Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 122440 | Tags:

Porsche komt met acht mini-documentaires
21-05-2019 | 08:02:15
Dealerorganisatie Pon Porsche Import lanceert een achtdelige reeks mini-documentaires. In de Porsche Portraits staan alle generaties van de iconische sportwagen en hun bestuurders centraal. De films zijn geproduceerd door creatief productiehuis Dutch Film House
Albert Heijn start podcast over wijn met Harold Hamersma en Esmee Langereis
20-05-2019 | 09:59:00
In tien afleveringen van elk circa tien minuten geven Harold Hamersma en Esmee Langereis wijnadvies voor veelvoorkomende momenten. Wijninkoper Maarten Vreeswijk van Albert Heijn adviseert in elke aflevering een drietal wijnen uit het wijnschap van de supermarkt
Merkle Nederland helpt Praxis met CRM strategie
17-05-2019 | 10:49:00
Praxis wil consumenten persoonlijker benaderen met een nieuwe klantcommunicatie -strategie en heeft voor een samenwerking met marketingbureau Merkle Nederland gekozen voor de ontwikkeling en uitwerking hiervan
LVB lanceert LOVEBRAND DESIGNERS
14-05-2019 | 07:22:00
Artdirectors en designers van het Amersfoortse contentmarketingbureau LVB zijn designbureau LOVEBRAND DESIGNERS begonnen. Dit bureau opereert onder de vlag van LVB
HEMA opent eigen studio voor contentcreatie
05-04-2019 | 10:37:00
HEMA is gestart met het zelf produceren van content in de HEMA STUDIO. Deze studio in het support office is voorzien van geavanceerde beeldapparatuur
LolaLiza in zee met social-mediabureau Dorst & Lesser
18-03-2019 | 08:09:26
Dorst & Lesser is sinds 1 februari het social-mediabureau van modemerk LolaLiza. Het bedrijf is één van de grotere spelers op de Belgische modemarkt, maar ook actief in Nederland en Frankrijk
Offspring Media verzorgt contentmarketing voor Boba Autisme Groep en Autisme Centraal
12-03-2019 | 15:03:05
Offspring Media, online uitgeverij van meerdere jongegezinnentitels, zal met verschillende soorten content ouders informeren over alles wat te maken heeft met autisme
Brandfirm neemt twee nieuwe krachten aan in content team
14-02-2019 | 13:03:00
Online marketingbureau Brandfirm heeft haar het content-team uitgebreid met twee nieuwe collega's. Emma Vercruysse en Romy Pront werkten respectievelijk eerder bij Travelbird, en als stagiaires bij diverse bedrijven
Azerion neemt Semilo over
05-02-2019 | 10:28:00
Mediagroep Azerion neemt digitaal specialist Semilo over. Door de contentmarketing en sales-ervaring van Semilo te combineren met de technische platforms, de content en de kennis van Azerion kunnen de partijen een completer aanbod realiseren voor uitgevers en adverteerders
Sportbedrijf Rotterdam vergunt Conspiracysinc merk- en marketingactiviteiten
23-01-2019 | 10:14:00
Het Sportbedrijf Rotterdam vergunt Conspiracysinc merk- en marketingactiviteiten. ConspiracyInc heeft daartoe een aanbesteding gewonnen voor de komende twee jaar
Jumbo zet bekende Nederlanders in om kinderen te leren koken
18-01-2019 | 11:40:00
Jumbo brengt kinderkookboek Helden in de Keuken op de markt. Een kinderkookboek met de favoriete recepten van 25 helden uit de wereld van muziek, vloggers, bloggers en sport.
Intracto Groep neemt marketingadviesbureau Luon over
17-01-2019 | 09:53:00
Intracto Groep (Have a Nice Day en Blue Web Solutions) neemt marketingadviesbureau Luon (inclusief Raak) over.
McDonald’s kiest Blauw Gras als social media partner
08-01-2019 | 09:35:00
Blauw Gras gaat ’s werelds grootste restaurantketen volledig ondersteunen op het gebied van social media in Nederland. De samenwerking focust zich met name op strategie, content creatie, productie, content management en rapportage
Zwartekoffie in zee met DOK30 Communicatie
17-12-2018 | 14:44:00
Direct trade koffiemerk Zwartekoffie gaat in zee met. DOK30 Communicatie voor wat betreft de pr- en communicatie-activiteiten. DOK30 adviseert en coacht Zwartekoffie hierbij en ondersteunt ook in de uitvoering
[Column] Wieke van Dijk: Hoezo moet content altijd cool zijn?
14-12-2018 | 10:00:00
Je hoort het vaak: content moet cool zijn. Wat mij betreft is dat de allergrootste misvatting van dit moment. Content hoeft niet altijd te vlammen. Diep te raken. Of nieuwswaardig te zijn. Zoals traditionele advertising dat was in the old days
Contentmarketingbureau Yune zoekt socialmediamanager
10-12-2018 | 11:21:00
Yune zoekt een ervaren socialmediamanager met een voorliefde voor contentcreatie. Werken in een hoog tempo voor topmerken, daar zie jij de uitdaging wel van in. Door de nodige ervaring weet je hoe je een veeleisende klant managet. Je bent van nature georganiseerd en stressbestendig
Yune wint zeven prijzen tijdens Grand Prix Content Marketing
04-12-2018 | 14:07:00
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing
Hearst Create bekroond tijdens Grand Prix Content Marketing 2018
27-11-2018 | 10:24:00
Lifestylecontentmarketingbureau Hearst Create heeft tijdens de Grand Prix Content Marketing 2018 de Bekroning Beste Fotografie ontvangen voor KLM’s in-flight magazine Holland Herald
LVB breidt uit met vier collega's
21-11-2018 | 11:22:00
Contentmarketingbureau LVB heeft vier collega's toegevoegd aan het team. Ferdi van der Veen, Aida Merino Toro, Niels Smulders en Jesse Kleijer zijn gestart binnen diverse labels
Contentmarketingbureau Zandbeek breidt verder uit
20-11-2018 | 13:50:00
Bij contentmarketingbureau Zandbeek uit Eindhoven zijn vijf medewerkers gestart. Peter Halma, Alex Krancher, Caitlin Kanters, Kelly Hamers en Jesse van der Elst zijn aangetrokken om de groei van het bureau verder vorm te geven
Hearst Create vier nominaties op zak voor Grand Prix Content Marketing
19-10-2018 | 09:31:00
Contentmarketingbureau Hearst Create, onderdeel van Hearst Netherlands, is vier keer genomineerd bij Grand Prix Content Marketing Awards, waarvan tweemaal voor Dremel: Award B2C en Distributiestrategie
[Interview] Klaar Bavinck over haar overstap van TMG naar MPG.
18-10-2018 | 07:20:00
Onlangs verruilde Klaar Bavinck haar plek bij TMG voor content- en communicatiebureau MPG., waar ze als client content director aan de slag is gegaan. Ze is verantwoordelijk voor Allerhande. Wij spreken haar
[Interview] Aart Lensink over contentmarketing: Als er geen kraakheldere koppeling is, is alle moeite voor niks
16-10-2018 | 08:04:00
Al bijna 23 jaar geleden richtte Aart Lensink, begonnen als journalist, LVB Content Marketing op dat opdrachtgevers op vier terreinen helpt: strategie, content, distributie en conversie. Met zo'n lange carriere in ons vakgebied achter de rug
Kumpany begint contentmarketingbureau BetterMatter
04-10-2018 | 07:28:00
BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak
JUNCTION, in2media en Friks bundelen krachten vanaf 2019
28-09-2018 | 09:08:00
Per 1 januari 2019 gaan JUNCTION Creative Group, in2media en Friks Web & Marketing samen verder onder de naam JUNCTION Creative & Digital Agency. Met de integratie spelen de drie bedrijven in op de toenemende vraag naar communicatie-oplossingen
The Post gekozen als partner ManpowerGroup
17-09-2018 | 12:17:00
ManpowerGroup heeft The Post gekozen als partner op het gebied van contentmarketing in Nederland. The Post wordt verantwoordelijk voor de productie van tekst, beeld en geluid voor verschillende labels van ManpowerGroup in Nederland
Contenture creëert content voor overheid
10-09-2018 | 13:32:00
Contentbureau Contenture maakt tot 2020 animaties, video’s en (interactieve) infographics voor veel diensten van de Rijksoverheid. Eind augustus werd de combinatie van Contenture & Every Media uitgeroepen tot een van de acht winnaars van
Martijn Terpstra aan de slag voor Instant Magazine als VP Sales EMEA
31-08-2018 | 09:10:00
Martijn Terpstra is gestart als Vice President of Sales voor de markten van Europa, het Midden-Oosten en Afrika (VP Sales EMEA) bij Instant Magazine. De komst van Terpstra sluit aan bij de ambitie van het bedrijf om het team verder uit te breiden en door te groeien tot wereldleider op het gebied van contentmarketing
[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.
24-08-2018 | 06:31:00
Een gesprek over contentmarketing, dat de kijker meevoert van de keuken van Allerhande tot aan conversational commerce met chatbots
[Onderzoek] The difference between content on Facebook and Google
11-07-2018 | 09:36:00
On the surface, AdWords and Facebook seem almost exactly alike. But when you dive into how each platform serves ads, the audiences, and where each platform lies in the consumer decision journey, you realize they could not be more different

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie