Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Social Media Coördinator bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Social Media Coördinator bij SPIL NEWS - Amsterdam
Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau
De energieleverancier verlengt de samenwerking voor alle merken, waaronder Powerpeers, Feenstra en Delta Energie.
Marius Demary: Data bepalen of loyaliteit vandaag echt werkt
We spreken Marius Demary over de ontwikkeling van het programma en de rol van relevante klantinteractie.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
[Vacancy] UM has a position for Digital Project Lead
UM is directly looking for Digital Project Lead - Amsterdam
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Python Backend developer
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Python Backend Developer - Arnhem •HBO/WO •32/40 uur
[Vacatures] Follo zoekt een Team Lead SEO
Follo is per direct op zoek naar Team Lead SEO - 32-40 uur | Hybride werken
myGoodbye kiest Forge voor technische herontwikkeling en groei
Binnen de samenwerking neemt Forge de rol van CTO op zich en wordt verantwoordelijk voor de volledige herontwikkeling van de app, website en technische infrastructuur.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Digital Content Specialist
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Digital Content Specialist - Arnhem •HBO •32/40 uur
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
DVJ uitgeroepen tot Europe’s Growth Champion 2026
Deze lijst bestaat uit 300 bedrijven in Europa die over een periode van tien jaar een opvallend groeipatroon laten zien.
[Vacatures] Spotta zoekt een Business Strateeg
Spotta is per direct op zoek naar Business Strateeg - Utrecht
[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam
The Relevance Group stuwt conversie Suzuki met data
Door slimmer gebruik van doelgroepdata stegen de conversies met bijna veertien procent, terwijl het budget gerichter is ingezet.
Boj Nefkens: Onze kracht ligt in mens én machine
We spreken Boj Nefkens, CEO van Markteffect, over de ontwikkelingen binnen het bureau, de gewonnen award en meer.
[Vacatures] iO zoekt een Project Manager - Marketing en Data & Intelligence
iO is per direct op zoek naar Project Manager - Marketing en Data & Intelligence - Campus Rotterdam
[Vacatures] Follo zoekt een Financieel Administratief Medewerker
Follo is per direct op zoek naar Financieel Administratief Medewerker - 32-40 uur | Hybride
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis