Tag Resultaten
Martijn Terbruggen: Wissel.nl maakt cadeaubonnen waardevast
Terbruggen vertelt hoe het bedrijf uitgroeide tot marktleider, welke keuzes het maakte in marketing en hoe sportsponsoring een effectieve rol speelt
DEPT ondersteunt bol met AI-gestuurde Cadeauhulp
Bol introduceert deze week de Cadeauhulp in de bol-app, een AI-functie die klanten helpt sneller een geschikt cadeau te vinden.
Wat kan Nederland leren van China’s kooprevolutie?
In China is social commerce uitgegroeid tot een markt van enorme omvang, met een geschatte waarde van 1,2 triljoen dollar.
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Lancering Intergamma Retail Media Groep
Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei
Erik de Jong Managing Director Consigo
Het bureau uit Amersfoort richt zich op het realiseren van groei voor klanten in sectoren als e-commerce, B2B, zorg, non-profit en opleiders.
[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een E-Commerce Editor
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar E-Commerce Editor (Fulltime - 36 uur per week)
Thuiswinkel erkent duurzame aanpak Mediahuis E-commerce
Mediahuis E-commerce heeft het Thuiswinkel Waarborg Duurzaamheidscertificaat ontvangen
Digitale toegankelijkheid vanaf 28 juni verplicht
Vanaf zaterdag 28 juni 2025 zijn organisaties wettelijk verplicht om digitale diensten toegankelijk aan te bieden
Mediahuis lanceert webshop Manners Selected
In deze online winkel biedt de redactie maandelijks tien deals aan met een focus op prijs, stijl en kwaliteit.
E-commerce groeit: zo houd je je verzending schaalbaar
Je webshop loopt lekker, bestellingen stromen binnen en je voelt: dit gaat ergens naartoe. Maar terwijl je blij bent met elke nieuwe order, groeit ook de uitdaging.
Be More Challenger: Joost Hultink over WildRide
In de rubriek Be More Challenger gaan Tim de Waard & Daniel Samama op zoek naar de mensen achter de beste challenger-merken van Nederland
Metrion lanceert eenvoudige koppeling voor e-commercepixels
Metrion introduceert een kant-en-klare koppeling waarmee kmo’s en agencies meetpixels eenvoudig kunnen implementeren zonder technische kennis.
Nieuwe Lente mediapartner Wehkamp Retail Group
Het bureau verzorgt de crossmediale strategie, campagne-adviezen en onderhandelingen voor zowel Wehkamp als kleertjes.com.
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een E-commerce Administratief Medewerker
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een E-commerce Administratief Medewerker
VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.
Rapport: Amazon meest waardevolle retailmerk ter wereld
Retailmerken laten een sterke groei zien, met name in e-commerce, aldus een rapport van Brand Finance.
Jongeren vaak slachtoffer van nepwebwinkels
Eén op de vijf jongeren heeft zelf al eens iets besteld bij een nepwebwinkel, en ruim de helft kent iemand in hun omgeving die hiermee te maken kreeg.
De consument verandert, de regels ook
De high-end markt ondergaat een significante verandering. Generatie Z en Millennials laten een ander consumentengedrag zien.
Kruidvat sterkste winkelmerk van Nederland, bol niet langer op één
De drogisterijketen groeit gestaag dankzij een consequente positionering als prijsvechter en een stevige reclamecampagne rond het 50-jarig bestaan.
DEPT: Websites zijn voor boomers
Lucas Nutbey schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions op het M100 Event
[Vacancy] VML has a position for Customer Journey Specialist
VML is directly looking for Customer Journey Specialist - Amsterdam
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een HR Business Partner
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar HR Business Partner - Full-time / Part-time · Deventer
Consument winkelt liever fysiek dan online
De wereld van online shoppen evolueert en retailers kiezen voor de optimale omni- of optichannelstrategie om klanten de beste ervaring te bieden.
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Business Controller
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Business Controller - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacatures] VML zoekt een Copywriter (Dutch & English)
VML is per direct op zoek naar Copywriter (Dutch & English), Amsterdam
[Marketing Report TV] Cees Hannema over Omoda: Met 150 jaar geschiedenis blijven we vernieuwen
Te gast bij Marketing Report TV spreken we hem over de rijke historie van het familiebedrijf, dat volgend jaar 150 jaar bestaat
[Vacancy] VML has a position for PXM - Senior Business Consultant
VML is directly looking for PXM - Senior Business Consultant, Amsterdam
Franse Foodtech-gigant lanceert in Nederland
Clone begint officieel in Nederland en richt zich op het helpen van restaurateurs bij het optimaal benutten van hun keukencapaciteit.
Butlon opent eerste fysieke winkel in Almelo
Sinds 29 november 2024 kunnen klanten niet alleen online, maar ook in de supermarkt op het Vincent van Goghplein in Almelo kennismaken met Butlons assortiment.
[Onderzoek] Gebrekkige digitale toegankelijkheid kost webshops 4,2 miljard euro
Digitale toegankelijkheid krijgt zowel wettelijk als maatschappelijk steeds meer prioriteit; vanaf juni 2025 moeten alle webwinkels voldoen aan de European Accessibility Act (EAA).
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Category Manager Services
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Category Manager Services - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Pricing Specialist
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Pricing Specialist - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Business Developer
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Business Developer - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacancy] VML has a position for Senior Retail Media Consultant at Newcraft
VML is directly looking for Senior Retail Media Consultant at Newcraft, Amsterdam
[Vacatures] VML zoekt een Senior E-commerce Manager (Dutch)
VML is per direct op zoek naar Senior E-commerce Manager (Dutch) Amsterdam
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Teamleider productie
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Teamleider productie - Full-time · Deventer
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Snijder
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Snijder - Full-time · Deventer
Europese toezichthouders roepen Chinese webshop Temu tot de orde
Europese toezichthouders waaronder de Nederlandse ACM hebben via Consumer Protection Coordination Network de Chinese webshop tot de orde geroepen zich te houden aan de EU-regels omtrent consumentenrecht
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Customer Care Specialist
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Customer Care Specialist/ Klantenservice Medewerker - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Process Engineer
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Process Engineer - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Marketing Analist
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Marketing Analist - Full-time / Part-time · Deventer
[Vacatures] Drukwerkdeal.nl zoekt een Software Engineer
Drukwerkdeal.nl is per direct op zoek naar Software Engineer - Full-time / Part-time · Deventer
Jessica Groenhout Sustainability Officer bij Drukwerkdeal
Jessica Groenhout is aangesteld als Sustainability Officer bij Drukwerkdeal. Zij is daarmee de eerste Sustainability Officer bij het bedrijf.
Snakeware lanceert Smart Asset Manager (sam.)
De tool onderscheidt zich door een gebruiksvriendelijke interface, slimme workflows en een AI-gestuurde zoekfunctie.
Tui Six Managing Director Merkle Nederland
Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, brengt Tui een schat aan kennis en ervaring mee naar Merkle.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketeer E-commerce
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketeer E-commerce -Fulltime
[Merken100 2024] Maarten Post: HORNBACH bouwt al jaren op een opvallende en onderscheidende manier aan een sterk merk
HORNBACH is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Maarten Post, Hoofd Inkoop & Marketing bij HORNBACH.
[Merken100 2024] Daan Langstraat (MediaMarkt): In mijn ogen is alléén investeren in korte termijn een race-to-the-bottom
MediaMarkt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Daan Langstraat, Head of Brand & Campaign bij MediaMarkt Benelux.
[Merken100 2024] Arthur Gerritsen (Uitgekookt): We koken echt. We zijn oprecht en we komen tot ons recht
Uitgekookt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Arthur Gerritsen, Marketing Manager bij Uitgekookt.
[Merken100 2024] Jasper van der Bijl over Fleurop: Lokaal vakmanschap, Betrouwbaar en kwaliteit, Modern, Onderscheidend
Fleurop is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jasper van der Bijl, Manager Marketing & E-Commerce bij Koninklijke Fleurop.
Marktplaats kiest TEAM LEWIS als PR-bureau
De samenwerking met TEAM LEWIS richt zich op het versterken en behouden van de leidende positie van Marktplaats in de recommerce-markt in Nederland
[Vacatures] NRC zoekt een Projectmanager E-mailmarketing NRC Webwinkel
NRC is per direct op zoek naar een Projectmanager E-mailmarketing NRC Webwinkel (fulltime)
Tradebyte koppelt met ZEOS voor verkopers in de Benelux
Tradebyte is gekoppeld aan ZEOS. Daarmee ontstaat een dubbele oplossing voor grote en middelgrote merken en online retailers in de Benelux
[Vacatures] Crossmarks zoekt een Senior Retailstrateeg
Crossmarks is per direct op zoek naar een Senior Retailstrateeg
Maxlead wint Channable Award: Use Case of the Year
Op de Channable Agency Partner Day overtuigde Stephanie Smits het publiek en nam vol enthousiasme de prijs in ontvangst. Een mooie erkenning van Maxlead haar werk voor het Shopping Scoremodel
Coca-Cola lanceert: Happy Tears, exclusief op TikTok
Zolang de voorraad strekt, kunnen fans speciale hype kits kopen op TikTok Shop, met een paar Coca-Cola Happy Tears Zero Sugar blikjes
Onderzoek: influencers meer risico dan aanwinst voor de kerstverkoop
Het zal geen verrassing zijn dat de invloed verschilt per leeftijd: 30 procent van de 35-minners zou eerder geneigd zijn een aankoop te doen.
[Column] Thomas Peham: Is je website klaar voor de feestdagen?
Thomas Peham, VP Marketing bij Storyblok, bekijkt hoe je jouw website en bredere marketinginspanningen kunt voorbereiden in de aanloop naar Kerstmis.
ShoppingTomorrow: 21 bluepapers over e-commerce
De papers vormen de gedeelde inzichten van ruim vijfhonderd experts van ShoppingTomorrow, in 21 bluepapers
Q&A Retail: Kruidvat, Picnic en Hornbach meest toekomstbestendige retailers
Het is onrustig in de Nederlandse winkelstraat. Mede onder invloed van dalende volumes en stijgende kosten zijn het uitdagende tijden voor de retail. Maar er is meer aan de hand.
[Column] Thomas Peham: Van Black Friday tot kerst: hoe flexibele marketing je als een speer door de feestdagen heen helpt
Dit jaar zal Kerstmis een strijdtoneel zijn voor e-commercebedrijven.
[Vacatures] Mediabrands zoekt een Product Manager eCommerce & Retail Media - Kinesso
Mediabrands is per direct op zoek naar een Product Manager eCommerce & Retail Media - Kinesso
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Category Manager E-commerce
Mediahuis is per direct op zoek naar Category Manager E-commerce
Getir neemt FreshDirect over van Ahold Delhaize
Na de overname zal FreshDirect haar merknaam behouden en blijven opereren vanuit haar vestiging in de Bronx, New York.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Medewerker Klantenservice E-commerce
Mediahuis is per direct op zoek naar Medewerker Klantenservice E-commerce (parttime of fulltime)
[Vacatures] M2|OC zoekt een Senior Digital Consultant
M2|OC is per direct op zoek naar Senior Digital Consultant Full-time · Amsterdam
iBOOD kiest voor Fightclub
Het bedrijf, dat werd gelanceerd in 2005, heeft zich snel uitgebreid en opereert nu in meerdere landen, waaronder Nederland, België, Duitsland en Polen.
Digital Service Act in werking voor grote online platforms; per februari 2024 voor iedereen
De Digital Service Act is per 25 augustus 2023 in werking getreden voor grote platforms. Per 17 februari 2024 geldt deze Europese wet voor iedereen
Dennis Akkerman en Dennis Nauta lanceren Chosify.com
Chosify is een AI-gedreven guided selling tool ontworpen om consumenten te helpen bij het maken van de juiste productkeuzes
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Medewerker Klantenservice E-commerce
Mediahuis is per direct op zoek naar een Medewerker Klantenservice E-commerce (parttime of fulltime)
Chinese webshops grote uitdagers voor bekende modeketens
Chinese webshops blijven populair onder Nederlanders, ondanks de verhoogde invoerrechten en het feit dat de koopjes uit China regelmatig onder vuur liggen.
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Client Lead Brand Partnerships
Talpa Network is per direct op zoek naar een Client Lead Brand Partnerships
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Business Analist
Talpa Network is per direct op zoek naar een Business Analist Full-time Hilversum
Van tickets tot evenementen: zo brengt DPG Media merken tot leven
Hoewel DPG Media vooral bekendstaat om haar kranten, magazines, nieuwstitels en radio, houdt het mediabedrijf zich ook bezig met e-commerce.
Digital commerce bureau DNZ sluit zich aan bij United Playgrounds
Zo kunnen ze met een breder pakket aan services beter inspelen op grotere en complexere vraagstukken bij hun klanten
Valantic neemt AIOPSGROUP over
Digital commerce agency valantic heeft AIOPSGROUP (AIOPS) overgenomen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Marketing Manager Ecommerce
DPG Media is per direct op zoek naar een Digital Marketing Manager Ecommerce - Hoofddorp
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Marketing Consultant Ecommerce
DPG Media is per direct op zoek naar een Digital Marketing Consultant Ecommerce
[Vacatures] DPG Media zoekt een Content Marketeer Automotive Mediaventions
DPG Media is per direct op zoek naar een Content Marketeer Automotive Mediaventions (o.a. Autowereld, Gaspedaal, Autotrack)
M2Media en Online Company lanceren bureau M2|OC
Mediabureau M2Media en e-commercespecialist Online Company gaan samen verder onder de naam M2|OC
[Vacatures] NRC zoekt een Business Proces Consultant
NRC is per direct op zoek naar een Business Proces Consultant
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Owner E-commerce
Mediahuis is per direct op zoek naar een Product Owner E-commerce
[Vacatures] NRC Media zoekt een Product Owner e-commerce
NRC Media is per direct op zoek naar een Product Owner e-commerce
rb2 en SCAPE bundelen krachten en starten bureaugroep
rb2 en SCAPE bundelden al een aantal jaren hun technische, strategische en commerciële krachten en hebben besloten deze samenwerking verder te intensiveren
[DPG Grow] 10 tips om Gen Z te bereiken
Jongeren van generatie Z lijken de ultieme doelgroep voor veel bedrijven. In dit artikel geeft DPG Grow je 10 tips voor het bereiken van generatie Z
Gorillas lanceert limited-edition wijnflessen voor de feestdagen
Speciaal voor de feestdagen lanceert Gorillas drie wijnflessen in samenwerking met kunstenares Andrea van Nieuwenhuizen en urban winery Chateau Amsterdam
Plutosport kiest voor Joe Public; eerste inhaakcampagne: We can come an end
Plutosport.nl heeft gekozen voor Joe Public. Het reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de positionering en merkidentiteit van de webshop
[DPG Grow] Zo zet je een succesvolle Black Friday-campagne op
Op vrijdag 25 november is het weer zover: Black Friday. Hét moment in het jaar voor consumenten om hun winkelmandje vol te laden met afgeprijsde producten. Voor ondernemers is het belangrijk om daar goed op voorbereid te zijn
ShoppingTomorrow presenteert 25 bluepapers over e-commerce
ShoppingTomorrow presenteert het jubileumboek Be the Change, waarin 600 experts de laatste inzichten over en visies op e-commerce en de toekomst daarvan onderzoeken in 25 bluepapers
VIA: Taskforce e-commerce voortaan retailmedia; Rogier Lammers voorzitter
VIA Nederland, de branchevereniging van onder meer reclame, media- en communicatiebureaus, heeft de naam van de taskforce e-commerce gewijzigd in retail media
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis