Tag Resultaten
Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Lancering Intergamma Retail Media Groep
Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei
Erik de Jong Managing Director Consigo
Het bureau uit Amersfoort richt zich op het realiseren van groei voor klanten in sectoren als e-commerce, B2B, zorg, non-profit en opleiders.
[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-Commerce Editor
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-Commerce Editor (Fulltime - 36 uur per week)
Thuiswinkel erkent duurzame aanpak Mediahuis E-commerce
Mediahuis E-commerce heeft het Thuiswinkel Waarborg Duurzaamheidscertificaat ontvangen
Digitale toegankelijkheid vanaf 28 juni verplicht
Vanaf zaterdag 28 juni 2025 zijn organisaties wettelijk verplicht om digitale diensten toegankelijk aan te bieden
Mediahuis lanceert webshop Manners Selected
In deze online winkel biedt de redactie maandelijks tien deals aan met een focus op prijs, stijl en kwaliteit.
E-commerce groeit: zo houd je je verzending schaalbaar
Je webshop loopt lekker, bestellingen stromen binnen en je voelt: dit gaat ergens naartoe. Maar terwijl je blij bent met elke nieuwe order, groeit ook de uitdaging.
Be More Challenger: Joost Hultink over WildRide
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
Metrion lanceert eenvoudige koppeling voor e-commercepixels
Metrion introduceert een kant-en-klare koppeling waarmee kmo’s en agencies meetpixels eenvoudig kunnen implementeren zonder technische kennis.
Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group
Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een E-commerce Administratief Medewerker
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een E-commerce Administratief Medewerker
VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.
Rapport: Amazon meest waardevolle retailmerk ter wereld
Retailmerken laten een sterke groei zien, met name in e-commerce, aldus een rapport van Brand Finance.
Jongeren vaak slachtoffer van nepwebwinkels
Eén op de vijf jongeren heeft zelf al eens iets besteld bij een nepwebwinkel, en ruim de helft kent iemand in hun omgeving die hiermee te maken kreeg.
De consument verandert, de regels ook
De high-end markt ondergaat een significante verandering. Generatie Z en Millennials laten een ander consumentengedrag zien.
Kruidvat sterkste winkelmerk van Nederland, bol niet langer op één
De drogisterijketen groeit gestaag dankzij een consequente positionering als prijsvechter en een stevige reclamecampagne rond het 50-jarig bestaan.
DEPT: Websites zijn voor boomers
Lucas Nutbey schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions op het M100 Event
[Vacancy] VML has a position for Customer Journey Specialist
VML is directly looking for Customer Journey Specialist - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis