Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 619619 | Tags:

Havas brengt Lexa en SBS6 dichter bij elkaar
19-10-2021 | 10:33:52
Lexa is een partnership aangegaan met de De Dating Quiz, het programma van Linda de Mol op SBS6 dat op 17 oktober van start is gegaan. Havas Media fungeert als vraag, kennis- en insight doorgever met als doel om meer koppels te laten ontstaan
Talpa Network kiest Online Seminar als webinarpartner
20-05-2021 | 18:18:28
Talpa Network heeft Online Seminar verkozen als webinarpartner. Het webinarplatform faciliteert en realiseert het komende jaar het volledige online communicatietraject van onder andere de workshopomgeving van Koffietijd.club
Plus start samenwerking met Talpa Network voor Marble Mania
22-01-2021 | 11:37:05
Supermarkt Plus en Talpa Network zijn een partnership aangegaan en komen onder de naam Marble Mania vanaf 21 januari 2021 met een programmaformat omtrent knikkeren. In deze familieshow gaan elke week drie bekende Nederlanders de knikkerstrijd met elkaar aan
[Interview] Gwen Jansen: Wij brengen duurzaamheid luchtig in beeld
05-08-2019 | 14:27:00
Gwen Jansen is tv- en documentairemaker. Haar programma Green Make Over, te zien op SBS6, draait om duurzaamheid. We spreken haar over dit concept, dat zo goed past bij de tijdgeest.
Jumbo test campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta
19-02-2019 | 12:56:00
Met UM/Reprise test supermarktketen Jumbo de campagne Wat eten we? op Pinterest Bèta. Dat is een nieuw advertentieprogramma waarmee een beperkt aantal adverteerders hun content onder de aandacht kan brengen van mensen die Pinterest gebruiken

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie