Tag Resultaten
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] Influentials zoekt een Allround Stagiair(e)
Influentials is per direct op zoek naar Allround Stagiair(e) - Fulltime · Rotterdam
[Vacatures] ACE zoekt een Reputatie Strateeg - ACE PR
ACE is per direct op zoek naar Reputatie Strateeg - ACE PR (Fulltime · Amsterdam)
TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.
Crocodile Agency start campagne Viper Hard Iced Tea
De zomercampagne van hard drinks merk Viper is gestart met een opvallende PR-actie, uitgevoerd door reclamebureau Crocodile Agency.
[Vacatures] ACE Media zoekt een Senior PR Consultant
ACE Media is per direct op zoek naar Senior PR Consultant - Fulltime · Amsterdam
[Vacancy] TBWA\ has a position for PR Coordinator
TBWA\ is directly looking for a PR Coordinator - Full-time \ Amsterdam
Vmoto, Tate & Lyle en LSC kiezen voor Counter Collective
Communicatiebureau Counter Collective uit Zaandam heeft drie klanten aan zich verbonden: Vmoto, Tate & Lyle en Lithium Safety Containers (LSC)
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior PR Medewerker
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior PR Medewerker
Timon Hendriks: Binnen 5 minuten heb je een campagne
Presscloud is een PR-platform, opgericht zodat bedrijven gemakkelijk hun PR kunnen opzetten. We spreken met Timon Hendriks, directeur van Presscloud
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring
Media Info Groep is per direct op zoek naar Accountmanager Binnendienst Media Monitoring (32-40 uur)
[Vacancy] Scooperz has a position for Influencer Talent Manager
Scooperz is directly looking for Influencer Talent Manager - Breda
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director - Influencer Marketing
Scooperz is directly looking for Account Director - Influencer Marketing - Breda
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Medior Client Manager - Influencer Marketing
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Medior Client Manager - Influencer Marketing
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Junior Client Manager - Influencer Marketing
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Junior Client Manager - Influencer Marketing - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] ACE zoekt een Account Director
ACE is per direct op zoek naar Account Director - Full-time · Amsterdam
Media Info Groep: Benchmarkanalyse geeft inzicht in PR-impact
Een benchmarkanalyse geeft inzicht in de effectiviteit van een PR- en communicatiestrategie door resultaten te vergelijken met concurrenten.
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Creative Strategy Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Creative Strategy Manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] ACE zoekt een Strategy Director bij ACE Media
ACE is per direct op zoek naar Strategy Director - Full-time · Amsterdam
[Vacatures] Counter Content zoekt een Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
Counter Content is per direct op zoek naar Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis