Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 213479 | Tags:

Nepnieuws-sites maken honderden miljoenen omzet per jaar
27-09-2019 | 10:00:00
Websites met nepnieuws verdienen jaarlijks circa 215 miljoen euro. Dit heeft Global Disinformation Index bekendgemaakt op basis van haar onderzoek naar een steekproef van 1700 websites in het Engels, Spaans en Frans
Adcombi voegt video toe aan local-advertisingtechnologie
02-09-2019 | 10:05:14
Adcombi maakt bekend dat zijn local-advertisingtechnologie is uitgebreid met video. Hierdoor biedt het bedrijf ondernemingen met meerdere vestigingen de mogelijkheid om landelijke videocampagnes lokaal te verrijken en te distribueren
[Podcast] Michel Palmen over marketing en zijn nieuwe rol als head of Advanced Marketing Solutions bij Viacom
26-07-2019 | 08:50:00
Michel Palmen is sinds december 2018 Head of Advanced Marketing Solutions bij Viacom International Media Network Benelux. Hij heeft twintig jaar ervaring in de wereld van media en marketing. Wij spreken hem.
[Column] Jerome Kuijken: Stranger Things 3: platte productplacement of slim merkenmuseum?
25-07-2019 | 09:08:00
Kinderen die vrolijk bergen Skittles en M&M’s wegspoelen met Coca-Cola en Dr Pepper en een licht-alcoholistische politieman die zelfs als hij in bed ligt een Camel in zijn mond heeft. Als je naar Stranger Things kijkt ga je terug in de tijd
Mannenmedia stapt over op server side header bidding
17-07-2019 | 10:45:13
Server side header bidding heeft het voordeel dat er maar één connectie is die de bidrequest naar een server stuurt, daar alle responses afhandelt en terugzet naar de browser
Digital Marketing Retail Event 2019: data, data en nog eens data!
17-06-2019 | 08:18:00
Donderdag 13 juni 2019 werd het eerste Digital Marketing Retail Event (DMRE) gehouden in Naarden. Een nieuw evenement dat door Sheila Klein Schiphorst is georganiseerd op initiatief van AdCombi, Adform, Resono, Stocard en WindowSketch
[Column] Boudewijn van Ewijk: De programmatic-revolutie
11-06-2019 | 07:54:00
Het is geen geheim dat steeds meer adverteerders hun grip op programmatic-media-inkoop willen verstevigen. Een trend die een aantal jaar geleden na de publicatie van de ANA-paper is aangejaagd vanuit de perceptie dat het programmaticlandschap niet transparant was
Arthur Hoogendijk CEO Media Buying Systems
30-11-2018 | 13:29:00
Media Buying Systems heeft Arthur Hoogendijk benoemd tot CEO. Hoogendijk wordt daarmee per 1 december 2018 verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding
Pepsi launches DOOH campaign to retarget fans
09-11-2018 | 08:49:00
Tesla and Edison, Sherlock and Moriarty, Star Wars and Star Trek, the world is packed with epic rivalries, but perhaps none as iconic as Pepsi and a certain red rival. Wanting to settle things once and for all
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard
01-11-2018 | 11:03:00
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau
Josje Zwinkels Managing Director Digital Center of Excellence Dentsu Aegis Network Nederland
22-10-2018 | 12:03:00
Josje Zwinkels is per begin oktober benoemd tot Managing Director van de Digital CoE (Center of Excellence) van Dentsu Aegis Network Nederland. Zij zal samen met Roderiek van Alphen, Christian de Smit en Rutger de Jong leiding geven
GDPR geen negatieve invloed op programmatic advertising
11-10-2018 | 10:01:00
Tegen alle verwachtingen in heeft de implementatie van de GDPR niet geleid tot een zichtbare negatieve impact op de omzet van programmatic advertising. De groei van de markt zet ook in 2018 door
Dentsu Aegis Network stelt Ronnie van Briemen aan als head of trading
27-08-2018 | 15:20:00
Hij is per 1 augustus 2018 benoemd tot head of trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network, en lid van het new businessteam
Keith Johnson Vice President of Product Ternio
18-07-2018 | 06:58:00
“Utilizing blockchain to make programmatic exchanges more transparent is exciting to me. Ternio offers the only scalable blockchain framework that ensures transparency in programmatic digital advertising"
Marco Ruivenkamp Managing Director Benelux SpotX
17-07-2018 | 11:53:00
Binnen SpotX, dat onderdeel is van de RTL Group, wordt Ruivenkamp verantwoordelijk voor de verdere groei van SpotX in Nederland, België en Luxemburg
[Interview] Gerrit Reinders over local advertising solutions
11-07-2018 | 06:30:00
Adcombi maakt het mogelijk geautomatiseerd een lokale doelgroep te bereiken rondom alle vestigingen van een bedrijf. Iets wat volgens oprichter en eigenaar Gerrit Reinders nog niet kon. “Elke vestiging krijgt zijn eigen banner in zijn verzorgingsgebied”
[Interview] Derk Nijssen over de VS en programmatic bij XITE
11-06-2018 | 09:26:00
XITE lanceerde vorige zomer als eerste een gepersonaliseerde tv-zender en dendert dit jaar verder met het aanbieden van programmatic advertising en de lancering van XITE in de VS. We spreken met Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks
Jeroen Verkroost: Premium posities bestaan niet
25-05-2018 | 07:51:00
Deze nieuwe generatie media vertegenwoordigers moet analytisch denken en op de hoogte zijn van technologische ontwikkelingen. Daarnaast moeten ze de werking van de verschillende platformen begrijpen. Ze moeten zich bewust zijn van yieldmechanismen en een kennis hebben van de waarde van de aangeboden impressies
[Interview] Thomas Welle over programmatic adverteren op tv
22-05-2018 | 14:19:00
Televisiezender XITE lanceert in samenwerking met SpotX als eerste de mogelijkheid om programmatic te adverteren op televisie. Iets wat Thomas Welle, Head of Video bij IPG Mediabrands, meteen oppikt voor elektronicamerk JBL. We spreken hem over de nieuwste mogelijkheden en ontwikkelingen binnen programmatic

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie