Tag Resultaten
Kiesjefolders: profiteer van hybride aanpak, combineer papier en digitaal
Iedere week valt hij in grote oplages trouw op de mat: de papieren folder, vol kortingen en koopjes. Voor veel consumenten is dit nog steeds een wekelijks cadeautje en een moment van ontspanning en inspiratie
Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen
Aldo Breed is oprichter/eigenaar van Kiesjefolders, een concept waarbij consumenten hun eigen interesses voor folders kunnen opgeven om die te ontvangen
[Column] Aldo Breed: De onweerstaanbare aantrekkingskracht van het woud aan aanbiedingen
In de wereld waar keuzes overvloedig zijn en loyaliteit soms vluchtig, is er één ding dat de harten van consumenten blijft raken: de onweerstaanbare aantrekkingskracht van aanbiedingen. Voor velen is de gedachte aan het missen van een koopje bij hun geliefde winkel een echt schrikbeeld
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen
Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis