Tag Resultaten

PR100 2026 | De Genomineerden

09-10-2025 | 23:08:00
PR100 2025 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 4 december 2024 in SPANT! in Bussum

PR100 2025

04-12-2024 | 21:56:00
De PR100 is de lijst van de meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR wereld. Op 4 december 2024 is de PR100 2025 bekendgemaakt tijdens het M100 Event in Spant! in Bussum

PR100 2025 | De Genomineerden

25-10-2024 | 11:41:00
PR100 2025 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 4 december 2024 in SPANT! in Bussum

Maud Burgers manager externe communicatie Albert Heijn

27-09-2024 | 07:45:00
Maud Burgers is aangesteld als manager Externe Communicatie en woordvoerder van Albert Heijn. Hiervoor was zij Senior Corporate Communications & Corporate Affairs Manager bij Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie

Maud Burgers nummer 1 PR100 2024, meest invloedrijk in Nederlandse PR-wereld

27-06-2024 | 10:33:00
Tijdens M100 Summer Edition is de van de PR100 2024 bekendgemaakt. De PR100 is de lijst met de 100 meest invloedrijke PR-professionals in Nederland.

[Dutch PR Awards] PR100 2024 | De Genomineerden

12-05-2024 | 16:37:00
Tijdens de uitreiking van de Dutch PR Awards 2024 op woensdag 26 juni maken we de eerste editie van de PR100 bekend, de lijst van de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR-wereld


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.