Tag Resultaten
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
AI AM en Enter Workspace bouwen grootste AI-hub in Amsterdam
AI AM, de hub voor toegepaste kunstmatige intelligentie in het voormalige INIT-gebouw in Amsterdam, gaat een samenwerking aan met Enter Workspace.
UNISCO is mediabureau voor challenger brands
Arno Meijerink en Jan-Willem Stoop hebben UNISCO | Research & Media Strategy gelanceerd. Het bureau richt zich op challenger brands in elke groeifase
ABN AMRO lanceert bank voor tieners en ouders: BUUT
Vanaf vandaag is BUUT beschikbaar in de appstores. De bank van de makers van Tikkie richt zich volledig op tieners én hun ouders
Basic-Fit introduceert digitale Fitbuddies in app
Basic-Fit introduceert vanaf 2 september de Fitbuddies: digitale AI-agents die functioneren als persoonlijke sportmaatjes.
JOE lanceert themakanaal JOE non-stop op DAB+
Via dit station kunnen luisteraars 24 uur per dag en zeven dagen per week luisteren naar hits uit de jaren 70, 80 en 90.
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.
Xebia brengt direct inzetbare AI-oplossingen naar de markt
IT-consultancybedrijf Xebia heeft een portfolio van implementeerbare AI-oplossingen geïntroduceerd. De toepassingen zijn getest bij Fortune 500-bedrijven
AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning
AdsAdvisor, het marketingplatform van MY.GAMES, introduceert Business Modeling: een scenariogebaseerde planningsmodule
Nielsen lanceert platform voor campagneresultaten
Nielsen introduceert de Outcomes Marketplace, een ecosysteem binnen het Nielsen ONE-platform
Like a Human lanceert AI-diensten voor marketingteams
Het Nederlandse AI-bureau Like a Human is officieel gelanceerd. De strategisch georiënteerde agency biedt marketingteams ondersteuning met AI-oplossingen
Dutch PR Awards 2025 - Philips OneUp
UPR heeft OneUp gepositioneerd als de onmisbare schoonmaak tool in ieder huishouden in Nederland
DPG Media lanceert AI-suite Ad Manager+
DPG Media heeft Ad Manager+ geïntroduceerd: een set AI-gedreven tools binnen het selfserviceplatform Ad Manager.
Metrion lanceert eenvoudige koppeling voor e-commercepixels
Metrion introduceert een kant-en-klare koppeling waarmee kmo’s en agencies meetpixels eenvoudig kunnen implementeren zonder technische kennis.
Salesforce lanceert Marketing Cloud Next
Salesforce heeft Marketing Cloud Next gelanceerd, een oplossing waarmee AI-agents zelfstandig marketingtaken uitvoeren.
Marketing-community DE KLUB van start
Met maandelijkse kennissessies en een actieve community biedt DE KLUB marketeers de kans om kennis te delen
Adpaq ontwikkelt DSP-platform gericht op digitale audio
De Nederlandse startup adpaq heeft financiering opgehaald voor de lancering van een gespecialiseerd demand side platform (DSP) voor digitale audio.
fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.
Chiquita en Albert Heijn lanceren groen-geel bananenconcept
Het Chiquita groen 5-pack is toegevoegd aan het assortiment en wordt gepresenteerd naast de eerder geïntroduceerde geel 5-pack.
Logitech G lanceert G522 gaming headset
Dit model is geschikt voor pc, PlayStation en mobiele apparaten en komt medio juni beschikbaar in zwart en wit.
Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis