Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico | hits: 92141 | Tags:

Abovo Media onder eigen naam partner van IAB Nederland
12-02-2019 | 08:32:43
Abovo Media zet het partnership met IAB Nederland voort onder eigen naam. De samenwerking werd tot nu toe verzorgd door Digital Brixx namens Abovo Media
Nintendo kiest voor M2Media
31-01-2019 | 13:29:00
Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. M2M won een pitch om alle Nederlandse media-activiteiten te verzorgen
Goeiezaak.com aan de slag voor Amsterdamse trekpleisters
29-01-2019 | 11:17:00
Goeiezaak.com is sinds 1 januari aan de slag voor Madame Tussauds Amsterdam en The Amsterdam Dungeon om de zichtbaarheid van de online kanalen te verbeteren
Birgit Zuurveld managing director bij social mediabureau Dorst & Lesser
25-01-2019 | 12:51:00
Birgit Zuurveld is benoemd tot managing director bij het social mediabureau Dorst & Lesser. Birgit Zuurveld is zeven jaar werkzaam bij Dorst & Lesser
Mariette Huber commercieel directeur GoSpooky
16-01-2019 | 11:59:00
Mariette Huber aangesteld als commercieel directeur bij full service social agency GoSpooky
AFAS Software boycot online advertising met succes
13-11-2018 | 15:58:00
Terwijl AFAS in oktober geen commerciële advertenties inkocht op Google, Bing en LinkedIn bezochten nog nooit zoveel organische bezoekers AFAS.nl
[Onderzoek] Webshops: focus op generatie Z in december
25-10-2018 | 09:25:00
Generatie Z; achttien tot 24-jarigen, blijft ons verrassen. De ongrijpbare generatie die bestaat uit zogeheten mobile natives, koopt van alle generaties het vaakst decembercadeaus. Maar liefst 88 procent van mensen in deze leeftijdscategorie
Dirk Jan Theijn en Menno Westinga directors bij Mediaxplain
31-08-2018 | 06:41:00
Dirk Jan Theijn wordt finance director en Menno Westinga digital data & campaign director bij het mediabureau
Management buy-out S&D Interactive Media
30-08-2018 | 07:13:00
Oprichter Jan Dirkzwager draagt het bedrijf over, maar SDIM blijft actief als een zelfstandig online marketingbureau
Dentsu Aegis Network stelt Ronnie van Briemen aan als head of trading
27-08-2018 | 15:20:00
Hij is per 1 augustus 2018 benoemd tot head of trading binnen Amplifi, onderdeel van Dentsu Aegis Network, en lid van het new businessteam
EU dreigt YouTube, Facebook en Twitter met boetes voor terreurgerelateerde content
20-08-2018 | 09:17:00
De Europese Commissie wil sociale media harder aanpakken als ze content blijven plaatsen van terroristische organisaties en andere 'schokkende' content

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie