Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 347050 | Tags:

[Onderzoek] Fictieve campagne toont kracht combinatie radio en buitenreclame aan
12-05-2020 | 16:33:00
De campagne voor de fictieve 'Plankton Pannenkoek' toont feilloos aan dat radio en buitenreclame elkaar versterken. Al na één week herinnerde 39 procent van de Nederlanders zich de campagne, genereerde het tot dan toe onbekende product 9 procent merkbekendheid en werd de website door meer dan 30.000 mensen bezocht
DPG Media kiest voor Candid
30-04-2020 | 12:20:00
DPG Media kiest Candid als partner voor alle media-activiteiten. Binnen Candid wordt M2Media zowel strategisch- als operationeel lead agency. De samenwerking omvat de mediastrategie, -inkoop, en -planning voor alle merken van DPG Media
[Onderzoek] De Ondernemer: innovatie blijft hoog op de agenda staan
24-04-2020 | 16:54:22
Uit het Nationaal Ondernemers Onderzoek blijkt dat bij ondernemers in het mkb innovatie hoog de agenda staat én blijft staan. 52 procent van de ondernemers geeft aan dat de coronacrisis geen invloed heeft op lopende innovatieprojecten
NEEW wint The Pitch van DPG Media
14-02-2020 | 10:11:11
The Pitch is een samenwerking tussen ADCN en DPG Media waarbij de creatieve wereld uitgedaagd wordt een gouden concept te pitchen en kans te maken om deze campagne werkelijkheid te laten worden
Campagne KRANT.NL gestart voor dagbladen DPG Media
12-02-2020 | 12:11:20
DPG Media is een campagne gestart onder de noemer Lees je rijk. Via de website KRANT.NL wil DPG Media een platform bieden waar consumenten kennis kunnen maken met 11 Nederlandse krantentitels van DPG Media
[Onderzoek] Sanoma onderzoekt belangrijkste momenten van consumenten
03-02-2020 | 10:51:34
Om zo effectief mogelijk consumenten te bereiken en te bewegen, is het belangrijk om content op het juiste moment en met de juiste boodschap te tonen. Het identificeren van belangrijke momenten in het leven van de consument in combinatie met de behoeftes op dat moment, helpt daarbij
[Interview] Saskia Caelen: Distributie is cruciaal, maar content en context creëren extra waarde
24-01-2020 | 15:57:00
Saskia Caelen is directeur van Medialab, onderdeel van DPG Media. Het is aan haar om het mediabedrijf te transformeren naar een marketingpartner voor adverteerders voor wie entertainment een belangrijke rol speelt
Qmusic start met testen audio branding in radiocommercials
20-12-2019 | 13:05:58
Onder de naam SoundQ gaat de radiozender onderzoeken hoe herkenbaar en uniek bepaalde audiokenmerken van een merk zijn, zoals jingles, sound logo’s of een specifieke stem
[Podcast] René Zeedijk over DPG Media, JCDecaux en chatbots
19-12-2019 | 15:33:20
René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Dit keer duikt hij in de overname van Sanoma door DPG Media, de lege reclameborden op treinstations en de trends voor 2020
[Onderzoek] Nederlanders gaan vaker op zoek naar korting
07-11-2019 | 13:43:42
Nederlanders gaan vaker op zoek naar kortingen. Dit blijkt uit de Nationale Kortingsmonitor 2019 van marktonderzoeksbureau Etil en Reclamefolder.nl
DPG Media begint campagne met AD-columnisten
05-11-2019 | 10:17:00
DPG Media begint een campagne speciaal voor het AD, waarin de columnisten van het nieuwsmerk te zien zijn. De commercial is te zien op tv en online en volgt een dag uit het leven van een AD-lezeres
Abovo Media mediapartner herpositionering Becam
11-10-2019 | 11:46:00
Becam, specialist in online leningen, heeft haar nieuwe positionering afgetrapt met een tv-commercial. Abovo Media heeft als mediapartner in samenwerking met DPG Media en RTL BrandDeli het strategisch contentplan voor tv, print en digitaal ontwikkeld
Dear Amsterdam verzorgt campagne Lees je in. de Volkskrant
02-09-2019 | 10:26:00
De campagne bestaat uit een reeks uitingen, gebaseerd op actuele redactionele content die het hoe en het waarom achter nieuwsfeiten benadrukken. Door nauw samen te werken met de redactie van de Volkskrant wordt de campagne voortdurend geactualiseerd en verdiept
De Persgroep kiest voor 1-op-1-marketing van Snakeware
16-07-2019 | 09:39:00
De Persgroep is aan de slag gegaan met software die voor elke individuele bezoeker automatisch passende content en aanbiedingen creëert. De cloudbased oplossing komt uit de koker van Snakeware uit Sneek
Frank van den Wall Bake: Aanpak AH en Blokker rondom Oranje Leeuwinnen amateuristisch
21-06-2019 | 09:44:00
Sportsponsoring-expert Frank van den Wall Bake vindt de aanpak van Albert Heijn en Blokker rondom de Oranje Leeuwinnen ronduit amateuristisch. “Het hapsnap inhaken, er zit geen structuur in"
Campagne Bolletje bij RTL en Qmusic: met wie zou jij een beschuitje eten?
05-06-2019 | 09:47:00
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie