Tag Resultaten
[Interview] Barbara van Erp (Saar Magazine): 50+ maar nog lang niet dood
Barbara van Erp, oprichter van Saar Magazine en Snippet Media, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 39 naar 20. We spreken haar
[Interview] Thijs van Grieken over Hockey.nl
MarketingReport publiceert een serie interviews over special interest-websites. Vandaag spreken wij Thijs van Grieken, sponsormanager bij de KNHB, over Hockey.nl
[M]media-case: Suzuki Marine op Autoblog.nl
Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven
Azerion neemt [M]media over
Azerion breidt uit met de overname van [M]media. Het Europese media- en entertainmentplatform versterkt zich daarmee verder en wordt in Nederland direct één van de grootste digitale advertentienetwerken
[M]media breidt uit met vier sportpublishers
Het netwerkt van [M]media is uitgebreid met een aantal sportwebsites. 1908.nl en Footballtransfers.com/nl richten zich op voetbal, voor motorsport heeft Racesport.nl zich aangesloten en Atletiek.nu is de eerste aangesloten publisher die zich richt op atletiek
Bij [M]media lopen ze zich alvast warm voor het WK Voetbal
Het WK Voetbal komt eraan en bij [M]media hebben ze er zin in
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van actuele vragen. Ditmaal de vraag: hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
[Column]: Koen Dittmar ([M]media): programmatic connecties korter en transparanter maken
In 2021 zal er een aantal grote veranderingen en events gaan plaatsvinden, die we vanuit [M]media zien gebeuren en onderdeel van zijn
Mannenmedia biedt conversational lead banners
Mannenmedia biedt sinds kort conversational lead banners aan op de verschillende platforms van het bedrijf. In de banner wordt een conversatie gestart, waarbij de consument zijn voorkeuren of idealen kan aangeven in de banner
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis