Tag Resultaten

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Branded content scoort hoger dan tv- en radioreclame

25-09-2025 | 11:35:00
Een belangrijke conclusie uit het onderzoek is dat een sterke fit tussen merk en campagneconcept cruciaal is voor succes.

Nationale-Nederlanden lanceert podcast met Splinter Chabot

16-09-2025 | 17:21:34
Nationale-Nederlanden heeft de driedelige podcast Het geheim van Iris van Herpen, gelanceerd, een podcast met Splinter Chabot. In de serie krijgt de luisteraar een uniek kijkje in de wereld van deze Nederlandse couturier

Hogere merkvoorkeur voor Plants & Flowers Foundation Holland

27-08-2025 | 14:13:00
Plants & Flowers Foundation Holland had een duidelijke ambitie: Nederland inspireren om buitenruimtes te vergroenen met tuinplanten

Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne

20-08-2025 | 14:04:00
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

Hoe challenger-merken de aandacht winnen

10-07-2025 | 09:06:00
In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een duidelijke voorsprong: zij zijn top-of-mind, krijgen makkelijker aandacht

Crossmediale campagne vergroot bereik Discovery-serie

09-07-2025 | 15:09:00
Discovery wilde haar serie Jeroen’s Abandoned Adventures met Jeroen van Koningsbrugge groots lanceren.

DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura

08-07-2025 | 14:49:00
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.

Ella Fortuin: Geef je merk karakter met persoonlijke kracht

05-06-2025 | 16:07:00
Ella Fortuin is oprichter/eigenaar van het influencer marketingbureau Brands Connected. We spreken haar onder meer over influencer marketing en haar eigen bureau

Branded content DPG Media: positief effect op imago Volvo

23-04-2025 | 08:33:00
Het people first gedachtegoed van Volvo vormt de kern van hun strategie om het leven van mensen te vergemakkelijken en verbeteren.

Mediahuis wint pitch Branded Content Event 2025

10-04-2025 | 12:40:00
MHX, de creatieve studio van Mediahuis, heeft de live pitch van het Branded Content Event 2025 gewonnen met het concept Geluksvogels.

[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Analist

31-01-2025 | 09:14:00
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Analist

Joris Vorselaars over fusie Full Frame en Videohelden

09-01-2025 | 17:57:00
Joris Vorselaars is oprichter en executive producer bij Full Frame dat per 1 januari 2025 samen is gegaan met Videohelden.

Willem van Kooten overleden: kleurrijke en vindingrijke mediapersoonlijkheid

06-01-2025 | 01:53:00
Op 3 januari 2025 overleed de 83-jarige Willem van Kooten in de jaren ’60 en ’70 beter bekend als Joost den Draaijer.

[AM Talks by Abovo Maxlead] Stacey Rookhuizen en Willem-Albert Bol over branded content vs branded entertainment

07-10-2024 | 08:00:00
Stacey Rookhuizen neemt plaats achter de microfoon en praat met Willem-Albert Bol openhartig over het verschil tussen branded content en branded entertainment.

Persuade maakt merkcampagne voor bouwbedrijf Heijmans

04-10-2024 | 12:03:00
Koninklijke Heijmans lanceert de belofte: Het kan samen. Hiermee speelt het bouwbedrijf in op de maatschappelijke uitdagingen in de bebouwde omgeving in Nederland

Serviceplan Group en Lufthansa Airlines komen met reeks merkfilms

20-08-2024 | 11:31:00
Deze film vormt een centraal onderdeel van de Allegris-campagne onder het innovatieve "Yes"-platform

[Case] DPG Media: Sterke marktpositie voor Life Outdoor Living door campagne

09-08-2024 | 08:00:00
BuitenHof Tuinmeubelen onderging een rebranding naar Life Outdoor Living en wilde direct een hogere marktpositie veroveren

[Case] DPG Media: DS Automobiles versterkt positie met The Art of Travel

16-07-2024 | 12:29:00
In een markt waar onderscheidend vermogen en merkbekendheid essentieel zijn, staat DS Automobiles voor de uitdaging om haar positie als premium Frans automerk verder te versterken.

dentsu integreert Brand Advocacy in haar dienstverlening

10-07-2024 | 10:13:00
Hiermee creëert het meer focus voor oplossingen waarbij klanten vanuit een andere entiteit communiceren dan dat van het merk zelf

[Vacatures] Media Reverse zoekt een Media Consultant

13-06-2024 | 13:09:00
Media Reverse is per direct op zoek naar Media Consultant - Hilversum

Kumpany en Validators lanceren marktbrede onderzoekspropositie voor effectiviteit merkactivatie

20-05-2024 | 10:18:39
Reden voor merkactivatiebureau Kumpany en onderzoeksbureau Validators om de handen ineen te slaan en gezamenlijk een unieke onderzoekspropositie te ontwikkelen

UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok

22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning

[Interview] Jerome Kuijken: Reclame wordt steeds minder gewaardeerd. Er wordt ook veel zielloze content gemaakt

14-04-2024 | 18:21:00
Jerome Kuijken is Managing Director van De Speld & Partners. De Speld & Partners is het branded content bureau van De Speld dat voor een netwerk van online platforms actief is. We spreken hem over de werkwijze van De Speld & Partners en hoe zij (online) samenwerkingen vormgeven

[Vacatures] DPG Media zoekt een Commercieel Projectredacteur Vrouwendomein

12-04-2024 | 09:48:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Commercieel Projectredacteur Vrouwendomein

Publicis Creative en Eneco ontwikkelen Eneco GasBespaarBubbel

26-03-2024 | 14:07:00
De GasBespaarBubbel is een interactieve experience die middels een grote bubbel laat zien hoeveel gas er bespaard kan worden

Stephanie Broertjes Managing Director Bruut, Suzanne Zonneveld Creative Director

05-03-2024 | 15:26:00
Stephanie Broertjes opereerde eerder vijf jaar lang als Head of Production bij Towel en was daarna werkzaam als Operationeel Manager bij PR-bureau BAAS

Jennifer Feaster (Age Media): YouTube is een digitale goudmijn aan data voor branded content

14-12-2023 | 12:03:00
In de wereld van online video is YouTube het meest competitieve platform

[Vacatures] MHX (Part of Mediahuis) zoekt een Copywriter

07-12-2023 | 07:48:00
MHX (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar een Copywriter

[Vacatures] MHX (Part of Mediahuis) zoekt een Concepter & Designer

07-12-2023 | 07:39:00
MHX (Part of Mediahuis) is per direct op zoek naar Concepter & Designer

[DPG Media] Branded content-campagne heeft positieve invloed op merkperceptie Volvo

21-11-2023 | 15:10:00
De campagne was gebaseerd op het 'people first' gedachtegoed, waarbij we lieten zien dat Volvo de mens centraal zet. 

Azerion neemt belang in jongerenplatform Just Another Media Company

24-10-2023 | 10:32:00
JAMC is eigenaar van diverse online titels als RUMAG, ParraTV, SoWhat!, Nieuwskamer en Darum

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Campaign Specialist

05-10-2023 | 09:57:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Digital Campaign Specialist

[Grow] Tweakers, al 25 jaar hét techplatform van Nederland

28-09-2023 | 09:28:00
Naast het vieren van dit jubileum staat het platform deze week stil bij 25 jaar techontwikkeling.

[Grow] Dit kun je leren van Dentsu Creative Amsterdam, SAN Bureau van het jaar 2023

22-09-2023 | 10:54:00
Dentsu Creative is verkozen tot Bureau van het jaar. Wat kunnen we van het Bureau van het jaar leren? En wat zijn de successen en uitdagingen?

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur Quest

05-09-2023 | 11:18:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur Quest

[Vacatures] Qmusic zoekt een Creative Projectmanager

10-08-2023 | 11:54:47
Qmusic is per direct op zoek naar een Creative Projectmanager

[Interview] Anne Marie Vink over branded content bij Qmusic

26-07-2023 | 16:33:00
In het kader van een serie interviews met juryleden van de Cross Media Awards 2023 dit keer Anne Marie Vink. Zij is Manager Branded Content bij Qmusic (Nederland)

[Vacatures] &.media zoekt een Senior Client Manager

24-07-2023 | 09:30:00
&.media is per direct op zoek naar een Senior Client Manager 

[Vacatures] &.media zoekt een Senior Growth Manager

24-07-2023 | 08:51:00
&.media is per direct op zoek naar een Senior Growth Manager

[Vacatures] &.media zoekt een Medior Growth Manager

24-07-2023 | 08:42:00
&.media is per direct op zoek naar een Medior Growth Manager

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Redacteur Branded Content

07-07-2023 | 10:39:00
Talpa Network is per direct op zoek naar een Redacteur Branded Content

[Forum] Branded content vanuit het oogpunt van een hoofdredacteur

06-06-2023 | 11:57:00
Met enige regelmaat vragen wij een aantal beeldbepalende spelers in de markt naar hun mening in de rubriek FORUM

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Crossmediale Vormgever Quest

06-06-2023 | 10:05:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Crossmediale Vormgever Quest

[DPG Grow] Arjan Koopman: Je logo op een shirt doet niets zonder activatiestrategie

30-05-2023 | 16:10:00
De redactie van Grow gaat in een reeks interviews het gesprek aan met specialisten van DPG Media over de belangrijkste trends, innovaties en uitdagingen binnen hun branche

Mediahuis wint live pitch met concept Bever Reused

18-05-2023 | 11:55:00
Mediahuis valt in de prijzen tijdens het Branded Content Event met het concept Bever Reused, de eerste Nederlandse hergebruikte campagne

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Branded Content Writer

18-05-2023 | 10:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Branded Content Writer

Commissariaat voor de Media: Influencers moeten zich beter aan de regels houden

15-05-2023 | 10:57:00
Ruim de helft van de video-uploadende influencers houdt zich niet aan de regels over reclame, sponsoring en productplaatsing. Dit stelt het Commissariaat voor de Media die sinds juli 2022 toezicht houdt op video-influencers

Positive social media partner AGU

08-04-2023 | 10:23:00
Na een korte bureau inventarisatie kiest AGU, leverancier van regenkleding, fietskleding, fietstassen en Teamwear, voor digital agency Positive

[DPG Grow] Pim Wisbrun: Branded content belangrijk in onzekere tijden

30-03-2023 | 13:01:00
Pim Wisbrun is senior accountmanager en aanspreekpunt voor adverteerders in de energiebranche bij DPG Media. We vragen hem naar de belangrijkste trends, innovaties en uitdagingen binnen de energiebranche

[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis): We blijven onmisbaar in de mediamix van adverteerders

20-03-2023 | 11:35:00
Boaz Shkolnik is Director of Advertising bij Mediahuis Nederland. We spreken hem over digitale ontwikkelingen en de plannen voor 2023

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Content Manager Quest

07-03-2023 | 09:04:54
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Freelance) Digital Content Manager (Quest)

[DPG Grow] 7 touchpoints om je naamsbekendheid te verhogen

28-02-2023 | 10:28:42
DPG legt je uit over de kracht van herhaling en 7 touchpoints die je kunt gebruiken om mee op te vallen

[Vacatures] Qmusic zoekt een Accountmanager Branded Content

16-02-2023 | 08:59:00
Qmusic is per direct op zoek naar een Accountmanager Branded Content

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een (Freelance) Digital Content Manager bij Runner's World

07-02-2023 | 09:26:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een (Freelance) Digital Content Manager bij Runner's World

[Vacatures] &.media group zoekt een Producer

06-02-2023 | 07:53:00
&.media is per direct op zoek naar een Producer

[Interview] Hatice van Leeuwen (Mediahuis Nederland): win-rate bij pitches 70 procent

25-01-2023 | 16:57:00
Hatice van Leeuwen is teamlead van MHX, de branded contentstudio van Mediahuis Nederland. Zij is tevens verantwoordelijk voor de marketing van Mediahuis Nederland. We spreken haar over trends en ontwikkelingen

Elzemieke Olsthoorn Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead

20-01-2023 | 10:31:00
Elzemieke Olsthoorn is per januari 2023 overgestapt van DPG Media naar Abovo Maxlead. Ze is daar benoemdals Head of Content en Marketing waarbij ze onder andere de contentdiensten binnen AM Beyond* verder gaat ontwikkelen

Canal Digitaal met inhaakcampagne Feyenoord-Ajax

16-01-2023 | 22:56:32
IPTV en satellietoperator Canal Digitaal is met een inhaakcampagne gekomen voor de voetbalklassieker Feyenoord-Ajax van zondag 22 januari 2023. Alle abonnees van Canal Digitaal met de hoofdzender ESPN in hun pakket kunnen deze wedstrijd rechtstreeks om 14:30 uur zien via IPTV, satelliet en/of de Canal Digitaal tv app

[Vacatures] &.media group zoekt een Talent & Project Manager

04-01-2023 | 09:04:00
&.media is per direct op zoek naar een Talent & Project Manager

Value Zipper: 9 criteria voor het kiezen van de juiste contentpartner

20-12-2022 | 12:40:00
Als je echt succesvol wilt zijn met branded content, moet je samenwerken met écht goed passende partners. Maar hoe kies je de contentpartner die bij je past? Onze vijf media-experts dachten erover mee. In deze blog een checklist

Kia deelt podium met innovators via Havas Media-campagne

15-12-2022 | 08:53:00
In een brede branded-contentcampagne bracht Kia samen met Havas Media de visie en de waarden van het automerk onder de aandacht bij een groot publiek.

[Vacatures] Towel Media zoekt een Senior Creative

18-11-2022 | 09:24:00
Towel Media is per direct op zoek naar een Senior Creative

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Editor Cross Media Quest

08-11-2022 | 07:24:24
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Editor Cross Media Quest

[Vacatures] Femmefab zoekt een Influencer Marketing Specialist

02-11-2022 | 08:11:00
Femmefab is per direct op zoek naar een Influencer Marketing Specialist

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Digital Editor Quest

18-10-2022 | 09:52:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Freelance Digital Editor Quest

[DPG Grow] Grotere successen door advertentievormen te combineren

14-10-2022 | 08:58:07
Er zijn verschillende manieren om online te adverteren. Branded content kun je bijvoorbeeld het beste inzetten om je potentiële koper eerst uitleg te geven over je product of dienst

[Vacatures] NRC Media zoekt een Contentmanager branded content

13-10-2022 | 12:19:00
NRC Media is per direct op zoek naar een Contentmanager branded content


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.