Tag Resultaten
XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs
XITE komt met vernieuwde merkidentiteit
Het muziekvideoplatform XITE heeft zijn merkidentiteit vernieuwd. Deze is in samenwerking met bureau Wunder en brand design agency G2K ontwikkeld
XITE en Samsung TV Plus lanceren Koningsdagcampagne
Voor diegenen die van plan zijn om Koningsdag thuis te vieren, hebben XITE en Samsung TV Plus een verrassing in petto
Sander Stijnen Head of Marketing bij XITE
Sander Stijnen is per 1 augustus 2023 benoemd tot Head of Marketing bij het muziekvideoplatform XITE
[Interview] Cees Honig (Xite): Connected tv staat in Europa nog in de kinderschoenen
Cees Honig is sinds de start van Xite betrokken bij de music video streaming service Xite en sinds 2019 co-CEO en aandeelhouder van Xite. We spreken hem over hoe Xite zich ontwikkeld heeft tot Amerikaanse speler als Nederlands initiatief en de ontwikkelingen van Xite in Nederland
XITE breidt uit in Nederland met interactieve tv app
Het van origine Nederlandse muziekvideoplatform XITE breidt het bereik van de interactieve tv app verder uit. De app was voorheen enkel toegankelijk via Ziggo, maar is nu ook beschikbaar voor KPN klanten en via Amazon Fire Stick. Samsung TV wordt hier binnenkort ook aan toegevoegd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis