Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 279139 | Tags:

[Onderzoek] Merkonderzoek: Tony’s Chocolonely meest purpose driven merk van Nederland
20-11-2019 | 13:59:54
Met zeven merken en een groei van 53 procent in totale merkwaarde naar 6,39 miljard Amerikaanse dollar is retail niet alleen de snelst groeiende branche in de BrandZ Top 30, maar ook het best vertegenwoordigd in de ranglijst
[Onderzoek] NOBO start met bereikscijfers per uur
25-10-2019 | 13:32:00
Per half november 2019 wordt het Nederlandse Online Bereiksonderzoek uitgebreid met nieuwe opties. De consumptie van web en app wordt al enkele jaren door NOBO gerapporteerd tot op het niveau van dagbereik
Nepnieuws-sites maken honderden miljoenen omzet per jaar
27-09-2019 | 12:00:00
Websites met nepnieuws verdienen jaarlijks circa 215 miljoen euro. Dit heeft Global Disinformation Index bekendgemaakt op basis van haar onderzoek naar een steekproef van 1700 websites in het Engels, Spaans en Frans
[Onderzoek] Instagram en Pinterest favoriet platform voor wooninspiratie
25-09-2019 | 12:32:21
Instagram en Pinterest komen naar voren als de populairste online platformen om wooninspritatie op te doen voor meubels en woonaccessoires. Dit blijkt uit het Adfactor Home Deco Trendrapport
[Onderzoek] Printreclame doet het beter dan marketeers denken
16-09-2019 | 09:23:00
Printreclame krijgt veel aandacht van consumenten en zorgt voor positieve emoties. Dagbladen en magazines vormen een veilige omgeving voor de reclameboodschappen en vergroten de voorkeur voor merken
Tikkie blijft groeien
12-04-2019 | 11:31:00
Meer dan vijf miljoen Nederlanders hebben de betaaldienst Tikkie gebruikt. Per dag worden bijna 200.000 Tikkies betaald, op piekmomenten zijn er 350 Tikkies per minuut
B2B Leadgeneratie scoort een zesje
10-04-2019 | 14:11:00
Commercieel directeuren zijn in de Nationale B2B Leadgeneratie Benchmark 2019 van Prospex erg kritisch op hun eigen commerciële prestaties
Mercedes-Benz kiest Clipit voor media-monitoring en intelligence
19-02-2019 | 10:48:00
Automerk Mercedes-Benz kiest voor Clipit als partner in media-monitoring en intelligence in de Benelux. Alle media-aandacht rondom het merk, de automodellen en de branche wordt in kaart gebracht
Rijksoverheid Dienst Publiek en Communicatie kiest DVJ Insights
13-02-2019 | 11:07:00
De Dienst Publiek en Communicatie van het ministerie van Algemene Zaken van de Rijksoverheid heeft DVJ Insights gekozen voor het meten van de effecten van voorlichting. Het gaat om een meerjarige afspraak voor alle campagne-effectmetingen van de overheidscampagnes
[Onderzoek] Aanbevelingen van influencers beïnvloeden gedrag doelgroep
21-11-2018 | 11:40:00
Voor het eerst is de impact van het inzetten van influencers op marketingdoelstellingen in kaart gebracht. Resultaten tonen aan dat aanbevelingen van influencers een positief effect hebben op gedrag KPI's
[BVA] Adverteerders gaan meer investeren in relatie met influencers
10-09-2018 | 10:06:00
Het merendeel van de adverteerders (70%) die met influencers werken gaan in 2019 meer budget in de samenwerking investeren. Ook onderhouden zij in samenwerking met hun bureaus vaak zelf een actieve relatie met de influencers
[Onderzoek] Clear Channel: buitenreclame buiten de stad valt meer op
06-06-2018 | 09:26:00
Daarnaast wordt in niet-stedelijk gebied vaker minstens één keer terug gekeken naar een outdoor uiting. In stedelijk gebied weten outdoor uitingen de aandacht iets langer vast te houden

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie