Tag Resultaten

Elsbeth Wesselink: McDonald’s Saudi-Arabië | Sweaty Betty | Adidas x FCB

30-05-2025 | 08:09:00
[The International] Elsbeth Wesselink laat haar licht schijnen over recente internationale campagnes

Paul van Kuilenburg: Chicken Licken | Toolstation | Hyundai

22-05-2025 | 12:10:00
[The International] Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste. Marketing Report laat de Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Hein aan het woord over internationale campagnes

Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste

15-05-2025 | 14:34:00
[The International] Boaz Disselkoen over Zijkant | PayPal | Lacoste. Marketing Report laat de Senior Brand Manager Drinks bij Kraft Heinz aan het woord over internationale campagnes

Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat

14-04-2025 | 09:04:00
Anne Stokvis (N=5): Beyoncé x Levi's | Heineken | KitKat

Coca Cola Orange Cream | Corona | Make My Money Matter

27-03-2025 | 13:23:00
[The International] Gijsbregt Vijn (Lemon) Scented Tea kijkt over de grenzen

Introductie merkonderzoek en propositie commercialreview.nl

01-03-2023 | 16:43:00
Commercialreview.nl maakt voortaan merk- en campagneonderzoek mogelijk voor bedrijven van elke omvang. In 2019 startte Commercialreview.nl als een testplatform voor alleen televisiecommercials

[Vacatures] SuperRebel zoekt een Junior Copywriter

02-02-2023 | 08:15:00
SuperRebel is per direct op zoek naar een Junior Copywriter

Kruidvat komt met campagne rondom einde zomer

23-08-2021 | 11:21:00
Vele Nederlanders keerden afgelopen weken weer huiswaarts na de vakantie, met een koffer vol mooie zomerse herinneringen. Voor velen betekent dit óók dat zij weer op gang moeten komen en wennen aan de hectiek van alledag

Campagne over keuzemogelijkheden Donorregister

29-09-2020 | 16:50:00
Om ervoor te zorgen dat nóg meer mensen hun keuze invullen bij het Donorregister, hebben D&B, Open Now en TBWA\NEBOKO (DOT) voor het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport een vervolgcampagne ontwikkeld

[Commercial Review] Machiel Verkuyl: Vue Cinemas, Basic-Fit en Swiss Sense

17-02-2020 | 12:01:00
In plaats van lokaal x actueel x content x kort koos Vue voor breed x branchebreed x zenden x lang. Gaap. In het beste geval hadden ze zelf een leuke tijd tijdens de ontwikkelingen, want mensen uit Gorinchem snappen hier helemaal niks van

[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Knab, Bunq en Allianz

10-02-2020 | 10:19:00
Je afzetten tegen de gevestigde orde is van alle tijden. Iedere generatie denkt het beter te weten dan de vorige en dat is heel gezond. Want zó ontstaat verandering en soms verbetering. Alleen, om verbetering te kunnen bewerkstelligen, moet je wel een alternatief plan hebben

[Commercial Review] Daan Koops: Unox, Young Capital en Albert Heijn

03-02-2020 | 11:26:00
Je hoort het je oude moedertje al zeggen: "Wat zitten ze toch de hele tijd naar zo'n stom scherm te grijnzen, hebben ze niks beters te doen!?" Unox vangt dit gevoel perfect in hun commercials voor Puur Soep

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.