Tag Resultaten
Roularta Media Group wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards
De awards werden uitgereikt door een jury van 133 internationale experts in Kopenhagen.
[Marketing Week] Bob Koigi: The battle of brands
Brands have been on a spending spree investing in novel solutions, offerings and strategic partnerships that are seeing them grow their global foothold, win more customers and outsmart each other.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Full Stack Laravel Artisan
Key Agency is per direct op zoek naar een Full Stack Laravel Artisan
[Vacatures] Key Agency zoekt een Social advertising specialist (medior/senior)
Key Agency is per direct op zoek naar een Social advertising specialist (medior/senior) 32-40 uur per week - Amsterdam
[DPG Grow] Branded content inzet ReumaNederland met full-funnel effect
Om Nederland de urgentie van het stoppen van artrose voor mens en maatschappij te laten inzien, is DPG Media gevraagd om een campagne te ontwikkelen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis