Tag Resultaten
Ads&Data stopt met verkoop Snapchat en Paramount-aanbod per 2026
Ads&Data stopt met de verkoop van reclame voor Snapchat en de lineaire zenders van Paramount (MTV en Comedy Central) in Vlaanderen
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.
Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home
De studie laat zien dat OOH in een tijd van versnipperde aandacht nog steeds een krachtig medium is.
Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.
Richard Smoorenburg: DDB Weg Ermee? Who’s next?
Het verdwijnen van DDB is op het eerste gezicht verrassend, maar financieel zeer begrijpelijk in de huidige markt.
Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel
Hij spreekt over de technologische verschuivingen die merken raken, hoe ACT.agency daarop inspeelt en waarom ChatGPT het marketinglandschap verandert.
Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context
In het gesprek legt hij uit waarom live-evenementen niet los moeten staan van campagnes, en hoe merken die het goed aanpakken blijvend impact maken.
Springbok wordt socialmediapartner BNP Paribas Fortis
De agency ondersteunt het interne team bij het professionaliseren en uitbouwen van de content- en kanaalaanpak.
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
Ster onderzoekt Vlaamse reclameversies NPO1, NPO2 en NPO3 voor kijkers in Vlaanderen
De Ster onderzoekt de komst van aparte versies van NPO1, NPO2 en NPO3 voor Vlaanderen met Vlaamse reclamevensters in plaats van de reguliere Nederlandse reclames
Reckitt kiest WPP Media voor 21 Europese markten
De samenwerking gaat in op 1 januari 2026 en betreft het volledige portfolio van gezondheids- en hygiënemerken
Havas versterkt positie in Duitsland met Gauly Advisors
Het bureau wordt onderdeel van H/Advisors, het wereldwijde strategische communicatieadviesnetwerk van Havas
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
ZUID benoemd tot Webflow Enterprise Partner in de Benelux
De Enterprise Partner-status is de hoogste erkenning binnen het Webflow-partnerprogramma
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
In een overeenkomst van 1 jaar worden hoogtepunten van Britse topatleten in skiën en snowboarden getoond op het netwerk van Ocean in Groot-Brittannië.
Dentsu voorspelt mensgerichte koers voor media en merk
De centrale boodschap: hoe snel technologie ook verandert, menselijk gedrag blijft het startpunt voor effectieve media- en marketingkeuzes.
Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.
Cees Faes: Het kan wél (zeker met 1,8 miljoen op zak)
Een merk verkopen is knap, maar een gedachte verkopen, dat is hogere marketingkunde
Chiquita bundelt krachten met Pink Ribbon en Think Pink
Met lokale partnerschappen in onder meer Nederland en België legt het merk de nadruk op praktische, consequente stappen die op termijn verschil maken.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis