Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 213500 | Tags:

We Fashion en LINDA. komen met serie en gepersonaliseerde trui
21-10-2019 | 12:22:00
LINDA. begint op de site de serie Citroenstraat 10. De reeks is een samenwerking met kledingketen WE Fashion. Ook Talpa Fictie en Net5 hebben meegewerkt aan de productie, die ook op Net5 te zien zal zijn
Futurefactor wereldwijde partner van Chuck Studios
17-10-2019 | 12:27:00
Communicatiebedrijf Futurefactor zal Chuck Studios ondersteunen bij het ontwikkelen van hun internationale communicatiestrategie en positionering. Chuck Studios, een wereldwijde creatief productiebedrijf gespecialiseerd in food, kondigde onlangs aan dat deze een kantoor in de Amerikaanse stad Los Angeles heeft geopend
Intertoys schakelt Rumag in voor promotie speelgoedboek
11-10-2019 | 07:53:00
De komende weken zal diverse content gedeeld worden via Rumag om met de doelgroep herinneringen op halen. In de eerste video roept Intertoys consumenten op om alle nepspeelgoedboeken in te ruilen voor het enige echte Speelboek
IKEA zet catalogus als audioboek online
27-08-2019 | 10:52:00
IKEA Nederland komt met een audio-versie van de catalogus. Via Spotify en de website van het Zweedse woonwarenhuis wordt de catalogus van begin tot eind voorgelezen
[Interview] Marjolijn Hoffmans over de samenwerking tussen haar Donald Duck en het Rijksmuseum
05-06-2019 | 07:48:00
Donald Duck is jarig, de eend wordt maar liefst 85. Een mooie gelegenheid om een feestje te vieren en dat doet hij samen met het Rijksmuseum. Samen brengen ze de Duckwacht merchandise-collectie op de markt. Wij spreken met Marjolijn Hoffmans, marketingmanager van Donald Duck
Campagne Bolletje bij RTL en Qmusic: met wie zou jij een beschuitje eten?
05-06-2019 | 07:47:00
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt
Adfactor en Dag & Nacht gaan podcasts maken
31-05-2019 | 11:17:00
Adfactor en Dag & Nacht zijn een pilot gestart voor de verkoop van podcast advertising en de productie van podcasts voor merken
[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Heel gaaf als merkverhalen in elkaar overvloeien
22-05-2019 | 09:01:00
Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content
Porsche komt met acht mini-documentaires
21-05-2019 | 08:02:15
Dealerorganisatie Pon Porsche Import lanceert een achtdelige reeks mini-documentaires. In de Porsche Portraits staan alle generaties van de iconische sportwagen en hun bestuurders centraal. De films zijn geproduceerd door creatief productiehuis Dutch Film House
Jaguar The Pace met experience design marketing van Online Cookie Collective
15-05-2019 | 11:56:00
Jaguar Nederland en Online Cookie Collective hebben tijdens de Jaguar The Pace experience een trial gedaan met experience design marketing. Op die manier wil Jaguard haar doelgroep beter betrekken
HEMA opent eigen studio voor contentcreatie
05-04-2019 | 10:37:00
HEMA is gestart met het zelf produceren van content in de HEMA STUDIO. Deze studio in het support office is voorzien van geavanceerde beeldapparatuur
Judith goes all-in nieuw ondernemersplatform Allianz en Judith Noordzij
03-04-2019 | 11:33:00
Verzekeraar Allianz en ondernemer Judith Noordzij komen met het ondernemersplatform Judith goes all-in om om ondernemend Nederland te helpen bewuste keuzes te maken
KPMG zet 3sixtyfive in voor start-up challenge Johan Cruijff ArenA
01-02-2019 | 09:53:00
3sixtyfive heeft een internationale campagne ontwikkeld om op zoek te gaan naar de beste oplossingen voor het verbeteren van de bezoekerservaring binnen Johan Cruijff ArenA. Dit in opdracht van KPMG
Qlinker werkt met One Shoe aan ontwikkeling digitale woningcorporatie
31-01-2019 | 09:37:00
Qlinker, een initiatief van woningcorporatie Mitros, is gestart met de ontwikkeling een nieuwe, digitale woningcorporatie
Jumbo zet bekende Nederlanders in om kinderen te leren koken
18-01-2019 | 11:40:00
Jumbo brengt kinderkookboek Helden in de Keuken op de markt. Een kinderkookboek met de favoriete recepten van 25 helden uit de wereld van muziek, vloggers, bloggers en sport.
Volkswagen komt met Snelweg Sprookjes app voor kinderen
18-01-2019 | 09:38:00
Volkswagen heeft een Snelweg Sprookjes app voor kinderen geïntroduceerd. Een app met nieuwsgierig makende luisterverhalen om naar buiten te kijken tijdens het rijden
Yune wint zeven prijzen tijdens Grand Prix Content Marketing
04-12-2018 | 14:07:00
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak
20-11-2018 | 15:12:00
Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.
Renault en NU.nl starten DDW-rubriek
19-10-2018 | 12:22:00
Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week (DDW). Centraal in deze samenwerking staat een rubriek, geheel gewijd aan DDW
RTL Nederland en de Persgroep sluiten strategische alliantie
12-10-2018 | 10:20:00
De Persgroep en RTL Nederland maken bekend dat zij een overeenkomst sluiten voor drie jaar. De twee bedrijven willen hiermee hun sterke posities met elkaar verbinden. De strategische alliantie behelst de volgende gebieden
Hearst Netherlands start creative content consultancy Hearst Agency
11-09-2018 | 08:12:00
Hearst Netherlands brengt per 1 september alle brandedcontentactiviteiten onder bij Hearst Agency. Anne Marije de Vries Lentsch, voormalig hoofdredacteur van Cosmopolitan, gaat Hearst Agency leiden. De creatieve content consultancy unit valt
[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.
24-08-2018 | 06:31:00
Een gesprek over contentmarketing, dat de kijker meevoert van de keuken van Allerhande tot aan conversational commerce met chatbots
Qmusic start maatschappelijke brandedcontentcampagnes
16-07-2018 | 16:05:00
Qmusic heeft twee branded contentcampagnes gestart die bijdragen aan een betere wereld. Door een samenwerking met Powerpeers kan Nederland van Qmusic letterlijk energie krijgen, zonne-energie
[Column] Jerome Kuijken: Zijn The Best Social Awards de nieuwe Oscars?
20-06-2018 | 07:07:00
Betekent de verschuiving van tv naar social het einde van televisiecommercials gericht op de grote massa? Van reclame waarbij met hagel wordt geschoten en vaak leidt tot irritatie? De verschuiving zorgt in ieder geval voor de definitieve doorbraak van branded content
Leanne Hermans van LINDA. naar MPG.
23-05-2018 | 08:08:00
Leanne Hermans wordt binnen communicatie- contentmarketingbureau MPG. verantwoordelijk voor strategie en innovatie
VIRTUE lanceert Publishers View
04-05-2018 | 08:55:00
VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, presenteert Publisher’s View, een consultancy traject waarin creatieven en strategen van VIRTUE merken helpen te denken en zich te gedragen als een uitgever

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie