Tag Resultaten
Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Associate Nike
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Nike
[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Account Manager
Kinesso is directly looking for Paid Social Account Manager
Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.
Intratuin kiest Persuade als Lead Agency
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.
DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.
Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden
Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen
[Vacatures] Kinesso zoekt een Junior SEA Specialist
Kinesso is per direct op zoek naar een Junior SEA Specialist - Amsterdam
Soilmates lanceert Ugly Gems Guide met Happiness Amsterdam
Soilmates en bureau Happiness Amsterdam introduceren de Ugly Gems Guide, een alternatieve restaurantgids die smaak boven uiterlijk stelt.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis