Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 228257 | Tags:

N=5 bedenkt huilend beeld voor het Aidsfonds
02-12-2019 | 08:25:00
Het Aidsfonds onthult op Wereld Aids Dag een standbeeld op het Beursplein in Amsterdam. Het beeld, dat is bedacht door creatief bureau N=5, huilt realtime op het ritme van de aidsepidemie: één traan voor elke dode, elke 40 seconden
FJ produceert film en serie voor Carhartt Workwear
01-11-2019 | 09:06:36
Om Carhartt Workwear’s 130-jarige nalatenschap te vieren, produceerde FJ een film en een serie van 5 portretten, waarin Carhartt’s brand ambassadors centraal staan
Storyboard ontwikkelt Beneluxcampagnes Rimmel London en Max Factor
26-09-2019 | 12:18:00
Rimmel London en Max Factor, beide onderdeel van Coty Benelux, lanceren hun Benelux-campagnes. Influencer- en contentspecialist Storyboard heeft de campagnes ontwikkeld
[Onderzoek] Hersenscans laten zien of een video ons boeit
27-08-2019 | 07:10:22
Onderzoekers hebben gemeten hoe onze hersenen reageren op tv-commercials. Het blijkt dat hersenen van verschillende mensen identiek reageren als ze boeiende video’s te zien krijgen, zo blijkt uit nieuw onderzoek door Rotterdam School of Management, Erasmus University
Patrick Lodiers en N=Content maken Instaview voor KPN
22-08-2019 | 14:08:01
In samenwerking met N=Content heeft presentator Patrick Lodiers een format ontwikkeld rondom de Instagram-accounts van bekende Nederlanders. Onder anderen dj Frank van der Lende en zanger Marcel Veenendaal van DI-RECT worden aan de tand gevoeld over hun Insta-account
Kia zet achtergrondverhaal Kia XCeed centraal in boek en video
19-08-2019 | 07:46:28
Kia onthult het achtergrondverhaal van de nieuwe XCeed, de CUV (Urban Crossover Utility Vehicle), waarvoor Kia in eerste instantie geen plannen had. Leden van het designteam vertellen in een korte film en een boek over het nieuwste lid van de Ceed-familie
SuperHeroes Amsterdam ontwikkelt campagne voor Swapfiets
10-07-2019 | 13:50:50
Swapfiets en SuperHeroes Amsterdam lanceren een internationale campagne om ook de fietsende young professional aan zich te binden met de Deluxe fiets
[Column] Maartje Blijleven: Samen is leuker dan alleen
14-06-2019 | 12:37:00
Is het niet grappig, dat de meest simpele dingen in de wereld, ook opeens het moeilijkst blijken te zijn? Van nature sluiten we ons met gemak aan bij een groep met gelijkgestemden. Dat hebben we altijd al gedaan
Zeeman verkoopt exclusieve sneakers via online raffle en pop-upwinkels
27-05-2019 | 08:52:00
Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Om daar achter te komen is Zeeman twee soorten sneakers gaan maken. Een extreme sneaker, gemaakt zoals dure merken het doen, en een eenvoudige sneaker, gemaakt op de Zeeman-manier
Albert Heijn start podcast over wijn met Harold Hamersma en Esmee Langereis
20-05-2019 | 09:59:00
In tien afleveringen van elk circa tien minuten geven Harold Hamersma en Esmee Langereis wijnadvies voor veelvoorkomende momenten. Wijninkoper Maarten Vreeswijk van Albert Heijn adviseert in elke aflevering een drietal wijnen uit het wijnschap van de supermarkt
[Column] Maartje Blijleven: Voor onze dochters
08-04-2019 | 08:54:00
Als je je publiek echt goed wil bereiken, dan vertel je je verhalen face to face, nog steeds de meest ultieme en persoonlijke manier van communiceren. Op de zeepkist, op een podium, want dan bereik je een groot publiek. Dan maak je impact. Dan connect je. En claim je je expertise
Creatieve bureaus maken promofilms voor expeditie
28-03-2019 | 10:16:00
Onesize, MassiveMusic en Kaaps hebben gezamenlijk promofilms geproduceerd als steunbetuiging aan Artsen zonder Grenzen en diens ambassadeur en bergbeklimmer Wilco Dekker
[Interview] Erik-Jan Gelink (Transavia) wil het hart veroveren van Generatie Z
26-02-2019 | 10:37:00
Erik-Jan Gelink (ex Sanoma) is commercieel directeur van Transavia en zijn team startte niet lang na zijn aanstelling een YouTubekanaal om generatie Z te bereiken. Hoe staat het er na ruim een jaar voor met de webseries van de luchtvaartmaatschappij? En hoe is de realityserie Welkom aan Boord tot stand gekomen?
Klanten Ekoplaza doneren statiegeld aan Plastic Soup Foundation
23-01-2019 | 11:07:00
Klanten Ekoplaza doneren statiegeld aan Plastic Soup Foundation. In 2018 is 11.703 euro gedoneerd voor de Plastic Soup Foundation dankzij statiegeldmachine van Ekoplaza
Sportbedrijf Rotterdam vergunt Conspiracysinc merk- en marketingactiviteiten
23-01-2019 | 10:14:00
Het Sportbedrijf Rotterdam vergunt Conspiracysinc merk- en marketingactiviteiten. ConspiracyInc heeft daartoe een aanbesteding gewonnen voor de komende twee jaar
Marketing & Innovation Kickoff 2019
18-01-2019 | 12:13:00
Vrijdag 8 februari de Marketing & Innovation Kickoff 2019. Wat hebben Hardt Hyperloop, ALD Automotive, SnappCar en personalisatieplatform Unless gemeen?
Volkswagen komt met Snelweg Sprookjes app voor kinderen
18-01-2019 | 09:38:00
Volkswagen heeft een Snelweg Sprookjes app voor kinderen geïntroduceerd. Een app met nieuwsgierig makende luisterverhalen om naar buiten te kijken tijdens het rijden
Tabaksverslaving, Kinderpardon en Appen in het verkeer genomineerd voor Issue Award 2019
16-01-2019 | 12:41:00
Tabaksverslaving, Kinderpardon en Appen in het verkeer genomineerd voor Issue Award 2019. Oeuvre award voor Arjen Lubach
Dutch Independents Network verbreedt portfolio met Mobile Interaction Company
25-10-2018 | 08:03:00
Dutch Independents Network heeft de Mobile Interaction Company (M.I.C) toegevoegd aan het team. Dutch Independents Network is het netwerk in marketing, media en creatie van specialisten dat samenwerkt voor adverteerders
[Interview] Aart Lensink over contentmarketing: Als er geen kraakheldere koppeling is, is alle moeite voor niks
16-10-2018 | 08:04:00
Al bijna 23 jaar geleden richtte Aart Lensink, begonnen als journalist, LVB Content Marketing op dat opdrachtgevers op vier terreinen helpt: strategie, content, distributie en conversie. Met zo'n lange carriere in ons vakgebied achter de rug
Toucan Toco kiest voor ItsaRep
05-09-2018 | 07:34:00
Toucan Toco heeft ItsaRep gekozen als pr-bureau in Nederland. De activiteiten van ItsaRep richten zich op het opbouwen van de reputatie en naamsbekendheid van Toucan Toco
[Podcast] Deike Schulz en Didier Kick spreken met Robin van Wechem
13-06-2018 | 08:08:00
Journalist Van Wechem gaat met Deike Schulz en Didier Kick in gesprek over eerlijke en open communicatie als basis voor succesvolle marketing. Als consultant geeft van Wechem kritisch advies aan bedrijven die willen kijken hoe hun manier van communiceren overkomt op hun stakeholders

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie