Tag Resultaten
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant
DPG Media versnelt inkoop met PMP Portal
Met deze self-serve oplossing kunnen adverteerders en mediabureaus zelfstandig en binnen enkele seconden deals aanmaken
Revolution Ad introduceert 3D-advertentieformaat in Europa
Revolution Ad breidt uit naar Europa met een interactief 3D-advertentieformaat dat inspeelt op de afnemende effectiviteit van standaard banners.
Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund
BridgeFund heeft na een pitchtraject gekozen voor Draft Digital als partner voor programmatic advertising.
CTV moet investeren in eenvoud en meetbaarheid
Connected TV (CTV) groeide de afgelopen jaren uit tot een populair advertentiekanaal, maar de groei van de advertentiebestedingen lijkt af te vlakken.
Adtech-markt wereldwijd naar 2,5 biljoen dollar in 2032
De deelnemende bureaus vertegenwoordigen sectoren als reclame, productie, digitaal, design en media.
Hoe AI de programmatic-industrie transformeert
Dit artikel onderzoekt hoe AI de programmatic-industrie transformeert, waarbij ook gekeken wordt naar de gevaren ervan.
Uitdagingen van programmatic advertising
Sander Valkonet neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over uitdagingen in de geautomatiseerde media-inkoop.
Candid lanceert Media Marketplace RLVNT
RLVNT is een Media Marketplace die real time digital advertising rechtstreeks toegankelijk maakt voor zowel adverteerders als bureaus die de mogelijkheden van programmatic en digital advertising binnen elk mediakanaal optimaal willen benutten.
Draft Digital en Restaurant Company Europe starten strategische samenwerking
Draft Digital draagt zorg voor de volledige doorvertaling van de marketingstrategie naar de dagelijkse uitvoering over alle mediakanalen.
DPG Media combineert Nederlands, Belgisch en Deens programmatic aanbod
Internationale klanten hebben hiermee de mogelijkheid om voor alle drie de landen in één keer programmatic advertenties in te kopen.
[Whitepaper] Programmatic investeringen stimuleren digitale advertentiemarkt in Europa
IAB Europe, de Europese branchevereniging voor het digitale advertentie-ecosysteem, heeft zijn langverwachte 2023 Attitudes to Programmatic Advertising-rapport uitgebracht. De negende editie van deze jaarlijkse enquête biedt een uitgebreid overzicht van de huidige stand van zaken en toekomstige trends van programmatic advertising in Europa.
Audigent opent kantoor in Nederland
Het Amerikaanse Audigent heeft in Amsterdam een kantoor geopend. Audigent is met een omzet van meer dan 100 miljoen dollar actief op het vlak van programmatic advertising, private marketplaces (PMP’s) en marketplace curation
[Vacatures] ZIGT zoekt een Campagnemanager Programmatic Advertising
ZIGT is per direct op zoek naar Campagnemanager Programmatic Advertising-Hoofddorp
[Vacatures] ZIGT zoekt een Campagne Manager Programmatic Advertising
ZIGT is per direct op zoek naar Campagne Manager Programmatic Advertising
[Vacatures] M2|OC zoekt een Mediacommerce Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Mediacommerce Consultant-Full-time · Amsterdam
[Marketing Report TV] Maurice Kaan (Maxlead): Samen tillen we de klant naar een hoger niveau
Maurice Kaan is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga bespreekt hij hoe Maxlead specialisten traint
Hans Reis stapt over naar Teads
Hans Reis is per 1 november gestart bij Teads als Director Customer Experience waar hij het CX team zal gaan leiden en verder zal uitbouwen. Een elementair onderdeel van Teads’ succes ligt volgens het bedrijf bij de Customer Experience en support
[Onderzoek] 6,6 miljard dollar verspilling aan kosten van bid shading bij programmatic advertising
Bid shading, een optimalisatiepraktijk die wordt gebruikt bij programmatic advertising, leidt waarschijnlijk tot 6,6 miljard dollar aan verspilde advertentie-uitgaven per jaar
Targetspot (Azerion) gaat programmatic advertising verkopen van Dag en Nacht Media
Dag en Nacht Media (dat onderdeel is van Podimo) heeft een contract afgesloten met de audiotak van Azerion, Targetspot. In deze samenwerking zal programmatic podcast advertising centraal staan
[Vacatures] ZIGT zoekt een Programmatic Advertising Consultant – Tilburg
ZIGT is per direct op zoek naar een Programmatic Advertising Consultant – Tilburg
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis