Tag Resultaten
The Relevance Group stuwt conversie Suzuki met data
Door slimmer gebruik van doelgroepdata stegen de conversies met bijna veertien procent, terwijl het budget gerichter is ingezet.
Ayvens kiest Traffic Builders als digitale groeipartner
Ayvens gaat in Nederland een samenwerking aan met Traffic Builders. Met dit partnership wil Ayvens haar digitale verkoopkanaal uitbreiden
Boj Nefkens: Onze kracht ligt in mens én machine
We spreken Boj Nefkens, CEO van Markteffect, over de ontwikkelingen binnen het bureau, de gewonnen award en meer.
[Vacatures] iO zoekt een Project Manager - Marketing en Data & Intelligence
iO is per direct op zoek naar Project Manager - Marketing en Data & Intelligence - Campus Rotterdam
[Vacatures] Follo zoekt een Financieel Administratief Medewerker
Follo is per direct op zoek naar Financieel Administratief Medewerker - 32-40 uur | Hybride
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam
[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Adswag en Cäsar bundelen krachten voor breder media-aanbod
De samenwerking biedt planners en adverteerders toegang tot een breder scala aan beschikbare media
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur (Tijdelijk)
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen
[Vacatures] Markteffect zoekt een Kwalitatief Research Expert
Markteffect is per direct op zoek naar een Kwalitatief Research Expert - Amsterdam
[Vacatures] iO zoekt een (Technisch) Webanalist
iO is per direct op zoek naar (Technisch) Webanalist - Campus Den Bosch
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Rotterdam)
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Rotterdam
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist (Campus Utrecht)
iO is per direct op zoek naar Senior SEO Specialist - Campus Utrecht
[Vacatures] Follo zoekt een Digital Media Consultant
Follo is per direct op zoek naar Digital Media Consultant - 32-40 uur | Hybride
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Social Account/Project Manager
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Social Account/Project Manager
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Domein Architect
Mediahuis is per direct op zoek naar een Domein Architect - Amsterdam
Jeroen de Wit: Teamleader groeit met Agency Live in Duitsland
Het Belgische softwarebedrijf, dat sterk actief is in Nederland en België, zet nu in op groei in Duitsland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) lanceert een doelgroepcampagne met de titel Als arbeidsbegeleider leer je mensen méér dan een vak.
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Branded content en video brengen belofte van zorgeloze autoverhuur tot leven
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis