Tag Resultaten
[Interview] Barbara van Erp (Saar Magazine): 50+ maar nog lang niet dood
Barbara van Erp, oprichter van Saar Magazine en Snippet Media, steeg dit jaar in de Tijdschriften50 van plaats 39 naar 20. We spreken haar
[Interview] Thijs van Grieken over Hockey.nl
MarketingReport publiceert een serie interviews over special interest-websites. Vandaag spreken wij Thijs van Grieken, sponsormanager bij de KNHB, over Hockey.nl
[M]media-case: Suzuki Marine op Autoblog.nl
Iedereen kent Suzuki wel van de auto’s, maar wist je ook dat Suzuki al veertien jaar marktleider in Nederland is van buitenboordwatermotoren? Het bedrijf schakelde het netwerk van [M]media in om extra aandacht te genereren voor dit bijzondere gegeven
Azerion neemt [M]media over
Azerion breidt uit met de overname van [M]media. Het Europese media- en entertainmentplatform versterkt zich daarmee verder en wordt in Nederland direct één van de grootste digitale advertentienetwerken
[M]media breidt uit met vier sportpublishers
Het netwerkt van [M]media is uitgebreid met een aantal sportwebsites. 1908.nl en Footballtransfers.com/nl richten zich op voetbal, voor motorsport heeft Racesport.nl zich aangesloten en Atletiek.nu is de eerste aangesloten publisher die zich richt op atletiek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis