Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 319806 | Tags:

Zandbeek ontwikkelt campagne voor NHA
02-03-2020 | 10:51:07
Contentmarketingbureau Zandbeek verzorgt de merkcampagne van opleider NHA. Daarin staat de boodschap centraal dat we onze tijd zinvoller kunnen besteden dan aan social media, uitstelgedrag en roddelen
[Onderzoek] Sanoma onderzoekt belangrijkste momenten van consumenten
03-02-2020 | 10:51:34
Om zo effectief mogelijk consumenten te bereiken en te bewegen, is het belangrijk om content op het juiste moment en met de juiste boodschap te tonen. Het identificeren van belangrijke momenten in het leven van de consument in combinatie met de behoeftes op dat moment, helpt daarbij
[Onderzoek] Sanoma: bedrijven moeten duurzaamheid inzetten bij communicatie
07-10-2019 | 11:18:00
In welke mate leeft het thema duurzaamheid onder de Nederlandse bevolking? Dat onderzocht Sanoma. Een groot deel van de Nederlanders is bereid om een levensstijl aan te passen
Beslist.nl publishingpartner Sanoma
25-09-2019 | 14:06:00
Vanaf 1 oktober 2019 wordt beslist.nl als publishingpartner aangesloten op het netwerk van Sanoma. Dit houdt in dat Sanoma de volledige online advertentieoperatie en displaysales op zich neemt
NU.nl bundelt krachten met Moving Digital
05-06-2019 | 10:47:00
NU.nl en Moving Digital zijn een samenwerking gestart om 80 procent van het totale woningaanbod in Nederland geautomatiseerd te promoten via de NU.nl propositie NUlokaal adverteren
[Interview] Marjolijn Hoffmans over de samenwerking tussen haar Donald Duck en het Rijksmuseum
05-06-2019 | 09:48:00
Donald Duck is jarig, de eend wordt maar liefst 85. Een mooie gelegenheid om een feestje te vieren en dat doet hij samen met het Rijksmuseum. Samen brengen ze de Duckwacht merchandise-collectie op de markt. Wij spreken met Marjolijn Hoffmans, marketingmanager van Donald Duck
Merchandise van Donald Duck en het Rijksmuseum
27-05-2019 | 11:53:00
Ter gelegenheid van de 85ste verjaardag van Donald Duck op 9 juni 2019 en het Jaar van Rembrandt presenteren Donald Duck Weekblad en het Rijksmuseum de Donald Duck KunstcollectieMerchandise van Donald Duck en het Rijksmuseum
Marketing Sciences en Sanoma winnen AMMA
20-05-2019 | 11:11:00
IPG’s dataclub, Marketing Sciences heeft in samenwerking met Sanoma de prestigieuze AMMA voor Beste media research, met Trusted Brands, Trusted Ads gewonnen
Pinterest en vtwonen trappen samenwerking af met campagne Win een vtwonen voorjaarshuis
07-05-2019 | 09:47:00
Pinterest en vtwonen gaan samenwerken op het gebied van videocontent, afbeeldingverrijking en campagnemarketing, gefocust op interieurinspiratie
NU.nl lanceert gepersonaliseerde tool voor franchiseformules
17-04-2019 | 09:39:00
Met NUlokaal kunnen gebruikers een display-advertentie aanmaken en deze lokaal laten uitleveren in de app van NU.nl, met goedgekeurde templates, logo’s, fonts en kleuren die aansluiten op de huisstijl van de franchiseformule
[Onderzoek] Fashionchick: Nederlandse vrouw shopt graag
27-03-2019 | 12:27:00
De Nederlandse vrouw houdt van shoppen. Dit blijkt uit onderzoek dat online modeplatform Fashionchick liet uitvoeren onder ruim 500 mannen en vrouwen
Fashionchick-oprichters stappen in Shopsuite
31-10-2018 | 11:09:00
Shopsuite, een product recommendation start-up, heeft 300.000 euro groeikapitaal opgehaald om redactionele content van publishers te voorzien van productaanbevelingen
Renault en NU.nl starten DDW-rubriek
19-10-2018 | 14:22:00
Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week (DDW). Centraal in deze samenwerking staat een rubriek, geheel gewijd aan DDW
[The Choice] Zo bereik je de (aanstaande) moeder
17-10-2018 | 10:24:00
Tijdens de eerste zwangerschap worden ongelofelijk veel producten gekocht. En ook in de jaren erna schaffen ouders veel aan. Sanoma en marktonderzoekbureau The Choice onderzochten voor 62 producten en diensten de customer journey van 8.900, aanstaande, moeders
LINDA. viert vijftienjarig bestaan
24-09-2018 | 10:31:00
In het najaar van 2003 kwam de allereerste LINDA. uit. Vijftien jaar later ligt, aanstaande woensdag 26 september, het jubileumnummer in de winkel. Met niet één, maar vijftien Linda look-a-likes op de cover. LINDA. is de laatste jaren uitgegroeid tot een mediamerk
Sanoma lanceert totaalaanpak voor FMCG-klanten
11-09-2018 | 15:50:00
Sanoma lanceert haar totaalaanpak voor FMCG-klanten. Hierin speelt de recente acquisitie van SCOUPY een centrale rol
[Onderzoek] Adverteren op vertrouwd platform verhoogte merkvoorkeur
06-09-2018 | 13:56:00
Onderzoek toont overtuigend aan dat het gepercipieerd vertrouwen in een advertentieplatform het effect van reclame positief beïnvloedt. Mediabrands Marketing Sciences en Sanoma hebben recent maar liefst drie studies gedaan
Rob Kolkman CEO Sanoma Media Netherlands
06-09-2018 | 09:37:00
Sanoma heeft bekendgemaakt dat Rob Kolkman per 1 januari 2019 start als CEO van Sanoma Media Netherlands, waarbij hij rapporteert aan Susan Duinhoven, president en CEO van Sanoma Corporation
Sanoma vergroot belang in Scoupy
28-08-2018 | 15:05:00
Sanoma maakt tijdens de eerste editie van de Media Summer Sessions bekend dat Sanoma haar belang in Scoupy verder vergroot. Maurits Priem gaat Scoupy vanaf 1 september leiden
Scoupy keert meer dan tien miljoen uit aan consumenten
25-07-2018 | 16:27:00
Scoupy keert meer dan tien miljoen euro uit aan consumenten, door middel van cashbacks. Consumenten kunen gratis of goedkoop producten uitproberen. Het verschil tussen actie- en aankoopbedrag wordt vervolgens op hun bankrekening teruggestort
Adverteren in vertrouwde mediaomgeving verhoogt merkvoorkeur
13-07-2018 | 10:37:00
Onderzoek toont overtuigend aan dat het gepercipieerde vertrouwen in een advertentieplatform het effect van reclame positief beïnvloedt. Reclame op websites die betrouwbaar worden geacht, scoren hoger op merkvoorkeur. Dit effect is ruim 50 procent hoger dan bij platformen die als onbetrouwbaar worden gezien
Fitzroy aan de slag voor NU.nl
14-06-2018 | 13:32:00
Het bureau zal verantwoordelijk zijn voor de nieuwe campagne die deze zomer live zal gaan. Het is 5 jaar geleden dat NU.nl voor het laatst campagne heeft gevoerd
[Interview] Elise Kop over The HUB van Sanoma
30-05-2018 | 10:02:00
The HUB is live, het label van Sanoma dat adverteerders bedient rondom alle facetten van influencermarketing. We spreken met Elise Kop, productmanager influencermarketing bij Sanoma, over deze vorm van marketing en de toekomst ervan
Sanoma's influencerplatform The HUB live
22-05-2018 | 17:02:00
The HUB is een label waarbinnen influencers worden gecombineerd met het bereik en de autoriteit van Sanomamerken
Fitzroy maakt NON-STOP-NU campagne voor NU.nl
NU.nl en Fitztroy lanceren NON-STOP-NU. Dit is een crossmediale campagne waarmee enerzijds de mogelijkheden van de gepersonaliseerde app in de spotlight wordt gezet en anderzijds alle verschillende rubrieken, features en deals

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie