Tag Resultaten
Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.
awesome. introduceert AI-presentator Bram voor BOVAG
Met Bram kan BOVAG op efficiënte wijze uiteenlopende contentformats inzetten, van uitlegvideo’s tot verdieping en social formats.
awesome. agency scherpt positionering aan
De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
We spreken Joost van Gorsel over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
We spreken hem over de lancering van strategiebureau Ablestar, de keuze voor een gespecialiseerde bureaustructuur
Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen
Eelco de Winter is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Kaaps Film inzet op echte, menselijke verhalen
Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen
Cristèl Klandermans is te gast bij Marketing Report TV. Zij vertelt over het belang van een sterk verhaal.
[Screenforce] Het effect van een lach en een traan
Screenforce, het effect van een lach en een traan
Anna Maria Vujinovic en Salem Samhoud lanceren The Story House
Anna Maria Vujinovic en Salem Samhoud lanceren The Story House, een creatief bureau dat met impactvolle storytelling mensen wil verbinden en inspireren
Geminaes introduceert model voor samenwerking tussen merken en bureaus
Geminaes opent officieel hubs in Amsterdam en Londen met als doel om merkverhalen op een andere manier vorm te geven.
Kumpany creëert NS-ervaring met verhalen van reizigers
Merkactivatiebureau Kumpany heeft op 11 en 12 oktober 2024 op het Eendrachtsplein in Rotterdam een nagebouwde treincoupé geplaatst
Audiohuis lanceert podcast Threesome of Speech met Gregory Edelenbos, Jonas van Praag en Loeke de Waal
De vraag die centraal staat is: hoe indrukwekkend blijft een speech als deze wordt ontdaan van zijn historische context?
[Grow by DPG Media] Arjan Kers (TUI Nederland): Het leiden van een bedrijf in crisistijd
Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaat naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op het gebied van branding en storytelling
Valéry Overhoff en Vjolca Berisha naar Counter
Valéry sluit als Art Director aan bij het branding en design team, Vjolca gaat aan de slag als account manager
Hans Brinker kiest voor DDB Amsterdam
In samenwerking met 180 Amsterdam, ontwikkelde DDB Amsterdam de positionering: The Infamous, inclusief huisstijl, website en bijbehorende campagne
Nederlands Film Festival introduceert fellowshipprogramma
Dit fellowshipprogramma geeft makers in de digitale beeldcultuur de kans om nieuwe technologieën te verkennen en samenwerkingen op te starten
[DPG Grow] Pim Wisbrun: Storytelling creëert onderscheidend vermogen
Pim Wisbrun is senior accountmanager en naast de energiebranche ook verantwoordelijk voor adverteerders in de financiële markt. We spreken hem
[DPG Grow] Edson Sabajo (Patta): Ik wil anderen beter maken dan mezelf
Brandkast! is een podcast waarin Roger Verdurmen op zoek gaat naar waardevolle inzichten en juweeltjes van verhalen op het gebied van branding en storytelling
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis