Tag Resultaten
Joe Public lanceert eerste AI-commercial
De productie is volledig inhouse gemaakt door Joe AI, het Nederlands-Belgische team van het bureau.
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.
Michel van Velde: De dood van klassieke zoekresultaten
Google komt steeds dichter bij het vervangen van zijn iconische zoekpagina door de AI-modus vergelijkbaar met ChatGPT.
Onderzoek: gratis streaming wint terrein onder Europeanen
Bijna de helft van deze groep kijkt geen lineaire televisie meer en een kwart heeft geen betaald streamingabonnement.
BBC kiest opnieuw voor Havas bij mediaplanning en -inkoop
Het contract, met een waarde van circa 300 miljoen pond over zes jaar, houdt in dat Havas de diensten blijft promoten via diverse betaalde kanalen.
Cees Faes: Dit advies is echt cringe, zéro drip, nada skills
De Onderwijsraad heeft weer een rapport uit de printer laten rollen. Vijftig pagina’s foutloos Nederlands: puntkomma’s op de juiste plek, voetnoten om trots op te zijn.
Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen
Advertentieruimte HBO Max Kids exclusief bij Transfer Media
De samenwerking met Warner Bros. Discovery maakt het mogelijk om advertentieruimte aan te bieden binnen de speciaal ingerichte omgeving voor kinderen
Emma Reunes: Marketing is een vibe
Want hoe meer ik leer over marketing, hoe vaker ik zie dat sommige merken nog steeds denken dat mensen leven volgens een stappenplan: think, see, do
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
INNO kiest Transfer Media voor retailmedia-aanpak
Laetitia De Dycker, Deputy General Manager van Transfer Media, kondigt een samenwerking aan met INNO.
Havas Lemz en Pearle lanceren campagne Er gaat een wereld open
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van de ontkenningsfases die vaak voorkomen bij mensen met achteruitgaand zicht.
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
Mediahuis lanceert fellowship Journalistiek en Samenleving
Mediahuis lanceert het fellowship Journalistiek en Samenleving, een initiatief om de rol van journalistiek te versterken in een veranderend medialandschap
YouTube vergroot voorsprong als grootste tv-distributeur
YouTube blijft de grootste televisiedistributeur volgens Nielsen en stond in juli voor de zesde maand op rij bovenaan de Media Distributor Gauge
Cees Faes: Exit Porter, Enter het Zeskrachten Model
Er is al een tijdje een zesde kracht opgedoken die sterker is dan welke nieuwkomer of substituut ook.
Bob Koigi: Waarom merken gaming niet meer kunnen negeren
Het publiek ziet er vandaag de dag anders uit dan twintig jaar geleden. Volwassenen boven de 50 jaar vormen bijna 30 procent van alle gamers in de VS
Vlaamse overheid kiest mediabureaus Initiative en Semetis
Na een pitch heeft de Vlaamse overheid een raamovereenkomst afgesloten voor mediaplanning en -aankoop met Initiative (IPG Mediabrandsd) en Semetis (Omnicom Media Group)
Draadloze audiomarkt groeit naar $70,9 miljard in 2029
De wereldwijde markt voor draadloze audioproducten groeit van 56,5 miljard dollar in 2024 naar 70,9 miljard dollar in 2029
Peter van Wijnaerde: Call your shot, verstop je niet
Weet je wat er zo onweerstaanbaar is aan werken met data en AI? Niet dat het preciezer, goedkoper of vanzelf gaat. Het geeft een perfect excuus.
Belgische gamingcampagne stimuleert orgaandonatie
In België is Virtual Donors gelanceerd, een campagne die orgaandonatie direct integreert in multiplayergames zoals Minecraft, Baldur’s Gate 3 en Fortnite
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis