Tag Resultaten
[Marketing Report TV] Peter Paul Blommers en Patrick de Zeeuw over de commercial van NPB Media
Peter Paul Blommers en Patrick de Zeeuw zijn te gast bij Marketing Report TV. Samen praten zij met Bas Vlugt over de commercial van NPB Media.
[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)
[Marketing Report TV] Peter Paul Blommers & Patrick de Zeeuw over de traffic boosters van NPB Media
Paul Blommers is CEO van NPB Media, Patrick de Zeeuw is mede-oprichter van Alfred International. Ze zijn te gast bij Marketing Report TV.
[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager regio Rotterdam
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager regio Rotterdam
[Vacatures] NPB Media zoekt een Operationsmanager
NPB Media is per direct op zoek naar een Operationsmanager
[Vacatures] NPB Media zoekt een Debiteurenbeheerder
NPB Media is per direct op zoek naar een Debiteurenbeheerder - Haarlem 32-40 uur per week
[Marketing Report TV] Peter Paul Blommers: NPB Media ondersteunt lokale ondernemers in de stad
Peter Paul Blommers, CEO bij NPB Media, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek over de kracht van lokale buitenmedia en de internationalisering van NPB Media
[Vacatures] NPB Media zoekt een B2B Telemarketeer
NPB Media is per direct op zoek naar een B2B Telemarketeer
[Vacatures] NPB Media zoekt een Customer Service Toptalent
NPB Media is per direct op zoek naar een Customer Service Toptalent
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis