Tag Resultaten
[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.
DPG Media wijzigt (directie)structuur in Nederland en België
DPG Media wijzigt zijn structuur en daarmee ook de directiestructuur met onmiddelijke ingang. Daarmee gaat de transformatie van RTL Nederland volgens DPG Media officieel van start. Er zijn voortaan drie businessunits en drie saleshuizen.
Bob Koigi: Van AI-hype naar harde besluiten voor CMO’s
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketingleadership en prioriteiten voor 2026.
WPP bundelt 3000 medewerkers op Londense campus
De locatie wordt een centraal punt voor teams die werken aan het AI-platform voor marketing
Scooperz brengt 26 trends voor social en creators in kaart
Het bureau onderzocht welke elementen de aandacht van publiek en creators bepalen, hoe content wordt ontdekt en welke formats bijdragen aan merkgroei.
The Fat Lady Agency of the Year op de BOCA’s 2025
The Fat Lady heeft de titel Agency of the Year gewonnen bij de Belgische BOCA’s 2025. Bij de vierde editie van de BORAs, de Best of Reputations Awards won Whyte Corporate Affairs de titel Agency of the Year. Bij de 34° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards won Happiness Brussels de Agency of the Year Award
Ads&Data stopt met verkoop Snapchat en Paramount-aanbod per 2026
Ads&Data stopt met de verkoop van reclame voor Snapchat en de lineaire zenders van Paramount (MTV en Comedy Central) in Vlaanderen
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home
De studie laat zien dat OOH in een tijd van versnipperde aandacht nog steeds een krachtig medium is.
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Richard Smoorenburg: DDB Weg Ermee? Who’s next?
Het verdwijnen van DDB is op het eerste gezicht verrassend, maar financieel zeer begrijpelijk in de huidige markt.
Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel
Hij spreekt over de technologische verschuivingen die merken raken, hoe ACT.agency daarop inspeelt en waarom ChatGPT het marketinglandschap verandert.
Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context
In het gesprek legt hij uit waarom live-evenementen niet los moeten staan van campagnes, en hoe merken die het goed aanpakken blijvend impact maken.
Springbok wordt socialmediapartner BNP Paribas Fortis
De agency ondersteunt het interne team bij het professionaliseren en uitbouwen van de content- en kanaalaanpak.
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
Ster onderzoekt Vlaamse reclameversies NPO1, NPO2 en NPO3 voor kijkers in Vlaanderen
De Ster onderzoekt de komst van aparte versies van NPO1, NPO2 en NPO3 voor Vlaanderen met Vlaamse reclamevensters in plaats van de reguliere Nederlandse reclames
Reckitt kiest WPP Media voor 21 Europese markten
De samenwerking gaat in op 1 januari 2026 en betreft het volledige portfolio van gezondheids- en hygiënemerken
Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis