Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Manager Data & Insights
Mediahuis is per direct op zoek naar Manager Data & Insights - Amsterdam (36 - 40 uur per week)
[Vacatures] MarketResponse zoekt een Project Management Ondersteuner (PMO)
MarketResponse is per direct op zoek naar Project Management Ondersteuner (PMO)
Mediahuis/Mediatest jongerenonderzoek: meer op smartphone
Uit het negende Grote Jongerenonderzoek van Mediahuis en MediaTest blijkt dat Nederlandse jongeren meer tijd op hun telefoon doorbrengen, maar minder actief zijn op social media dan vorig jaar
[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant
Jurgen Swaans: Slimme activatie wint van standaardkorting
AI en personalisatie: het zijn inmiddels vaste prik in marketingpraat. In de praktijk blijft het vaak bij een dun laagje slimheid.
Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.
Zen en de kunst van vooruitkijken
De agenda zit vol, het team zit aan zijn limiet, en toch kloppen er nieuwe projecten aan de deur.
Ruigrok: Digitale toegankelijkheid biedt marketingkansen
Vanaf 28 juni 2025 zijn bedrijven verplicht hun digitale producten en diensten toegankelijk te maken. Dat staat in de European Accessibility Act (EAA).
Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.
Consument zoekt zekerheid in onzekere tijden
Uit recent onderzoek van DPG Media blijkt dat mensen zich steeds bewuster, maar ook bezorgder gedragen als het gaat om hun geldzaken
3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt
Het onderzoek toont aan dat zakelijke beslissers sterk behoefte hebben aan richting en duiding.
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?
Waarom challenger-merken harder moeten strijden om aandacht
Het winnen van aandacht is een van de grootste uitdagingen voor merken in een competitieve advertentiemarkt.
Markteffect: AI en klimaat spelen kleine rol bij studiekeuze
Steeds meer maatschappelijke onderwerpen spelen een rol in het leven van middelbare scholieren.
Zwitsal inspireert ouders en versterkt merkvoorkeur
Om hun status als marktleider te verstevigen sloegen Zwitsal, StudioM en DPG Media de handen ineen.
[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie
Spotta is per direct op zoek naar een Manager Marketing & Communicatie - Utrecht/Hybride (40uur)
Hoe speel je in op woonbehoeften van leeftijdsgroepen?
Het koopgedrag van consumenten in de woonmarkt verandert continu.
Teamleader onderzoekt Europese bureaus in derde benchmarkeditie
Onderzoek richt zich op prestaties, processen, positionering en teams
Kruidvat en Armoedefonds slaan alarm over verzorgingsarmoede
Steeds meer Nederlanders kunnen zich geen verzorgingsproducten veroorloven. Dat blijkt uit de Verzorgingsarmoedebarometer van Ipsos I&O in opdracht van Kruidvat
Digital stuwt groei netto-mediabestedingen in 2024
De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2024 met 6,9 procent gestegen tot 6,41 miljard euro.
NMO Luistercijfers mei 2025: Qmusic overal marktleider
Marketing Report heeft de mei 2025-maandcijfers verkregen uit het NMO Luisteronderzoek. Hieruit blijkt dat de ingevoerde minutenregistratie nauwelijks effect heeft op de cijfers
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis