Tag Resultaten
Samenwerking OMS en AdsWizz
One Media Sales (OMS) gaat een samenwerking aan met AdsWizz, het technologieplatform dat wereldwijd de monetarisering van audiocontent mogelijk maakt
Kink verliest rechtszaak radiokavels Mediahuis/Talpa Network
Kink, het alternatieve radiostation van Leon Ramaker onder leiding van Jan Hoogesteijn, heeft op alle punten de rechtszaak verloren tegen de vergunningen van de radiofrequenties van Mediahuis Radio en Talpa Network
Talpa Media start advertentieverkoop podcasts Audiohuis
Talpa Media zal per februari 2025 starten met de advertentieverkoop van podcast van Audiohuis
[DutchMedia Podcast] Joris van der Pol over audioreclame
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report
OMS: primaire doelgroep naar 20-59-jarigen in plaats van 20-49 jaar
One Media Sales (OMS) heeft zijn primaire doelgroep per 1 januari 2025 gewijzigd naar 20- tot 59-jarigen in plaats van 20- tot 49-jarigen
Kink trekt rechtszaak over Talpa Network en Mediahuis Radio in
Kink heeft de rechtszaak tegen de demissonair minister van EZK over Talpa Network en Mediahuis Radio die op 8 februari in Rotterdam zou dienen, ingetrokken. De rechtszaak was aangespannen omdat Kink aanvoerde dat er sprake zou zijn van ongeoorloofde verbondenheid tussen Mediahuis Radio en Talpa Network
Classicnl stapt over van One Media Sales (OMS) naar E Power Audio Sales
Classicnl, de radiozender met (licht) klassieke muziek, stapt per 1 januari 2024 over van One Media Sales (OMS) naar E Power Sales. Sinds de start van OMS in 2013 heeft de zender zijn reclameverkoop daar ondergebracht
Ster, OMS en Qmusic, BNR, ORN en ePower Sales wijzigen radiotarieven voortaan maandelijks
Ster, OMS, Qmusic, BNR Nieuwsradio, ORN (voor de regionale omroepen) en ePower Sales (voor de regionale commerciele zenders en Kink) wijzigen per 1 april 2023 maandelijks hun (bruto)tarieven. Dit hebben deze partijen gezamenlijk afgesproken als leden van brancheorganisatie Audify
Natwerk en dawn grote winnaars Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022
Op 16 juni vond in Fabrique des Lumières in Amsterdam de awardshow van Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2022 plaats. Natwerk zegevierde in de koninginnencategorie Commercieel, terwijl Dawn het meeste prijzengeld - een miljoen euro in de vorm van mediawaarde - won
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis