Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 122455 | Tags:

MediaMarkt introduceert MediaMarkt Zakelijk voor MKB
22-05-2019 | 12:51:00
MediaMarkt gaat zich met MediaMarkt Zakelijk voortaan richten op het MKB. Het concept bestaat al in landen als Spanje, Italië, België en Duitsland.
VIRTUE met nieuwe editie Malibu Games van influencers
16-05-2019 | 13:56:55
Malibu en VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, zetten de Malibu Games voort op wereldwijde schaal. De Malibu Games 2019 campagne richt zich op het verhogen van de emotionele waarde en consumentenbetrokkenheid met een digital-first benadering
Game Mania Zone geopend in Esports Game Arena in Alphen
03-05-2019 | 09:42:00
Game Mania heeft een Game Mania Zone in de Esports Game Arena in Alphen aan den Rijn geopend. Dit is een retailzone met een gericht productassortiment
Judith goes all-in nieuw ondernemersplatform Allianz en Judith Noordzij
03-04-2019 | 11:33:00
Verzekeraar Allianz en ondernemer Judith Noordzij komen met het ondernemersplatform Judith goes all-in om om ondernemend Nederland te helpen bewuste keuzes te maken
Armin van Buuren ambassadeur audiomerk JBL
03-04-2019 | 11:02:00
Armin van Buuuren is de nieuwste ambassadeur van audiomerk JBL. De Grammy-genomineerde DJ staat al 20 jaar aan de top van de EDM- en trance industrie
Nieuwe app verbindt eventbranche met bezoekers
03-04-2019 | 09:43:00
Start-up Close heeft een mobiel marketing platform ontwikkeld waarmee organisatoren in de eventbranche een nieuw marketingkanaal hebben om bezoekers meer te laten beleven
Deloitte opent The Garage in Amsterdam
28-03-2019 | 14:09:00
Deloitte viert van 10 tot en met 12 april 2019 de opening van The Garage, de volledig verbouwde voormalige Citroën garage naast het Olympisch Stadion in Amsterdam
Brillenmerk Ace & Tate en festival DGTL komen met kunstproject Refract
22-03-2019 | 13:37:00
Het brillenmerk Ace & Tate en het festival DGTL hebben aangekondigd met een uit afvalmaterialen gemaakt kunstproject Refract te komen
Eredivisie en Brandloyalty gaan samenwerking aan
01-03-2019 | 13:09:00
BrandLoyalty, een belangrijke speler loyaliteitsprogramma's voor de food-retailsector, heeft een overeenkomst getekend met Eredivisie Media & Marketing voor een partnership met de Eredivisie
Grolsch komt met alcoholvrije Kornuit
27-02-2019 | 11:29:00
Bierbrouwer Grolsch introduceert aankomende week Kornuit 0.0%, een alcoholvrije variant van het pilsmerk Kornuit. Opvallend daarbij is dat deze Kornuit 0.0% in blik verkrijgbaar is. De folie rondom deze blikken is vervaardigd van volledig gerecycled plastic
HEMA en Albert Heijn starten twee gezamenlijke pilotwinkels
15-02-2019 | 12:48:00
HEMA en Albert Heijn openen in 2019 twee pilotwinkels waar klanten zowel hun HEMA-als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. In twee stedelijke winkels van HEMA komt een Albert Heijn met een volledig assortiment verse en houdbare producten
Nieuwe campagne Hartstichting: Je hart ben jij
13-02-2019 | 12:43:00
De Hartstichting is een nieuwe campagne begonnen onder de slogan Je hart ben jij. Vanuit het idee dat het hart ons laat bewegen, voelen en liefhebben en het idee een leven lang een hart met ons mee te dragen, terwijl de mens er niet altijd bij stilstaat
Qlinker werkt met One Shoe aan ontwikkeling digitale woningcorporatie
31-01-2019 | 09:37:00
Qlinker, een initiatief van woningcorporatie Mitros, is gestart met de ontwikkeling een nieuwe, digitale woningcorporatie
Klanten Ekoplaza doneren statiegeld aan Plastic Soup Foundation
23-01-2019 | 11:07:00
Klanten Ekoplaza doneren statiegeld aan Plastic Soup Foundation. In 2018 is 11.703 euro gedoneerd voor de Plastic Soup Foundation dankzij statiegeldmachine van Ekoplaza
Jumbo zet bekende Nederlanders in om kinderen te leren koken
18-01-2019 | 11:40:00
Jumbo brengt kinderkookboek Helden in de Keuken op de markt. Een kinderkookboek met de favoriete recepten van 25 helden uit de wereld van muziek, vloggers, bloggers en sport.
Volkswagen komt met Snelweg Sprookjes app voor kinderen
18-01-2019 | 09:38:00
Volkswagen heeft een Snelweg Sprookjes app voor kinderen geïntroduceerd. Een app met nieuwsgierig makende luisterverhalen om naar buiten te kijken tijdens het rijden
[Interview] Klaar Bavinck over haar overstap van TMG naar MPG.
18-10-2018 | 07:20:00
Onlangs verruilde Klaar Bavinck haar plek bij TMG voor content- en communicatiebureau MPG., waar ze als client content director aan de slag is gegaan. Ze is verantwoordelijk voor Allerhande. Wij spreken haar

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie