Tag Resultaten
Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven
De Beste Filmposter 2024: nominaties bekend
De verkiezing benadrukt de kracht van visuele filmcommunicatie binnen Out of Home-campagnes.
DOOH als alternatief bieden voor big tech
Mark Veenman is COO van DOOH-exploitant CS Digital Media. Wij spreken hem over de toekomst van Digital Out-of-Home Advertising en de rol van AI
OOH-markt 2024: 8 procent stijging tot 300 miljoen euro
De buitenreclamemarkt (OOH) boekte in 2024 een groei van 8 procent en kwam uit op 302 miljoen euro omzet. Dat is ruim 23 miljoen euro meer dan 2023
CS Digital laat reizigers dansen tijdens ADE kick-off
Op metrostation Amsterdam Centraal werden reizigers verrast met een onaangekondigde straf_werk pop-up
CS Digital Media lanceert Fanta Beetlejuice metro in Rotterdam
Na het succes van de AI morphing-campagne in Amsterdam slaan Fanta, Warner Bros. Discovery en EssenceMediaCom opnieuw de handen inéén voor een promotie van de bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice
Primeur CS Digital Media: Fanta laat campagnecreaties op locatie genereren met AI
Op metrostation Amsterdam Centraal (Noord/Zuidlijn) is deze week een bijzondere campagne te zien van frisdrankmerk Fanta. Het gaat om een campagne voor de release van de nieuwe komische bioscoopfilm Beetlejuice Beetlejuice van Warner Bros. Discovery waarbij de uitingen ter plekke worden gecreëerd met behulp van kunstmatige intelligentie
CS Digital Media wint alsnog reclameconcessie Metronetwerk Rotterdam
CS Digital Media heeft alsnog de reclameconcessie van het metronetwerk van Rotterdam gewonnen
JIC BRO lanceert buitenreclame bereiksonderzoek BRO Next
Het joint industry committee BRO heeft onder de naam BRO Next een vernieuwd buitenreclame bereiksonderzoek gelanceerd onder de naam BRO Next
Clear Channel en CS Digital Media winnen buitenreclame concessie openbaar vervoer Rotterdam
Clear Channel en CS Digital Media hebben het buitenreclame account van RET gewonnen. Het is een van de grootste buitenreclameconcessies in Nederland. De gunning loopt tot met 2030
Netflix staat met Avatar op schermen en stickers in Amsterdamse metro
De streamingdienst doet dat in samenwerking met reclame-exploitant CS Digital Media en display expert YPOS.
[SWOT24] Radjen van Wilsem: de cookieless future is het eerste waar we ons op moeten richten
We kunnen lang en breed discussie voeren maar stopping power en daarmee impact op de brein positie is nog steeds de kracht van Out of Home
Outreach: OOH-markt haalt wederom record in 2023: 279 miljoen euro
Het jaar 2023 is door de Out of Home-markt (OOH) afgesloten met een omzetgroei van 11 procent. De netto bestedingen aan buitenreclame bereikten een recordhoogte van 279 miljoen euro
[Marketing Report Radio - 19 december] Michael Petit | Lot van Wegen | Anoeshka Harpal | Kahraman Cinar | Tim de Waard
Luister dinsdag 19 december om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt
Dentsu en OOH-partners slapen buiten tijdens Sheltersuit Sleep Out
Tijdens dit evenement sliepen werknemers van dentsu en out-of-home partners één nacht buiten om geld op te halen voor de Sheltersuit Foundation
Anoeshka Harpal naar CS Digital Media
Anoeshka Harpal is op 1 maart begonnen als Senior Accountmanager bij CS Digital Media. Eerder was zij in dezelfde functie werkzaam voor Jean Mineur Mediavision en Clear Channel. Meest recent was zij Sales Director Netherlands voor Locala
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis