Tag Resultaten

[Column] Tobias Vermeiren (UM): Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

10-03-2021 | 12:28:00
Clubhouse, Silicon Valleys nieuwste en populairste start-up, heeft zich in Nederland viraal verspreid. Met ruim 1 miljoen gebruikers, and still counting… mogen we toch wel spreken van een serieuze nieuwe socialmediaspeler in de markt

[Column] Jur Baart (Fitzroy): Clubhouse is een signaal dat nieuwe behoeftes ontstaan

08-03-2021 | 22:29:00
Deze nieuwe anderhalvemeterhotspot – waar je nog wel voor uitgenodigd moet worden – zit vol kansen en valkuilen. Dus, wat moet je hier als merk? Om dat goed te kunnen beantwoorden, moet je aan de achterkant van de hype rond Clubhouse kijken

[Column] David Barens (The Social Club): Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

08-03-2021 | 19:38:00
Marketeers kunnen overal iets mee, maar de vraag is natuurlijk of het nut heeft om iets met Clubhouse te doen. In de basis is voor een marketeer ieder platform waar je doelgroep veel aandacht en tijd besteedt, interessant

[Column] Jeroen Verkroost: Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

07-03-2021 | 14:03:00
Voorlopig kunnen ze er wat mij betreft maar beter vandaan blijven. Natuurlijk is het aantrekkelijk, een Clubhouse-account. Het platform van de techmiljonairs uit Silicon Valley, zo werd gezegd

[Forum] Wat kunnen marketeers met Clubhouse?

05-03-2021 | 16:36:00
Voor wie dacht dat het landschap van social media wel zo'n beetje af was, komt bedrogen uit. Ja TokTok, ach... Maar nu Clubhouse. Dat kwam toch uit het niets en nu - binnen een paar weken - heeft iedereen het over Clubhouse - wow!

MeMo²: meer dan een miljoen mensen in Nederland gebruiken Clubhouse

03-03-2021 | 08:01:00
1.052.000 Nederlanders gebruiken Clubhouse (MeMo², februari 2021). Met een maandbereik van meer dan 8 procent zijn met name de mannelijke jongeren verantwoordelijk voor de snelle Clubhouse adoptie


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.