Tag Resultaten

[Interview] Barbara van Erp (Saar Magazine): 50+ maar nog lang niet dood

24-01-2023 | 10:59:00
Barbara van Erp, oprichter van Saar Magazine en Snippet Media, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 39 naar 20. We spreken haar

[Interview] Thijs van Grieken over Hockey.nl

17-11-2022 | 09:22:00
MarketingReport publiceert een serie interviews over special interest-websites. Vandaag spreken wij Thijs van Grieken, sponsormanager bij de KNHB, over Hockey.nl

[M]media-case: Suzuki Marine op Autoblog.nl

14-11-2022 | 09:52:52
Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven

Azerion neemt [M]media over

31-10-2022 | 09:41:00
Azerion breidt uit met de overname van [M]media. Het Europese media- en entertainmentplatform versterkt zich daarmee verder en wordt in Nederland direct één van de grootste digitale advertentienetwerken

[M]media breidt uit met vier sportpublishers

14-10-2022 | 09:25:47
Het netwerkt van [M]media is uitgebreid met een aantal sportwebsites. 1908.nl en  Footballtransfers.com/nl richten zich op voetbal, voor motorsport heeft Racesport.nl zich aangesloten en Atletiek.nu is de eerste aangesloten publisher die zich richt op atletiek


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.