Tag Resultaten
Kees Wilbrink: DOOH is het inhaakmedium van de toekomst
Marketing Report houdt een serie interviews met bepalende spelers in de Outdoor Advertising Industrie.
Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH
Op het dek van het Ocean-schip tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor
Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger
Tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Xavier Tilman, CEO van Ocean Outdoor Netherlands.
Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH
Op het dek van een indrukwekkend schip tijdens SAIL spreekt David de Jong met Kees Wilbrink, Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Netherlands.
Wednesday’s Mall of Misery trekt ruim 10.000 bezoekers
Westfield Mall of the Netherlands was begin augustus het toneel van een grootschalige activatie rond de Netflix-serie Wednesday.
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Events & Relatie Manager
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Events & Relatie Manager - Amsterdam
Ocean Outdoor organiseert Mud Masters-borrel
De deelnemers leggen tijdens de Mud Masters Haarlemmermeer een uitdagend parcours af.
Ocean Outdoor gaat led-gevel Ziggo Dome exploiteren
Ocean Outdoor voegt met de Ziggo Dome een locatie toe aan zijn internationale portfolio van digitale schermen op prominente plekken
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven
Kwik Fit brengt humor naar automobilisten via digitale billboards
Met behulp van Ocean Outdoor’s vehicle react-technologie tonen digitale billboards grappen aan automobilisten die wachten bij verkeerslichten
Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA
Stichting Samen is niet alleen (SINA) vraagt met een interactieve buitenreclamecampagne aandacht voor kinderarmoede in Amsterdam.
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.
Ocean Outdoor host masterclass creatief conceptdenken
15 mei organiseert Ocean Outdoor Masterclass 1: Terug naar de kern van creativiteit.
Fitzroy ontwikkelt Smyle-campagne tegen plasticvervuiling
Smyle is gestart met een bewustwordingscampagne die aandacht vraagt voor plasticvervuiling.
Ocean Outdoor start inschrijving Digital Creative Competition
Creatieven, merken en non-profits uit Nederland, Duitsland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk kunnen vanaf 1 april hun concepten indienen.
Reality Check: The real potential of (D)OOH
Het onderzoek van MindWise is in samenwerking met Ocean Outdoor, Out of Home Masters, Denkers & Uhl en Swappie als adverteerder uitgevoerd.
Ocean Outdoor: Merken/mediabureaus zoeken tv-alternatieven
Ocean Outdoor is een buitenreclame (OOH en DOOH) exploitant, dat gespecialiseerd is in impactvolle outdoor-locaties en in creativiteit en innovatie in out of home. We spreken Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor
OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023
Outreach benoemt Sita Bakker als directeur
Per 1 april 2025 treedt zij aan als directeur en zal zij zich richten op het onderhouden van relaties met leden, mediabureaus en andere stakeholders
McVitie’s en To Boldly Go winnen Ocean Outdoor’s Digital Creative Competition Grand Prix
McVitie’s en To Boldly Go zijn uitgeroepen tot de winnaars van de eerste Grand Prix van Ocean Outdoor’s Digital Creative Competition
[MasterBabbels] Kees Wilbrink (Ocean Outdoor): Er is meer uit de OOH-markt te halen
Out of Home Masters maakt een serie interviews met bepalende spelers in ons vak. Vandaag spreken ze Kees Wilbrink
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis