Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 302927 | Tags:

Clever Strategy lanceert Clever Campus
20-05-2020 | 11:41:07
Het marketing bureau Clever Strategy lanceert een Clever Campus waar het kennisoverdracht binnen het marketingvak wil stimuleren om marketingverspilling te voorkomen. Deze kennis wordt voor iedere vakgenoot beschikbaar gesteld
MobPro verzorgt conversational advertising voor Suzuki
18-09-2019 | 11:22:39
Suzuki motoren (Nimag) zocht naar een manier om het mobiele kanaal in te zetten voor het werven van leads. Vanuit dit gegeven koos MobPro voor een chat-interface om de gebruiksvriendelijkheid op het mobiele kanaal te verhogen
Casio partner van Mud Masters Nederland
26-08-2019 | 11:47:00
Op beide dagen van de run is Casio met een stand aanwezig en zal de merknaam G-shock op een van de obstakels te zien zijn. Daarnaast wordt onder andere het logo van G-shock gecommuniceerd in alle uitingen rondom het event
Autoriteit Persoonsgegevens waarschuwt banken betaalgegevens niet zomaar te gebruiken
04-07-2019 | 13:24:00
Banken mogen hun klanten niet zomaar gepersonaliseerde aanbiedingen sturen op basis van hun betaalgegevens. De Autoriteit Persoonsgegevens roept alle banken daarom op om goed te kijken naar hun beleid rond direct marketing
Mona Keijzer doet ongevraagde telemarketing volledig in de ban
04-07-2019 | 11:12:00
Staatssecretaris Mona Keijzer gaat ongevraagde telemarketing verbieden. Bedrijven of organisaties mogen zzp'ers straks alleen nog benaderen via de telefoon als zij daar zelf expliciet toestemming voor hebben gegeven
Samenwerking tussen KPN en Notificare
18-06-2019 | 11:41:00
Door de samenwerking kunnen KPN-klanten profiteren van de meest relevante contextuele berichten die Notificare biedt. Integratie met het Notificare-platform zorgt ervoor dat zowel mobiele app-data als websitegegevens inzichtelijk en bruikbaar worden
Digital Marketing Retail Event 2019: data, data en nog eens data!
17-06-2019 | 10:18:00
Donderdag 13 juni 2019 werd het eerste Digital Marketing Retail Event (DMRE) gehouden in Naarden. Een nieuw evenement dat door Sheila Klein Schiphorst is georganiseerd op initiatief van AdCombi, Adform, Resono, Stocard en WindowSketch
Miele opent Experience Center
04-06-2019 | 11:53:00
Miele opent een Experience Center in het centrum van Amsterdam. De inbouw-keukenapparaten van Miele’s nieuwste Generatie 7000-serie staan er centraal
MKB’ers en bureaus worstelen nog steeds met AVG-eisen
23-05-2019 | 12:13:00
Een jaar nadat de Algemene Verordening Gegevensbescherming op 25 mei 2018 van kracht is gegaan, voldoen MKB’ers en bureaus nog steeds niet aan alle eisen van de Europese privacyregelgeving. Dat blijkt uit de AVG Status Check van DDMA
Merkle Nederland helpt Praxis met CRM strategie
17-05-2019 | 12:49:00
Praxis wil consumenten persoonlijker benaderen met een nieuwe klantcommunicatie -strategie en heeft voor een samenwerking met marketingbureau Merkle Nederland gekozen voor de ontwikkeling en uitwerking hiervan
Het PR Bureau breidt uit
25-10-2018 | 12:03:00
Het PR Bureau breidt haar team uit met vijf medewerkers. Kirsten Schuurman en Emilie Funken zijn aangesteld als pr-adviseur, George van Oostrom is aangetrokken als Digital Advisor en Sacha van Duren
Kiesjefolders en Affiliprint maken huis-aan-huisverspreiding schaalbaar
17-07-2018 | 15:55:53
De partijen bieden een marketingoplossing voor adverteerders die worstelen met ontwikkelingen rondom de ja/ja-sticker. Door een expliciete opt-in te combineren met demografische en geografische targeting, biedt Kiesjefolders dezelfde relevantie als andere publishers binnen het Affiliprint-netwerk
Mona introduceert nieuw toetje op Thuishaven Festival
02-07-2018 | 09:33:00
Voor één avond opende Club Oops! by Mona haar deuren in Amsterdam op het Thuishaven Festivalterrein. Tijdens deze avond werden de toetjes gepresenteerd aan het publiek
OneFit en Deliveroo gaan apenkooien
14-06-2018 | 13:12:00
De Nederlandse sportapp OneFit slaat deze zomer haar handen ineen met bezorgservice Deliveroo en ApenkooiGym voor vier edities van Release the Beasts, een outdoor Apenkooi XL-event
Natwerk en ontwikkelt De Buien Blouse voor Lipton Ice Tea
06-06-2018 | 10:38:00
De Buien Blouse is een waterdichte Hawaïblouse, met de lengte van een regenjas en online en op verschillende festivals verkrijgbaar

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie