Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 617681 | Tags:

Peugeot On Track: Leona Philippo op muzikale roadtrip met opkomende artiesten 
23-11-2021 | 10:53:37
Wayne Parker Kent en MHX hebben voor Peugeot Nederland de campagne On Track ontwikkeld. Opkomende artiesten gaan met Peugeot op muzikale roadtrip om elk een unieke track te produceren met de Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio
&.agency werft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve
10-11-2021 | 14:58:00
&.agency, een data driven storytelling agency heeft Puma, Felyx, Parfumado, Rimmel en Zuivelhoeve aan haar klantenpakket toegevoegd. Ook worden activiteiten voor bestaande klanten zoals Vinted en L'Oréal verder uitgerold
MediaCom met branded content-campagne NEFF keukenaparaten en Delicious.magazine
29-10-2021 | 16:15:12
NEFF keukenapparaten en Delicious.magazine werken samen in het kader van en activatie-campagne onder de noemer De wereld rond in eigen keuken. In vier afleveringen gaan NEFF Chef Andy McDonald en verschillende delicious.thuiskoks dit najaar op ontdekkingstocht langs verschillende wereldkeukens
MPG.Group neemt Belgisch contentmarketingbureau Gicom over
27-08-2021 | 10:38:00
MPG.Group heeft het Belgisch marketingbureau Gicom overgenomen, het grootste en oudste contentmarketingbureau van België. De naam Gicom blijft behouden en het management blijft aan boord
Persil maakt met Wavemaker miniserie over wassen
19-08-2021 | 13:59:57
Persil heeft met een miniserie waarin bekende Nederlanders en hun wasgewoontes worden gefilmd, een vervolg gemaakt op de campagne Persil’s Picture Perfect
DPG Grow komt met podcastserie Data&
22-07-2021 | 20:46:00
DPG Grow lanceert Data&, een podcast-serie waarin Job van den Berg, Data Strategy Director bij DPG Media op zoek gaat naar praktijkervaringen van data binnen media en marketing
[Marketing Report Radio] Sophie van der Schaft (&.agency) over influencers, data en merken
26-05-2021 | 09:33:00
Sophie van der Schaft is &.agency. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de ontwikkeling van influencer marketing en de onstuimige groei van haar bureau.
[Colulmn] Magdalena Flick (Outbrain): 5 Redenen waarom het tijd is om Native Advertising een leidende rol te geven in jouw mediamix
18-05-2021 | 14:38:00
Hoewel sociale media het publiek op nieuwe en impactvolle manieren met elkaar hebben verbonden, worden merken die daar adverteren voortdurend geconfronteerd met zorgen over brand safety en vertrouwen
Filling Pieces viert tienjarig bestaan met documentaire en opening van Amsterdamse winkel
30-04-2021 | 15:45:00
Filling Pieces viert zijn tienjarig bestaan met een documentaire en de opening van zijn winkel in Amsterdam. De documentaire, vertelt het ondernemersverhaal van oprichter Guillaume Philibert Chin en de weg die hij heeft afgelegd om van Filling Pieces een internationaal succes te maken
Onderzoek Crossphase: Ondanks groter budget, worstelen contentteams met technologie
19-04-2021 | 18:32:00
Door de corona-periode gaan steeds meer contentteams aan de slag met nieuwe software en technologie. Er wordt zelfs meer budget en tijd voor beschikbaar gemaakt. Toch worstelen zes op de tien contentteams met nieuwe software en technologie
YUNE maakt derde seizoen Goedmaker van Bol.com: eerbetoon aan Pimp My Ride
16-04-2021 | 14:04:00
Webwinkel bol.com lanceert het derde seizoen van de Goedmaker. Willie Wartaal kruipt in de huid van de Amerikaanse rapper en tv-presentator Xzibit (Alvin Nathaniel Joiner). In de geest van het populaire MTV-programma Pimp My Ride wordt er dit keer geen auto, maar een fiets gepimpt
[Onderzoek] MPG: Content is juist nu dé verbinder tussen werkgever en werknemer
15-04-2021 | 11:06:00
Uit eigen onderzoek van contentmarketingbureau MPG blijkt dat meer dan 80 procent van de werknemers interne communicatie in deze coronaperiode extra belangrijk vindt. Medewerkers hechten veel waarde aan contact met collega’s en de werkgever en willen betrokken worden bij de koers van het bedrijf
[Interview] Birgt Zuurveld (Dorst & Lesser) over content en de belevingswereld van doelgroepen
24-02-2021 | 17:12:00
Birgit Zuurveld is Managing Director bij Dorst & Lesser. Bij Marketing Report Radio vertelt ze over hoe haar social media bureau zich na de klap van de eerste lockdown snel herstelde en nu floreert
NaturNes Bio, Thrive en BartsBoekje lanceren platform KidsToGo.nl
06-07-2020 | 13:50:00
NaturNes Bio lanceert met strategisch partner Thrive (onderdeel van IPG Mediabrands) een contentpartnership met BartsBoekje onder de naam KidsTogo.nl
AXE met Augmented Reality op Snapchat tijdens Koningsdag
24-04-2020 | 14:08:22
AXE geeft gebruikers van Snapchat op Koningsdag de mogelijkheid op Snapchat met een AR-Lens toevoegingen aan te brengen onder de noemer This King stays wild at home!
Social content agency Dorst & Lesser werkt voor Nikon
08-04-2020 | 08:48:00
Vanaf 1 april 2020 schakelt Nikon Nederland Dorst & Lesser in als social content agency. Sinds een jaar werkt het social media bureau met Nikon België samen vanuit
[Verslag] UM Better Bites: Culture Now: from Consumers to Citizen - Alain Sylvain
05-03-2020 | 16:57:00
Tijdens een door UM georganiseerde bijeenkomst presenteerde Alain Sylvain, oprichter en CEO van Sylvain Lab zijn visie op hoe (pop)cultuur doelgroepen beïnvloedt
[Interview] Wouter Glaser over native advertising, pr en Yuri
10-02-2020 | 11:54:00
Glasnost richtte in oktober 2019 het native advertising-label Yuri op. Drie maanden later vertelt oprichter Wouter Glaser over de vorderingen van het nieuwe label
[Column] Jerome Kuijken: De paywall als redder van online advertising
03-02-2020 | 10:26:00
Publishers kunnen dankzij alternatieve inkomsten selectiever zijn met welke merken ze in zee gaan. Zich richten op duurzame partnerships met merken die in hun publiek willen investeren in plaats van in vluchtige massacampagnes
MPG/Globitas neemt SOCIAL.INC over
30-01-2020 | 16:10:00
SOCIAL.INC is geacquireerd door Globitas, dat eind oktober ook eigenaar is geworden van MPG., en wordt hiermee onderdeel van de MPG.Group. De overname is de eerste stap naar een fullservice content & brand publishing MPG.-netwerk
We Fashion en LINDA. komen met serie en gepersonaliseerde trui
21-10-2019 | 14:22:00
LINDA. begint op de site de serie Citroenstraat 10. De reeks is een samenwerking met kledingketen WE Fashion. Ook Talpa Fictie en Net5 hebben meegewerkt aan de productie, die ook op Net5 te zien zal zijn
Futurefactor wereldwijde partner van Chuck Studios
17-10-2019 | 14:27:00
Communicatiebedrijf Futurefactor zal Chuck Studios ondersteunen bij het ontwikkelen van hun internationale communicatiestrategie en positionering. Chuck Studios, een wereldwijde creatief productiebedrijf gespecialiseerd in food, kondigde onlangs aan dat deze een kantoor in de Amerikaanse stad Los Angeles heeft geopend
Intertoys schakelt Rumag in voor promotie speelgoedboek
11-10-2019 | 09:53:00
De komende weken zal diverse content gedeeld worden via Rumag om met de doelgroep herinneringen op halen. In de eerste video roept Intertoys consumenten op om alle nepspeelgoedboeken in te ruilen voor het enige echte Speelboek
IKEA zet catalogus als audioboek online
27-08-2019 | 12:52:00
IKEA Nederland komt met een audio-versie van de catalogus. Via Spotify en de website van het Zweedse woonwarenhuis wordt de catalogus van begin tot eind voorgelezen
[Interview] Marjolijn Hoffmans over de samenwerking tussen haar Donald Duck en het Rijksmuseum
05-06-2019 | 09:48:00
Donald Duck is jarig, de eend wordt maar liefst 85. Een mooie gelegenheid om een feestje te vieren en dat doet hij samen met het Rijksmuseum. Samen brengen ze de Duckwacht merchandise-collectie op de markt. Wij spreken met Marjolijn Hoffmans, marketingmanager van Donald Duck
Campagne Bolletje bij RTL en Qmusic: met wie zou jij een beschuitje eten?
05-06-2019 | 09:47:00
RTL en Qmusic zetten hun eerder aangekondigde strategische alliantie in voor deze brandedcontentcampagne die in juni 2019 loopt
Adfactor en Dag & Nacht gaan podcasts maken
31-05-2019 | 13:17:00
Adfactor en Dag & Nacht zijn een pilot gestart voor de verkoop van podcast advertising en de productie van podcasts voor merken
[Interview] René Huiberts (Value Zipper): Heel gaaf als merkverhalen in elkaar overvloeien
22-05-2019 | 11:01:00
Sinds maart 2019 versterkt René Huiberts het team van Value Zipper waar hij voor verschillende klanten branded content opzet binnen het portfolio van Value Zipper. Een mooie gelegenheid om hem te vragen naar zijn plannen en zijn visie op branded content
Porsche komt met acht mini-documentaires
21-05-2019 | 10:02:15
Dealerorganisatie Pon Porsche Import lanceert een achtdelige reeks mini-documentaires. In de Porsche Portraits staan alle generaties van de iconische sportwagen en hun bestuurders centraal. De films zijn geproduceerd door creatief productiehuis Dutch Film House
Jaguar The Pace met experience design marketing van Online Cookie Collective
15-05-2019 | 13:56:00
Jaguar Nederland en Online Cookie Collective hebben tijdens de Jaguar The Pace experience een trial gedaan met experience design marketing. Op die manier wil Jaguard haar doelgroep beter betrekken
HEMA opent eigen studio voor contentcreatie
05-04-2019 | 12:37:00
HEMA is gestart met het zelf produceren van content in de HEMA STUDIO. Deze studio in het support office is voorzien van geavanceerde beeldapparatuur
Judith goes all-in nieuw ondernemersplatform Allianz en Judith Noordzij
03-04-2019 | 13:33:00
Verzekeraar Allianz en ondernemer Judith Noordzij komen met het ondernemersplatform Judith goes all-in om om ondernemend Nederland te helpen bewuste keuzes te maken
KPMG zet 3sixtyfive in voor start-up challenge Johan Cruijff ArenA
01-02-2019 | 10:53:00
3sixtyfive heeft een internationale campagne ontwikkeld om op zoek te gaan naar de beste oplossingen voor het verbeteren van de bezoekerservaring binnen Johan Cruijff ArenA. Dit in opdracht van KPMG
Qlinker werkt met One Shoe aan ontwikkeling digitale woningcorporatie
31-01-2019 | 10:37:00
Qlinker, een initiatief van woningcorporatie Mitros, is gestart met de ontwikkeling een nieuwe, digitale woningcorporatie
Jumbo zet bekende Nederlanders in om kinderen te leren koken
18-01-2019 | 12:40:00
Jumbo brengt kinderkookboek Helden in de Keuken op de markt. Een kinderkookboek met de favoriete recepten van 25 helden uit de wereld van muziek, vloggers, bloggers en sport.
Volkswagen komt met Snelweg Sprookjes app voor kinderen
18-01-2019 | 10:38:00
Volkswagen heeft een Snelweg Sprookjes app voor kinderen geïntroduceerd. Een app met nieuwsgierig makende luisterverhalen om naar buiten te kijken tijdens het rijden
Yune wint zeven prijzen tijdens Grand Prix Content Marketing
04-12-2018 | 15:07:00
Yune sleept met zes bekroningen en één Gouden Award dit jaar een record aantal prijzen in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing
[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak
20-11-2018 | 16:12:00
Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.
Renault en NU.nl starten DDW-rubriek
19-10-2018 | 14:22:00
Renault en NU.nl hebben elkaar gevonden in een unieke samenwerking rond Dutch Design Week (DDW). Centraal in deze samenwerking staat een rubriek, geheel gewijd aan DDW
RTL Nederland en de Persgroep sluiten strategische alliantie
12-10-2018 | 12:20:00
De Persgroep en RTL Nederland maken bekend dat zij een overeenkomst sluiten voor drie jaar. De twee bedrijven willen hiermee hun sterke posities met elkaar verbinden. De strategische alliantie behelst de volgende gebieden
Hearst Netherlands start creative content consultancy Hearst Agency
11-09-2018 | 10:12:00
Hearst Netherlands brengt per 1 september alle brandedcontentactiviteiten onder bij Hearst Agency. Anne Marije de Vries Lentsch, voormalig hoofdredacteur van Cosmopolitan, gaat Hearst Agency leiden. De creatieve content consultancy unit valt
[Nederlands MediaNetwerk TV] Dolly van den Akker over MPG.
24-08-2018 | 08:31:00
Een gesprek over contentmarketing, dat de kijker meevoert van de keuken van Allerhande tot aan conversational commerce met chatbots
Qmusic start maatschappelijke brandedcontentcampagnes
16-07-2018 | 18:05:00
Qmusic heeft twee branded contentcampagnes gestart die bijdragen aan een betere wereld. Door een samenwerking met Powerpeers kan Nederland van Qmusic letterlijk energie krijgen, zonne-energie
[Column] Jerome Kuijken: Zijn The Best Social Awards de nieuwe Oscars?
20-06-2018 | 09:07:00
Betekent de verschuiving van tv naar social het einde van televisiecommercials gericht op de grote massa? Van reclame waarbij met hagel wordt geschoten en vaak leidt tot irritatie? De verschuiving zorgt in ieder geval voor de definitieve doorbraak van branded content
Leanne Hermans van LINDA. naar MPG.
23-05-2018 | 10:08:00
Leanne Hermans wordt binnen communicatie- contentmarketingbureau MPG. verantwoordelijk voor strategie en innovatie
VIRTUE lanceert Publishers View
04-05-2018 | 10:55:00
VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, presenteert Publisher’s View, een consultancy traject waarin creatieven en strategen van VIRTUE merken helpen te denken en zich te gedragen als een uitgever

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie