Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279168 | Tags:

Weber Shandwick zet AI in voor dataverzameling
24-01-2020 | 10:47:00
Weber Shandwick lanceert een Global Intelligence-divisie om klanten van dienst te kunnen zijn met data-driven oplossingen. De divisie bestaat uit meer dan 100 datawetenschappers, -analisten en -engineers
[Column] Michiel Rotteveel: De mens achter de data
16-12-2019 | 11:28:00
Ik merk dat we soms vergeten dat de data afkomstig zijn van echte mensen. Het gevaar bestaat dat we ons te veel laten leiden door de cijfers en daarmee de menselijke maat uit het oog verliezen
Team Jumbo-Visma in zee met Bynder
02-09-2019 | 11:36:18
Team Jumbo-Visma gaat de technologie van Bynder inzetten. Daardoor krijgt het team zicht op de duizenden marketing- en communicatie-uitingen van de gecombineerde wieler- en schaatsploeg
EDM Media Group versnelt groeistrategie door partnership met NewPort Capital
02-09-2019 | 09:47:00
EDM Media Group, een grote speler op het gebied van dataoplossingen in de Benelux, kondigt aan dat NewPort Capital is toegetreden als aandeelhouder. Zo kan EDM haar ambitieuze groeistrategie versnellen en haar dienstverlening en technologische dataoplossingen verder uitbreiden
LEROI Consulting sluit zich aan bij Dept
28-08-2019 | 12:06:00
LEROI is in 2014 opgericht door Christian Lubasch en Marc Preusche. De organisatie telt dertig experts op het gebied van dataconsulting, tech stack-optimalisatie en het bouwen van data-gedreven organisaties
ANWB waarschuwt automobilisten voor toekomstige storing door middel van big data
14-08-2019 | 10:47:40
De ANWB is begonnen met het maken van een statische analyse van gegevens uit auto’s om de service aan automobilisten te verbeteren. Zo heeft de ANWB de afgelopen tijd op basis van big data-toepassingen berijders gebeld om ze te melden dat er een storing aan hun auto aan zit te komen
De Persgroep kiest voor 1-op-1-marketing van Snakeware
16-07-2019 | 09:39:00
De Persgroep is aan de slag gegaan met software die voor elke individuele bezoeker automatisch passende content en aanbiedingen creëert. De cloudbased oplossing komt uit de koker van Snakeware uit Sneek
CDA en D66 willen nieuwe toezichthouder en regels algoritmegebruik overheid
18-06-2019 | 11:37:00
CDA en D66 willen regels instellen om algoritmegebruik door de overheid te reguleren. Ook willen beide regeringspartijen dat er een toezichthouder komt die daarop zal toezien
Digital Marketing Retail Event 2019: data, data en nog eens data!
17-06-2019 | 10:18:00
Donderdag 13 juni 2019 werd het eerste Digital Marketing Retail Event (DMRE) gehouden in Naarden. Een nieuw evenement dat door Sheila Klein Schiphorst is georganiseerd op initiatief van AdCombi, Adform, Resono, Stocard en WindowSketch
Court1 kiest voor Whooz als dataleverancier
04-03-2019 | 14:17:00
Twee jaar geleden introduceerde Court1 de segmentatieapplicatie Cäsar. Bureaus, retailers en exploitanten maken gebruik van deze applicatie voor gesegmenteerde inzet van media, zoals buitenreclame, direct mail, verspreidingen en online communicatie. Alle gebruikers van Cäsar krijgen de data van Whooz tot hun beschikking
Contenture genomineerd voor Grand Prix Content Marketing Award 2018
23-10-2018 | 15:44:00
Contenture is met de case Drinkwaterplatform genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing Awards, in de categorie Not for Profit
Uber komt met simpeler logo
17-09-2018 | 09:25:00
Uber heeft het logo aangepast aan zijn nieuwe koers. Het taxi-appbedrijf komt met een logo dat het icon en de hoofdletters vervangt voor alleen het woord Uber. Uber past ook het logo van Uber Eats aan op dezelfde manier
[Column] Michiel Veugelers: Wat merk je van algoritmes onder het boodschappen doen?
13-08-2018 | 08:59:00
Ik word vooral blij als de eigenaresse van de supermarkt persoonlijk komt meehelpen met het inpakken van de boodschappen. Dat voelt persoonlijk en sympathiek. Van een biologische bloemkool met korting krijg ik niet dat warme gevoel van binnen. Ik zal wel verwend zijn
WWAV en Happy Data bundelen krachten
25-07-2018 | 08:59:00
WWAV, bureau voor marketing en communicatie voor non-profits, gaat samenwerken met Happy Data, expert op het gebied van data-analyse en -verrijking. Door de krachten van beide bureaus te bundelen, kan er een 360-gradenklantbeeld
Siteimprove introduceert AVG-module als toetsingsinstrument
16-07-2018 | 10:00:00
Siteimprove introduceert een oplossing die organisaties helpt om inzichtelijk te maken of de website voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Siteimprove AVG controleert websites
[Interview] Jasper Bronner over onderzoek Cultural Connections
06-07-2018 | 11:59:00
Samen met Hofstede Insights zette MediaCom het onderzoek Cultural Connections op, een cultuurmarketingstudie uitgevoerd in 63 landen onder 60.000 consumenten. Wij spreken Jasper Bronner, Business Science Director van MediaCom, over de resultaten
IPG neemt Acxiom Marketing Solutions over
03-07-2018 | 15:42:00
The deal combines IPG’s media, creative, marketing services and analytics capabilities, global scale and consumer insights, with AMS’s expertise in data management
Opel Insignia in teken van infotainment
03-07-2018 | 15:07:51
Tot vijf bestuurders kunnen hun voorkeuren vastleggen in een eigen profiel, zodat ze hun instellingen van climate control tot en met die van het speakersysteem gemakkelijk kunnen herstellen. Favoriete bestemmingen, playlists en points-of-interest kunnen allemaal worden opgeslagen in het persoonlijke profiel

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie