Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 590510 | Tags:

[Interview] Aldo Breed: Kiesjefolders combineert data en media om consumenten gerichter te bereiken
02-09-2021 | 09:56:07
Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders.nl, de dienst die begon als service voor mensen om online aan te geven welke papieren folders ze thuis willen krijgen via de post. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij hoe zijn bedrijf de afgelopen tijd een transformatie heeft ondergaan
FD Gazelle Aldo Breed ziet de omzet van Kiesjefolders.nl met 367 procent stijgen
04-11-2020 | 11:45:00
"Door de koppeling met Whooz kunnen we nu ook segmenteren op 40 verschillende andere kenmerken zoals leeftijd, gezinssamenstelling, inkomen, eco label, eigen auto, eigen woning, woz-waarde"
Kiesjefolders maakt datasegmentatie mogelijk met HPG en Whooz
27-05-2020 | 13:16:00
Kiesjefolders breidt de samenwerking uit met brievenbusreclamespecialist HPG en gaat samenwerken met dataspecialist Whooz. Op deze manier wil Kiesjefolders doelgroepgerichte reclame voor reclamedrukwerk mogelijk maken
[Interview] Aldo Breed verwacht groei met Kiesjefolders
20-03-2020 | 16:05:00
Aldo Breed startte in 2017 Kiesjefolders. Een initiatief waarbij consumenten zelf hun foldervoorkeuren kunnen opgeven en deelnemende bedrijven hun folders via de post laten versturen. We spreken met Aldo Breed
Kiesjefolders.nl groeit naar meer dan 85.000 ontvangers
23-09-2019 | 14:15:00
De dienst Kiesjefolders.nl is gegroeid naar 85.013 deelnemers. Voor in Amsterdam (17.112) en in het buitengebied (25.027) kiezen mensen ervoor om alleen folders van hun keuze in de brievenbus te ontvangen
Kiesjefolders & Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar
19-07-2018 | 07:32:00
De bedrijven hebben de handen ineengeslagen en claimen de unieke combinatie van doelgerichte offline distributie tot op de keukentafel
[Interview] Aldo Breed over Kiesjefolders
02-07-2018 | 09:52:00
Met jarenlange ervaring in de retail bij onder andere Albert Heijn en Action, kent Aldo Breed het belang van de folder. Met het oog op verduurzaming en nieuwe regelgeving, ontwikkelde Breed Kiesjefolders. Op www.kiesjefolders.nl kiest de consument gericht welke folders hij wil ontvangen

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie