Tag Resultaten

Kiesjefolders: profiteer van hybride aanpak, combineer papier en digitaal

03-03-2025 | 06:00:00
Iedere week valt hij in grote oplages trouw op de mat: de papieren folder, vol kortingen en koopjes. Voor veel consumenten is dit nog steeds een wekelijks cadeautje en een moment van ontspanning en inspiratie

Aldo Breed (Kiesjefolders) over 2024, 2025 en verwachtingen

22-01-2025 | 14:59:00
Aldo Breed is oprichter/eigenaar van Kiesjefolders, een concept waarbij consumenten hun eigen interesses voor folders kunnen opgeven om die te ontvangen

[Column] Aldo Breed: De onweerstaanbare aantrekkingskracht van het woud aan aanbiedingen

13-02-2024 | 22:03:00
In de wereld waar keuzes overvloedig zijn en loyaliteit soms vluchtig, is er één ding dat de harten van consumenten blijft raken: de onweerstaanbare aantrekkingskracht van aanbiedingen. Voor velen is de gedachte aan het missen van een koopje bij hun geliefde winkel een echt schrikbeeld


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

09-12-2025 | 10:29:00
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim Subscriptions Lead

09-12-2025 | 07:14:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Ad Interim Subscriptions Lead

JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners

08-12-2025 | 11:18:00
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.