Tag Resultaten
Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel
Hij spreekt over de technologische verschuivingen die merken raken, hoe ACT.agency daarop inspeelt en waarom ChatGPT het marketinglandschap verandert.
Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context
In het gesprek legt hij uit waarom live-evenementen niet los moeten staan van campagnes, en hoe merken die het goed aanpakken blijvend impact maken.
Springbok wordt socialmediapartner BNP Paribas Fortis
De agency ondersteunt het interne team bij het professionaliseren en uitbouwen van de content- en kanaalaanpak.
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
Ster onderzoekt Vlaamse reclameversies NPO1, NPO2 en NPO3 voor kijkers in Vlaanderen
De Ster onderzoekt de komst van aparte versies van NPO1, NPO2 en NPO3 voor Vlaanderen met Vlaamse reclamevensters in plaats van de reguliere Nederlandse reclames
Reckitt kiest WPP Media voor 21 Europese markten
De samenwerking gaat in op 1 januari 2026 en betreft het volledige portfolio van gezondheids- en hygiënemerken
Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
ZUID benoemd tot Webflow Enterprise Partner in de Benelux
De Enterprise Partner-status is de hoogste erkenning binnen het Webflow-partnerprogramma
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.
Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.
Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.
Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde
Chiquita bundelt krachten met Pink Ribbon en Think Pink
Met lokale partnerschappen in onder meer Nederland en België legt het merk de nadruk op praktische, consequente stappen die op termijn verschil maken.
Initiative wint Elanco-pitch in Nederland en België
De keuze sluit aan bij Frankrijk, waar Elanco al met Initiative samenwerkt.
Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club
Nik Sluijs en Toprak Özturan vertellen over hun rollen, ambities, klanten en de samenwerking binnen de Benelux.
Cees Faes: Maar Lode, Thijs, Erik en Andy doen het ook best goed hoor, mam.
Over mijn moeder en de Reclamebureau 100 van vorig jaar.
Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot
Commercials die aan het begin van een blok staan, blijven duidelijk beter hangen bij luisteraars. Dat effect geldt ongeacht spotlengte
The Relevance Group stuwt conversie Suzuki met data
Door slimmer gebruik van doelgroepdata stegen de conversies met bijna veertien procent, terwijl het budget gerichter is ingezet.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS
Mediahuis is per direct op zoek naar Senior Creator Manager bij SPIL NEWS - Amsterdam
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
KVK en N=5 lanceren de volgende fase van Houvast voor Ondernemers, waarin twijfels en vragen van ondernemers centraal staan.
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
Ever Ready is per direct op zoek naar een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis