Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 92138 | Tags:

[Column] Erwin Fisser: Gedragscampagnes vol verleiding en liefde
18-02-2019 | 11:14:00
Er is steeds meer interesse voor campagnes die het algemeen nut beogen. Voorlichtingscampagnes zijn hot, want er gaat mankeert weer van alles in Nederland. Niet echt natuurlijk, maar onze samenlevingsbeleving meent van wel
DigitalAudience benoemt Bastiaan Spaans als Chief Commercial Officer
13-02-2019 | 19:24:00
Bastiaan Spaans is benoemd tot Chief Commercial Officer en partner bij DigitalAudience. Hij is aangetrokken om de internationale groei van de datatechnology provider in Europa te realiseren
Twee nieuwe partners bij BKB
05-02-2019 | 09:18:00
BKB heeft Bram Festen en Justin Koornneef per 1 januari 2019 benoemd tot partner van het campagnebureau in Amsterdam. Dat maakt het campagnebureau bekend
Nintendo kiest voor M2Media
31-01-2019 | 13:29:00
Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. M2M won een pitch om alle Nederlandse media-activiteiten te verzorgen
[Onderzoek] Reclamewereld blijft achter op het gebied van genderneutraliteit volgens Kantar Milward Brown
31-01-2019 | 12:50:00
De reclamewereld blijft achter op het gebied van genderneutraliteit. Dit blijkt uit de AdReaction studie van Kantar Milward Brown
Nederlandse studio's ontwikkelen visuele identiteit voor de cricket Indian Premier League
31-01-2019 | 12:06:00
De nederlandse studios Addikt en Dog and Pony hebben samen met het Indiase Codesign de broadcast identiteit ontwikkeld voor de Indian Premier League.
Hans Siebbeles van BBK Media wint de Retriever kenismaken met...quote 2018
31-01-2019 | 11:12:00
Hans Siebbeles van BBK Media wint de Retriever kenismaken met...quote 2018
Alfred en Zigt presenteren Powerpeers aan het grote publiek
31-01-2019 | 10:41:44
Met de boodschap Power to the People presenteert PowerPeers zich dankzij Zigt aan het grote publiek
Staatsloterij en TBWA\NEBOKO winnen Ster Gouden Loeki 2018 met Frekkel
25-01-2019 | 08:44:00
De reclamespot Frekkel van Staatsloterij met TBWA\NEBOKO wint de Ster Gouden Loeki 2018. De winnaars ontvingen de prijs in Theater Tuschinski Amsterdam uit handen van Frank Volmer, algemeen directeur van Ster
Aviko sluit Buurttafelcampagne af met All You Need Is Love special
17-12-2018 | 09:01:00
Samen eten levert vaak mooie liefdevolle momenten op. De kerstperiode is de uitgelezen tijd om met elkaar aan tafel te gaan en te genieten van goed gezelschap en lekker eten. Aviko heeft in 2018 maar liefst zestig straten en buurten met elkaar verbonden met haar Buurttafelcampagne en zorgt voor een
Arthur Hoogendijk CEO Media Buying Systems
30-11-2018 | 13:29:00
Media Buying Systems heeft Arthur Hoogendijk benoemd tot CEO. Hoogendijk wordt daarmee per 1 december 2018 verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding
[Column] Erwin Fisser: Viral met een stijve op Utrecht Centraal
28-11-2018 | 08:00:00
Zo ook de bijna onuitroeibare neiging van reclamemensen om bij klanten met weinig geld een viral te willen bedenken. We doen iets heel geks, en dat gaat dan viral. Maar zo werken die dingen natuurlijk helemaal niet, tenzij je Arjan Lubach heet
[Onderzoek] Mannen sneller beïnvloed door influencermarketing
16-11-2018 | 08:38:00
Ruim 70 procent van de Nederlanders tussen achttien en veertig jaar bekijkt met regelmaat content van influencers. En ondanks dat het merendeel van die content is gericht op vrouwen, is juist de man de meest actieve bezoeker. Dit blijkt uit onderzoek
De Bijenkorf onthult etalages feestseizoen
06-11-2018 | 10:10:00
De Bijenkorf onthulde begin november de etalages voor het feestseizoen met dit jaar als thema: Make classic fantastic. Via augmented reality komen de etalages tot leven. Hierin speelt Bobbie de Beer de hoofdrol. Bobbie helpt in de gehele campagne
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard
01-11-2018 | 11:03:00
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau
Energize maakt campagne voor BLG Wonen
24-10-2018 | 10:05:00
Energize maakt een campagne voor BLG Wonen, waarin hypotheekmogelijkheden voor mensen met flexibele arbeidscontracten centraal staat
Kwantum lanceert vervolgcampagne Echt Wonen
05-10-2018 | 11:13:00
In de afgelopen jaren heeft Kwantum heel doelgericht gewerkt aan de merkinhoudelijke bekendheid en positionering in het woondomein met het communicatieconcept Echt Wonen. Om een succesvolle retailformule te blijven, is vernieuwing belangrijk
Alfred maakt campagne voor SNS
02-10-2018 | 06:55:00
Alfred maakt het concept en de strategie voor de campagne van SNS. Los van een commercial, worden naast tv ook radio, online advertising, winkel en een-op-een communicatie, pr en social media ingezet
Talpa Network en KPN starten testfase gesegmenteerde tv-reclame
26-09-2018 | 07:16:00
Talpa Network start een test met KPN om als eerste partij in Nederland gesegmenteerde tv-reclame mogelijk te maken. Gesegmenteerde tv-reclame combineert de kracht van massamedium televisie met de specifieke targetmogelijkheden van digitale media
Inpromo lanceert Print2Day.nl
25-09-2018 | 14:24:00
Inpromo heeft onlangs Print2Day.nl gelanceerd. Print2Day is een online platform met een breed assortiment aan reclame- en promotieartikelen dat op dezelfde dag van de bestelling personaliseert, bedrukt en levert
FCB Amsterdam maakt Play-Doh-campagne gericht op ouders
11-09-2018 | 07:37:00
FCB Amsterdam maakt een campagne voor Play-Doh. De campagne is voor het eerst niet gericht op kinderen, maar specifiek op ouders
Brand Your Party combineert online marketing met offline experience
21-08-2018 | 12:01:00
Online marketing in combinatie met offline brand experience is een succesvolle manier voor merken om hun doelgroep te bereiken. Het bedrijf Brand Your Party is in anderhalf jaar tijd gegroeid van startup naar scale-up
[Screenforce] Tv-reclamemarkt groeit 3 procent
07-08-2018 | 08:19:00
In de eerste helft van 2018 is de tv-reclamemarkt in haar nieuwe definitie uitgekomen op 392 miljoen euro. Dit is een stijging van 3 procent in vergelijking met de eerste helft van 2017
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Anderzorg, Ben, Calvé en Adidas
31-07-2018 | 11:26:00
Deze review staat in het teken van overeenkomsten. Want in hun zoektocht naar betekenisvolle communicatie komen heel verschillende merken soms op hetzelfde thema uit. Soms is dat geslaagd en soms wat minder…
Kiesjefolders en Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar
17-07-2018 | 13:55:53
De partijen bieden een marketingoplossing voor adverteerders die worstelen met ontwikkelingen rondom de ja/ja-sticker. Door een expliciete opt-in te combineren met demografische en geografische targeting, biedt Kiesjefolders dezelfde relevantie als andere publishers binnen het Affiliprint-netwerk
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Iglo, Côte d’Or, Looye
05-07-2018 | 08:22:00
We duiken voor deze review de keuken in en beginnen met de roerbaksensaties van Iglo. Roerbaksensatie. Dat belooft wat. We zien een restaurantsetting waar de doelgroep een reactie geven op de verrassing van het eten van ingevroren maaltijden. Je ziet mensen reageren alsof het candid reacties zijn. En daar gaat deze reclame wat mij betreft mis
[Commercial Review] A. de Ruwe: Björn Borg, Lipton, Centraal Beheer
25-06-2018 | 07:37:00
Wauw! Wat een initiatief van Björn Borg. Blockchaintechniek gebruiken zodat mensen, ongeacht hun voorkeur of waar ze wonen, met elkaar kunnen trouwen. Dit initiatief voelt helemaal goed. Het klopt
[Column] Jerome Kuijken: Zijn The Best Social Awards de nieuwe Oscars?
20-06-2018 | 07:07:00
Betekent de verschuiving van tv naar social het einde van televisiecommercials gericht op de grote massa? Van reclame waarbij met hagel wordt geschoten en vaak leidt tot irritatie? De verschuiving zorgt in ieder geval voor de definitieve doorbraak van branded content
[Cannes 2018] Live Blog
19-06-2018 | 11:07:00
Marketing Report is in Cannes! We zijn dit jaar in stijl gearriveerd. Met dank aan Wilfred Romijn van Vote Company maken wij onze entree per helikopter. Wij zijn te gast bij de Embassy of Dutch Creativity waar wij kwartier maken onder de gesel van de Mediterrane zon die de temperaturen tot boven de 30 graden opjaagt
DDB & Tribal Amsterdam en Mindshare maken campagne Centraal Beheer
05-06-2018 | 13:27:00
Centraal Beheer zet de actie Autoreclame To Go op: een high-tech installatie die binnen een minuut een persoonlijke, professionele reclame maakt voor een auto in de verkoop
[Onderzoek] Omzet tv-spotmarkt stijgt naar 155 miljoen euro
22-05-2018 | 14:13:00
De tv-spotmarkt is 2018 goed gestart met een groei van 6,8 procent in het eerste kwartaal ten opzichte van het eerste kwartaal van 2017

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie