Tag Resultaten
Martijn Terbruggen: Wissel.nl maakt cadeaubonnen waardevast
Terbruggen vertelt hoe het bedrijf uitgroeide tot marktleider, welke keuzes het maakte in marketing en hoe sportsponsoring een effectieve rol speelt
DEPT ondersteunt bol met AI-gestuurde Cadeauhulp
Bol introduceert deze week de Cadeauhulp in de bol-app, een AI-functie die klanten helpt sneller een geschikt cadeau te vinden.
Wat kan Nederland leren van China’s kooprevolutie?
In China is social commerce uitgegroeid tot een markt van enorme omvang, met een geschatte waarde van 1,2 triljoen dollar.
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Lancering Intergamma Retail Media Groep
Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei
Erik de Jong Managing Director Consigo
Het bureau uit Amersfoort richt zich op het realiseren van groei voor klanten in sectoren als e-commerce, B2B, zorg, non-profit en opleiders.
[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-Commerce Editor
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-Commerce Editor (Fulltime - 36 uur per week)
Thuiswinkel erkent duurzame aanpak Mediahuis E-commerce
Mediahuis E-commerce heeft het Thuiswinkel Waarborg Duurzaamheidscertificaat ontvangen
Digitale toegankelijkheid vanaf 28 juni verplicht
Vanaf zaterdag 28 juni 2025 zijn organisaties wettelijk verplicht om digitale diensten toegankelijk aan te bieden
Mediahuis lanceert webshop Manners Selected
In deze online winkel biedt de redactie maandelijks tien deals aan met een focus op prijs, stijl en kwaliteit.
E-commerce groeit: zo houd je je verzending schaalbaar
Je webshop loopt lekker, bestellingen stromen binnen en je voelt: dit gaat ergens naartoe. Maar terwijl je blij bent met elke nieuwe order, groeit ook de uitdaging.
Be More Challenger: Joost Hultink over WildRide
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
Metrion lanceert eenvoudige koppeling voor e-commercepixels
Metrion introduceert een kant-en-klare koppeling waarmee kmo’s en agencies meetpixels eenvoudig kunnen implementeren zonder technische kennis.
Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group
Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een E-commerce Administratief Medewerker
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een E-commerce Administratief Medewerker
VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.
Rapport: Amazon meest waardevolle retailmerk ter wereld
Retailmerken laten een sterke groei zien, met name in e-commerce, aldus een rapport van Brand Finance.
Jongeren vaak slachtoffer van nepwebwinkels
Eén op de vijf jongeren heeft zelf al eens iets besteld bij een nepwebwinkel, en ruim de helft kent iemand in hun omgeving die hiermee te maken kreeg.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis