29
Een jaar na de online introductie van het merk is Fijn Wonen toe aan landelijke naamsbekendheid. Junction bedacht het campagne-idee Niet Normaal, dat zich richt op de innovatieve woonoplossingen die het bedrijf claimt en waarmee Fijn Wonen de druk op de woningmarkt helpt op te lossen
[Campagnes] Lukkien brengt JungleMinis tot leven
01-03-2021 | 09:17:00
Voor de 4e keer op rij kun je bij supermarktketen Lidl Nederland weer sparen voor kleine knuffels met een grote persoonlijkheid. Vorig jaar waren het de AquaMinis, dit jaar gaan we naar de jungle met de JungleMinis; tot leven gebracht door Lukkien
5PM en Studio Catwise aan de slag voor Center Parcs
03-02-2021 | 12:05:00
YouTube Marketing Agency 5PM en Studio Catwise gaan aan de slag voor Center Parcs Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. 5PM ontwikkelde een YouTube-strategie, met onder andere kanaaloptimalisatie en channel management, en heeft een DDCC-onderzoek uitgevoerd
5PM verwelkomt Operational Director en Client Director
12-01-2021 | 09:51:00
5PM Group, waar onder andere YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductiebureau Studio Catwise onderdeel van zijn, breidt verder uit met twee nieuwe senior teamleden: Laura Snapper en Marco van Houdt
Rode Kruis kiest voor 5PM & Studio Catwise als YouTube-partners
08-12-2020 | 13:04:47
YouTube Marketing Agency 5PM en videoproductie agency Studio Catwise gaan het Rode Kruis helpen met een prominentere expert-rol in te nemen op YouTube
Blauw Gras maakt video voor Samsung met Snapchat Body Tracking-technologie
12-11-2020 | 10:43:04
Snapchatgebruikers kunnen een nieuwe Lens uitproberen op basis van 2D full-body trackingtechnologie. Samsung is de eerste in Nederland die de technologie van Snapchat gebruikt: de Lens heeft een hoofdrol in de online campagnevideo voor de Galaxy S20 FE, ontwikkeld door Blauw Gras.
Karwei lanceert campagne om spullen tweede leven te geven
14-08-2020 | 17:08:25
Karwei lanceert een campagne om spullen een tweede leven te geven. In samenwerking met Shelly Sterk wordt een reeks video’s uitgebracht waarin de presentatrice en klusser kijkers laat zien hoe met een klein budget oude spullen kunnen worden opgeknapt
SOCIAL.INC en Wellantcollege organiseren grootste schoolfeest ooit, via TikTok en YouTube
29-06-2020 | 15:06:00
Een interactieve liveshow met Snelle, Pjotr, Edson da Graça, Lieke Hammink en 16.000 leerlingen en studenten

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie